abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153585785
Ze zeggen wel eens: de meeste relaties ontstaan op de werkvloer. Niet gek ook, want je ziet elkaar vaak en als het goed klikt betekent dat vaak een goede en leuke samenwerking en uiteindelijk misschien wel ook na werktijd! ;) Maar als het dan uitgaat is het vaak extra pijnlijk want je ziet elkaar dagelijks op het werk....

Deel hier je verhalen over relaties of blauwtjes op het werk!

TS begint: Had een leuke baan en klikte eigenlijk meteen al goed met een andere vrouwelijke collega. Hele tijd grapjes maken, elkaar plagen, maar toch lekker hard werken. Anyway, na een tijdje vond ik haar toch wel leuk en dacht na werktijd aan haar etc. fout fout natuurlijk. Maar goed, gevoelens opgebiecht... bleek niet wederzijds want ze had al een vriend! Had ze helemaal niks over gezegd al die maanden maar goed. Bleek die gozer achteraf een andere collega te zijn! :') De halve werkvloer had wel wat met elkaar gehad, wist ik veel... Ik natuurlijk met rechte rug stug doorgewerkt met haar maar vond het nog steeds wel jammer , maar ze hebben tot op de dag van vandaag nog met elkaar dus voor haar wel een prima keuze... Tegenwoordig peil ik ook ff bij de collega's of ze nog vrijgezel zijn of niet om deze akward situaties te voorkomen... weet ik dat alle signalen dus geen flirt-signalen zijn..

Andere kant: meid en jongen kregen wat op het werk. Toen helemaal in de zevende hemel en lekker flirten onder werktijd. Op een gegeven moment ging het op een niet leuke manier uit en toen moesten ze alsnog weken samenwerken... nou het hele team lijdt eronder kan ik je zeggen. Op een gegeven moment is die jongen ook maar gekapt, alhoewel hij het werk eigenlijk wel leuk vond :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Deezertje op 16-06-2015 16:34:44 ]
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:36:21 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153585968
Hoe kun je dat nou niet door hebben? Meestal heb je na 2 weken op een nieuwe baan toch wel door wie het met wie doet. :P

Ik ben er nooit aan begonnen. Wel eens een avontuurtje, maar daar wist de rest dan niets van.
Gourmetten of steengrillen?
pi_153585969
Heb er zelf één gehad. Gezellig samen naar het werk fietsen en weer terug. We werkten op andere afdelingen, dus tijdens het werk wat minder contact, maar ja, daar is ook wel een mouw aan te passen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:38:51 #4
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_153586032
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:36 schreef Silenus het volgende:
Hoe kun je dat nou niet door hebben? Meestal heb je na 2 weken op een nieuwe baan toch wel door wie het met wie doet. :P

Ik ben er nooit aan begonnen. Wel eens een avontuurtje, maar daar wist de rest dan niets van.
Een naaste collega heeft het ruim 4 maanden volgehouden om het geheim te houden voor het hele bedrijf. Op een gegeven moment waren er toch wel wat geruchten en kwam het boven water, maar als 't er niet te dik bovenop ligt dan kan 't best zijn dat het even duurt voordat iedereen het weet.
The remedy is the experience.
pi_153586117
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:36 schreef Silenus het volgende:

Ze had het dus helemaal niet over een vriendje. Ze was gewoon professioneel met andere collega's en ook op haar FB stonden geen aanwijzingen zoals je die normaal bij een verliefd stelletje ziet... :P Ze bestaan nog. meiden die hun FB niet volgooien met verliefde foto's of relatiestatussen.. da's meestal ook het eerste wat ik doe tegenwoordig als ik iemand leuk vindt... haar FB checken op verdachte foto's etc. scheelt je soms een hoop blauwtjes :')
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:42:59 #6
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_153586140
Eigen ervaring: vrouwelijke collega liet na haar tweede werkweek al snel vrij duidelijk weten dat ze me helemaal zag zitten. Het flirten en de eerste date waren leuk, maar tijdens een vrijmibo vlak daarna liet ze aan het halve bedrijf weten dat ze op zoek was naar een man (als in: trouwen), een vader voor haar kinderen en een kostwinner voor in huis :') In ieder geval was dat voor mij duidelijk en ben ik er meteen mee gestopt.
The remedy is the experience.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:44:47 #7
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153586180
Dat peilen ga ik voortaam ook doen. Bedankt voor de tip ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153586242
Enorm verliefd geweest op een collega een tijd geleden.
Kan uit ervaring zeggen dat het alleen maar ellende oplevert
pi_153586247
Ik heb trouwens wel een keer een blauwtje gelopen. Lekker ding, werkte in de catering als bijbaantje tijdens haar studie. Dus elke dag tijdens de pauze een beetje praten en flirten enzo. Na een tijdje toch maar eens gevraagd of ze een keer mee uit wilde, zegt ze "sorry, ik ben verloofd" en haalt een ring uit haar zak. Die wilde ze bij het werk niet om hebben ivm hygiëne.
Ja gvd :(
Maar goed, eigenlijk wel beter, want ze flirt dus met anderen terwijl ze verloofd is. Succes, verloofde...
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:48:39 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153586281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:Maar goed, eigenlijk wel beter, want ze flirt dus met anderen terwijl ze verloofd is. Succes, verloofde...
Ja want dat is echt verboden. :') En daarnaast was het voor haar misschien helemaal geen flirten.
pi_153586310
Ik had het ook een keer de andere kant op hoor. Collega liet maar al te graag merken dat haar relatie ten einde was en ze weer 'vrij' op de markt was zeg maar. Hele FB stond ineens vol met nieuwe en vrolijke foto's... Ook ging ze ineens met klanten flirten of overdreven aardig doen. Ze was op zich niet verkeerd en ze wist dat ik ook single was, maar in plaats van dat ze dus een beetje ging flirten met mij, werd ik keihard gefriendzoned door haar en kwam ze met datingverhalen aan :')
pi_153586365
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja want dat is echt verboden. :') En daarnaast was het voor haar misschien helemaal geen flirten.
Die fout maak ik zelf ook weleens bij leuke kassameisjes ofzo. Maar die moeten (!) juist overdreven aardig zijn, want er zijn gozers die speciaal terugkomen voor haar etc. Zelfde voor mensen achter de bar. Hoe vaak staan er wel niet van die leuke en sociale dames achter de bar? Meestal zijn ze zelf al bezet, maar ja wij mannen willen graag geloven dat ze écht aardig zijn :)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:54:54 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153586425
Wow, we krijgen zo nog een hoop nieuwe inzichten van dit topic. (!)
pi_153586529
De catering kreeg een vaststaand bedrag van het bedrijf, of we nu niks, weinig of veel aten. Dus dat was het zeker niet.
En als dat geen flirten was van haar, dan heeft flirten wel een heel andere betekenis voor haar. Het was bijkans seksueel.
pi_153586595
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
De catering kreeg een vaststaand bedrag van het bedrijf, of we nu niks, weinig of veel aten. Dus dat was het zeker niet.
En als dat geen flirten was van haar, dan heeft flirten wel een heel andere betekenis voor haar. Het was bijkans seksueel.
Waarom dacht jij dan dat ze flirtte? Zette ze haar nummer op het bonnetje? Vroeg ze heel langzaam of je misschien nog wat extra saus op je broodje wou? Had ze een brede glimlach terwijl de rest van de rij die niet kreeg?
pi_153586657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom dacht jij dan dat ze flirtte? Zette ze haar nummer op het bonnetje? Vroeg ze heel langzaam of je misschien nog wat extra saus op je broodje wou? Had ze een brede glimlach terwijl de rest van de rij die niet kreeg?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Het was bijkans seksueel.
En nee, dat deed ze zeker niet bij iedereen.
pi_153586821
Wie zegt dat?
pi_153586847
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die fout maak ik zelf ook weleens bij leuke kassameisjes ofzo. Maar die moeten (!) juist overdreven aardig zijn, want er zijn gozers die speciaal terugkomen voor haar etc. Zelfde voor mensen achter de bar. Hoe vaak staan er wel niet van die leuke en sociale dames achter de bar? Meestal zijn ze zelf al bezet, maar ja wij mannen willen graag geloven dat ze écht aardig zijn :)
wut?
Ik snap deze post niet. Die erboven trouwens ook niet...
Jij bent single en zij ook, dus moet se eigenlijk met jou flirten ipv met anderen en vrouwen die een relatie hebben en sociaal zijn, zijn niet écht aardig?

:?
compact en kleverig.
pi_153587090
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het ook een keer de andere kant op hoor. Collega liet maar al te graag merken dat haar relatie ten einde was en ze weer 'vrij' op de markt was zeg maar. Hele FB stond ineens vol met nieuwe en vrolijke foto's... Ook ging ze ineens met klanten flirten of overdreven aardig doen. Ze was op zich niet verkeerd en ze wist dat ik ook single was, maar in plaats van dat ze dus een beetje ging flirten met mij, werd ik keihard gefriendzoned door haar en kwam ze met datingverhalen aan :')
Bah, zeker zo'n vrouw met standaarden of zo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_153587144
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:29 schreef Deezertje het volgende:
Ze zeggen wel eens: de meeste relaties ontstaan op de werkvloer.
De meeste ja?
pi_153587362
Dat heb ik een paar keer gehad toen ik nog achter de bar werkte.
Altijd samen nog wat na drinken en dan na een paar weken/maanden blijkt ze een vriend te hebben :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:51:23 #22
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_153587585
Ik heb mijn vriendin ook op t werk ontmoet. Ik werkte boven op kantoor en zij beneden op de receptie. Van t 1 kwam t ander, ookal had ik toen ook een relatie. Veel gezeik om gehad met mn baas en de locatie manager, ook omdat er filmpjes door vrachtwagen chauffeurs gemaakt waren. Ook niet handig van ons om de gordijnen in mn kantoor niet dicht te doen... maar goed, nooit spijt van gehad! Haha! Zijn nu toch al 5 jaar bij elkaar.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 18:13:05 #23
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153588088
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:28 schreef Chai het volgende:

[..]

De meeste ja?
Ik dacht in het ouderlijk huis.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153588470
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wut?
Ik snap deze post niet. Die erboven trouwens ook niet...
Jij bent single en zij ook, dus moet se eigenlijk met jou flirten ipv met anderen en vrouwen die een relatie hebben en sociaal zijn, zijn niet écht aardig?

:?
Nou ja er is in mijn ogen een verschil tussen goed met je collega kunnen opschieten, of goed met elkaar kunnen opschieten en elkaar plagen, uitdagen, aanklooien etc. tijdens werktijd om vervolgens na maanden te horen dat ze al een vriend heeft terwijl ze er nooit over heeft gesproken :') Je moet als meid wel heel dom zijn om die signalen niet te herkennen of gewoon gek zijn op aandacht. Maar goed als je collega over haar zoontje of hele tijd over haar vriend heeft is weer een ander verhaal en is er ook geen sprake van flirterig gedrag omdat meteen vanaf seconde één duidelijk is dat ze bezet is.

Maar goed hoe vaak staan hier wel niet topics dat collega's met elkaar naar bed zijn geweest maar daarna niet meer fatsoenlijk met elkaar kunnen werken of vrouwen die zeuren dat haar mannelijke collega's wel erg vaak opmerkingen maken e.d.?
pi_153588676
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Ze had met jou moeten flirten, omdat je ook single was bedoel je?
Had ze wel concrete interesse in je getoond dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')