Dan hadden een Col Joey en LauB heel vaak elite-stemmen gehad maar die kregen ze zelden tot nooitquote:
Vond het een pluspuntje, goed gesprek was het. Bas was duidelijk zonder op Ivan"s hart te trappen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:22 schreef DeKenau het volgende:
Min puntje van Bas , ik had op Ivan willen stemmen , mosterd na de maaltijd .
Jip, ga me best doenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:27 schreef rico80 het volgende:
Dotteke, kun jij de OP even aanpassen naar deze URL, anders zet ik het in FB
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.png?v=7
[ afbeelding ]
Dan is Bas niks voor Ivan dus want die vindt dat mensen hun woord na moet komen .quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond het een pluspuntje, goed gesprek was het. Bas was duidelijk zonder op Ivan"s hart te trappen.
Zei ook ik geef je een stem. omdat........
Eind van gesprek zei Bas ik geef je geen stem.
Gedaanquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:28 schreef Urb het volgende:
Ivan is nog steeds druk mee waarom hij een keer de elite-stem verdiend, hij kan er niks mee. "Betekend het dat ik minder slecht in mn vel moet gaan zitten, dat ik het slecht doe?" "Dit is wie ik ben, sorry"
Mss kan ie de feedback van een Bas eens ter harte nemen?
Doet het ook wel.....zeker weten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:28 schreef Urb het volgende:
Ivan is nog steeds druk mee waarom hij een keer de elite-stem verdiend, hij kan er niks mee. "Betekend het dat ik minder slecht in mn vel moet gaan zitten, dat ik het slecht doe?" "Dit is wie ik ben, sorry"
Mss kan ie de feedback van een Bas eens ter harte nemen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:27 schreef rico80 het volgende:
Dotteke, kun jij de OP even aanpassen naar deze URL, anders zet ik het in FB
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.png?v=7
[ afbeelding ]
quote:
Kudo's voor zichzelf voor zijn agressieve aard.quote:
Hij zei ook nog dat hij zijn tekortkomingen kent. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kudo's voor zichzelf voor zijn agressieve aard.![]()
Gooi nog even wat eten door de loods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |