Een naaste collega heeft het ruim 4 maanden volgehouden om het geheim te houden voor het hele bedrijf. Op een gegeven moment waren er toch wel wat geruchten en kwam het boven water, maar als 't er niet te dik bovenop ligt dan kan 't best zijn dat het even duurt voordat iedereen het weet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:36 schreef Silenus het volgende:
Hoe kun je dat nou niet door hebben? Meestal heb je na 2 weken op een nieuwe baan toch wel door wie het met wie doet.
Ik ben er nooit aan begonnen. Wel eens een avontuurtje, maar daar wist de rest dan niets van.
Ze had het dus helemaal niet over een vriendje. Ze was gewoon professioneel met andere collega's en ook op haar FB stonden geen aanwijzingen zoals je die normaal bij een verliefd stelletje ziet...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:36 schreef Silenus het volgende:
Hoe kun je dat nou niet door hebben? Meestal heb je na 2 weken op een nieuwe baan toch wel door wie het met wie doet.
Ik ben er nooit aan begonnen. Wel eens een avontuurtje, maar daar wist de rest dan niets van.
Ja want dat is echt verboden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:Maar goed, eigenlijk wel beter, want ze flirt dus met anderen terwijl ze verloofd is. Succes, verloofde...
Die fout maak ik zelf ook weleens bij leuke kassameisjes ofzo. Maar die moeten (!) juist overdreven aardig zijn, want er zijn gozers die speciaal terugkomen voor haar etc. Zelfde voor mensen achter de bar. Hoe vaak staan er wel niet van die leuke en sociale dames achter de bar? Meestal zijn ze zelf al bezet, maar ja wij mannen willen graag geloven dat ze écht aardig zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja want dat is echt verboden.En daarnaast was het voor haar misschien helemaal geen flirten.
Waarom dacht jij dan dat ze flirtte? Zette ze haar nummer op het bonnetje? Vroeg ze heel langzaam of je misschien nog wat extra saus op je broodje wou? Had ze een brede glimlach terwijl de rest van de rij die niet kreeg?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
De catering kreeg een vaststaand bedrag van het bedrijf, of we nu niks, weinig of veel aten. Dus dat was het zeker niet.
En als dat geen flirten was van haar, dan heeft flirten wel een heel andere betekenis voor haar. Het was bijkans seksueel.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom dacht jij dan dat ze flirtte? Zette ze haar nummer op het bonnetje? Vroeg ze heel langzaam of je misschien nog wat extra saus op je broodje wou? Had ze een brede glimlach terwijl de rest van de rij die niet kreeg?
En nee, dat deed ze zeker niet bij iedereen.quote:
wut?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die fout maak ik zelf ook weleens bij leuke kassameisjes ofzo. Maar die moeten (!) juist overdreven aardig zijn, want er zijn gozers die speciaal terugkomen voor haar etc. Zelfde voor mensen achter de bar. Hoe vaak staan er wel niet van die leuke en sociale dames achter de bar? Meestal zijn ze zelf al bezet, maar ja wij mannen willen graag geloven dat ze écht aardig zijn
Bah, zeker zo'n vrouw met standaarden of zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het ook een keer de andere kant op hoor. Collega liet maar al te graag merken dat haar relatie ten einde was en ze weer 'vrij' op de markt was zeg maar. Hele FB stond ineens vol met nieuwe en vrolijke foto's... Ook ging ze ineens met klanten flirten of overdreven aardig doen. Ze was op zich niet verkeerd en ze wist dat ik ook single was, maar in plaats van dat ze dus een beetje ging flirten met mij, werd ik keihard gefriendzoned door haar en kwam ze met datingverhalen aan
De meeste ja?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:29 schreef Deezertje het volgende:
Ze zeggen wel eens: de meeste relaties ontstaan op de werkvloer.
Ik dacht in het ouderlijk huis.quote:
Nou ja er is in mijn ogen een verschil tussen goed met je collega kunnen opschieten, of goed met elkaar kunnen opschieten en elkaar plagen, uitdagen, aanklooien etc. tijdens werktijd om vervolgens na maanden te horen dat ze al een vriend heeft terwijl ze er nooit over heeft gesprokenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut?
Ik snap deze post niet. Die erboven trouwens ook niet...
Jij bent single en zij ook, dus moet se eigenlijk met jou flirten ipv met anderen en vrouwen die een relatie hebben en sociaal zijn, zijn niet écht aardig?
Ze had met jou moeten flirten, omdat je ook single was bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het ook een keer de andere kant op hoor. Collega liet maar al te graag merken dat haar relatie ten einde was en ze weer 'vrij' op de markt was zeg maar. Hele FB stond ineens vol met nieuwe en vrolijke foto's... Ook ging ze ineens met klanten flirten of overdreven aardig doen. Ze was op zich niet verkeerd en ze wist dat ik ook single was, maar in plaats van dat ze dus een beetje ging flirten met mij, werd ik keihard gefriendzoned door haar en kwam ze met datingverhalen aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |