Je kent die types wel, met een blouse en daar een shawltje onder.quote:
vroegah was dat een chokerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent die types wel, met een blouse en daar een shawltje onder.
Die is wel cool, de dame heeft er ook een figuurtje voor, maar als je dik bent en een korset draagt zie je eruit als een rollade. Moeten ze een bordje aanhangen 'niet openen AUB'. Doe je het toch, dan is het beter om dekking te zoeken.quote:
Ik ken ook een dame met een behoorlijke maat die normaal met een korset loopt, op festivals dan. Niet in het dagelijkse leven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is wel cool, de dame heeft er ook een figuurtje voor, maar als je dik bent en een korset draagt zie je eruit als een rollade. Moeten ze een bordje aanhangen 'niet openen AUB'. Doe je het toch, dan is het beter om dekking te zoeken.
Oeps, wat ga ik kort door de bocht.
Ach, uiterlijkheden, sommige mensen kunnen er weinig aan doen, maar als je wat corpulenter bent moet je gewoon beter rekening houden met wat wel en absoluut niet te dragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken ook een dame met een behoorlijke maat die normaal met een korset loopt, op festivals dan. Niet in het dagelijkse leven.
En het past gewoon helemaal bij haar.
En ik denk da deze dame gesjopt is, zo dun!
Hup een beetje OP graagquote:
off the shoulder misschien?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:37 schreef Soury het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben. Ik kreeg een kortingsbon van Zalando.(20 euro) Omdat ik al héél lang niks had besteld. Nee dat klopt
Maar ik zoek shirts die een hele wijde nek hebben die een beetje half bloot over de schouder(s) hangen. Hoe noem je dat? Kleine muis weet het misschien. Muis de grote weet het niet.
Plaatje erbijquote:
Model 'blote schouder' of 'ruime hals'?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:37 schreef Soury het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben. Ik kreeg een kortingsbon van Zalando.(20 euro) Omdat ik al héél lang niks had besteld. Nee dat klopt
Maar ik zoek shirts die een hele wijde nek hebben die een beetje half bloot over de schouder(s) hangen. Hoe noem je dat? Kleine muis weet het misschien. Muis de grote weet het niet.
[ afbeelding ] Zoiets dus
Ja dat is het denk wel, maar staat niet in de keuze van zalando. Peter-pan kraag, watervalkraag. Fuck it ik ga morgen wel even kijken. De All star gympen zijn al besteld. Daar kon ik die fucking 20 euro korting niet mee gebruikenquote:
Wat ik heb gedaan? Gisteren ben ik uitgelogd en toen had ik nul PM's. Vanochtend logde ik weer in en toen had ik er opeens 968. Dat is wat ik heb gedaan. Wat anderen hebben gedaan daar kan ik niets over zeggen. Want dat is onfatsoenlijk. En dan moet er weer gerapporteerd gaan worden...quote:
boothals kun je bij shirts gewoon kiezenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is het denk wel, maar staat niet in de keuze van zalando. Peter-pan kraag, watervalkraag. Fuck it ik ga morgen wel even kijken. De All star gympen zijn al besteld. Daar kon ik die fucking 20 euro korting niet mee gebruikenMaar die wilde (moest) ik toch hebben.
Hoe kan dat nou? Ik zit vaak vol 100% en dan heb ik er echt niet zoveel. Of is dat het abonnement die dat toelaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan? Gisteren ben ik uitgelogd en toen had ik nul PM's. Vanochtend logde ik weer in en toen had ik er opeens 968. Dat is wat ik heb gedaan. Wat anderen hebben gedaan daar kan ik niets over zeggen. Want dat is onfatsoenlijk. En dan moet er weer gerapporteerd gaan worden...
Verrek, die had ik nog niet aangevinkt. Dank, even voor 21 euro shoppenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
boothals kun je bij shirts gewoon kiezen
Met een PIMP-ABO kun je in totaal 5000 PM's bewaren. Dat is idd wel een nadeel aan zo'n ABO.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:50 schreef Soury het volgende:
Hoe kan dat nou? Ik zit vaak vol 100% en dan heb ik er echt niet zoveel. Of is dat het abonnement die dat toelaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |