abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 juni 2015 @ 08:48:46 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_153574523
Als Guus Hiddink deze zomer officieel zijn functie overdraagt aan Danny Blind, zullen de KNVB en hij moeten kijken welke rol er voor de 68-jarige coach nog overblijft.
Betrokkenen verwachten niet dat het tot een ontslag van Hiddink komt, ook al wordt de onvrede over zijn functioneren breed gedragen binnen het Nederlands elftal en op de werkvloer in Zeist.

Ontslag blijft nog steeds een veel te dure maatregel voor de bond. De KNVB zal daarom eerst kijken hoe Hiddink komend seizoen actief kan blijven, bijvoorbeeld bij de verdere uitwerking van het nieuwe Masterplan voor het hele Nederlandse voetbal dat in mei 2016 klaar moet zijn.

Adviseur
In hoeverre Hiddink nog een rol blijft spelen bij Oranje, mogelijk als adviseur of senior-coach, wordt meegenomen in gesprekken die later deze zomer volgen. Al lijkt het op voorhand niet logisch dat Hiddink nog op de bank plaatsneemt. Een nieuwe assistent toevoegen aan de staf kan dan een optie zijn. Direct na terugkeer afgelopen zaterdag uit Letland is Hiddink op vakantie gegaan. In juli of augustus wil de KNVB met hem definitieve afspraken maken.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-rol-nu-wordt.dhtml

Iemand die niet functioneert wegpromoveren met behoud van salaris, omdat het financiëel te nadelig is voor de KNVB. Krijgen we Scholletje als bondscoach, die zich nog nooit heeft bewezen als coach, met een bejaarde bankzitter naast hem, die z'n geld op een simpele manier blijft opstrijken. De verantwoordelijke voorzitter kijkt toe, doet een plas en alles blijft zoals het was.:{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_153574794
Ik ben er verre van gerust op. Die Danny Blind heeft nauwelijks ervaring als hoofdcoach, behalve een fiasco bij Ajax. En nu moet hij straks bij de grote, belangrijke wedstrijden voor Oranje als coach op de bank zitten?
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 juni 2015 @ 09:35:24 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_153575208
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 09:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben er verre van gerust op. Die Danny Blind heeft nauwelijks ervaring als hoofdcoach, behalve een fiasco bij Ajax. En nu moet hij straks bij de grote, belangrijke wedstrijden voor Oranje als coach op de bank zitten?
Het slaat dan ook helemaal nergens op. We hebben internationale topcoaches, in het buiten-en binnenland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_153575268
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 09:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het slaat dan ook helemaal nergens op. We hebben internationale topcoaches, in het buiten-en binnenland.

Zijn het wel internationale topcoaches als ze in het binnenland zitten?
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 juni 2015 @ 09:43:43 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_153575347
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 09:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zijn het wel internationale topcoaches als ze in het binnenland zitten?
Sommigen hebben zich al bewezen. Je moet het niet te letterlijk nemen. Danny Blind heeft één hoofd-job gehad als zelfstandige coach. Het sloeg indertijd ook al nergens op om van Basten en Rijkaard bondscoach te maken. Het trieste is ook dat Koeman de eerste kandidaat was om van Gaal op te volgen. Hij wilde het ook. Kwam Hiddink aangescheten. Van Oostveen viel voor diens goedkope praatjes. Dat valt nu duur uit.

pi_153575522
Zelfs al hadden we géén internationale topcoaches, maar alleen nationale topcoaches, dan nog snap ik niks van de aanstelling van Blind.
pi_153575559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs al hadden we géén internationale topcoaches, maar alleen nationale topcoaches, dan nog snap ik niks van de aanstelling van Blind.
Volgens mij snapt niemand dat. Dat kan ook niks worden.
pi_153575603
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 09:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volgens mij snapt niemand dat. Dat kan ook niks worden.
Ik vind het ook een schoffering van jewelste voor al die coaches die wél internationale ervaring hebben.
pi_153575632
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 09:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind het ook een schoffering van jewelste voor al die coaches die wél internationale ervaring hebben.
Het was een schande richting Koeman en het is een schande voor het KNVB dit ordinair baantjes verdelen omdat die ouwe iets wil.

Ben je ook wereldvreemd als je denkt dat Koeman nog wel even je assistent gaat worden.
Move over en maak ruimte voor mensen van deze tijd.
pi_153575700
grote fout van de KNVB hadden nooit hiddink moeten kiezen..
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 juni 2015 @ 10:05:00 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_153575743
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 09:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het was een schande richting Koeman en het is een schande voor het KNVB dit ordinair baantjes verdelen omdat die ouwe iets wil.

Ben je ook wereldvreemd als je denkt dat Koeman nog wel even je assistent gaat worden.
_O_

pi_153575836
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 09:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dit. Eeuwig zonde. In principe is deze hele termijn + het al (veel te lang en veel te vroeg) vastleggen van Blind echt een brevet van onvermogen voor van Oostveen cs.
pi_153575864
Knvb had al meteen moeten kiezen voor Koeman. Die weet als geen ander hoe hij die jonkies op niveau moet krijgen na het wk van vorig jaar.

Andere goede keus zou F. de Boer zijn geweest.
Zonder wrijving geen glans
pi_153575991
Ik ben nog wel benieuwd of ze het EK gaan halen wat denken jullie?
Alhoewel Robben die komende wedstrijden wel weer wat van ze kan laten zien
pi_153577338
Koeman was de juiste keuze geweest maar goed...komende jaren dus even geen resultaten met Oranje onder leiding van ruktor Blind.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_153578973
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koeman was de juiste keuze geweest maar goed...komende jaren dus even geen resultaten met Oranje onder leiding van ruktor Blind.
Dan is het een voordeel als hij het nu overneemt. Blind vaalt op het EK en kan gelijk weer weg is dan een optie.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 juni 2015 @ 12:33:25 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_153579364
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:17 schreef michellevanzand het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd of ze het EK gaan halen wat denken jullie?
Alhoewel Robben die komende wedstrijden wel weer wat van ze kan laten zien
Het zal me aan m'n reet roesten, in de zwakste poel zitten en je dan niet plaatsen tussen 24 landen. :D

Blijven teren op twee uitschieters op het WK met verdedigend voetbal. Ik was een romanticus. Altijd positief, het Nederlandse voetbal beschermend. Ben nu een cynicus, een nagatieveling. Lach me dood. Alle hoop is veloen. Neem nog een bejaade bondscjoach aan en laat hem opvolhen door Scholletke. Is alleen nog maar om te lachen. ±D

±P

pi_153580510
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het zal me aan m'n reet roesten, in de zwakste poel zitten en je dan niet plaatsen tussen 24 landen. :D

Blijven teren op twee uitschieters op het WK met verdedigend voetbal. Ik was een romanticus. Altijd positief, het Nederlandse voetbal beschermend. Ben nu een cynicus, een nagatieveling. Lach me dood. Alle hoop is veloen. Neem nog een bejaade bondscjoach aan en laat hem opvolhen door Scholletke. Is alleen nog maar om te lachen. ±D

±P

Hahaha! zo denk ik er onderhand ook over! maarja wij als Nederlanders kunnen eigenlijk niet zonder een EK met geen Nederlands elftal dus ik hoop dat ze nu laten zien wat ze kunnen! :P
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 juni 2015 @ 13:14:22 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_153580545
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:13 schreef michellevanzand het volgende:

[..]

Hahaha! zo denk ik er onderhand ook over! maarja wij als Nederlanders kunnen eigenlijk niet zonder een EK met geen Nederlands elftal dus ik hoop dat ze nu laten zien wat ze kunnen! :P
Het mooiste EK was het EK-84. Deed Nederland niet aan mee. :)

pi_153581897
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het mooiste EK was het EK-84. Deed Nederland niet aan mee. :)

Haha :P 4 jaar erna was het toch wat mooier! ^O^ ^O^
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:03:30 #21
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_153582024
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Knvb had al meteen moeten kiezen voor Koeman. Die weet als geen ander hoe hij die jonkies op niveau moet krijgen na het wk van vorig jaar.

Andere goede keus zou F. de Boer zijn geweest.
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat Frank interesse heeft om bondscoach te zijn
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 juni 2015 @ 18:20:06 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_153588252
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:59 schreef michellevanzand het volgende:

[..]

Haha :P 4 jaar erna was het toch wat mooier! ^O^ ^O^
Nee hoor. Tweederangs Duits-elftal. Italianen die toe werkten naar hun WK-1990. Rusland dat eigenlijk al over de top heen was. Als Nederland al het geluk van het EK-88 had verspreid over andere grote toernooien, waren we 3 keer wereldkampioen en nog 2 keer Europees kampioen geweest. :)

pi_153588854
Kan me ergens wel voorstellen dat de KNVB ook een beetje geschrokken is van de mentale conditie van Hiddink, toch een toptrainer hoe je het verder ook wilt uitleggen.

Wat wel belachelijk is dat Danny Blind op basis van een mislukt seizoen bij Ajax en wat assistentschappen automatisch zal worden aangesteld als opvolger.
blablablabla
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 juni 2015 @ 19:25:43 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_153590467
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:40 schreef Elan het volgende:
Kan me ergens wel voorstellen dat de KNVB ook een beetje geschrokken is van de mentale conditie van Hiddink
Die vent is 68, heeft al jarenlang niks te maken met het Nederlandse voetbal.

Ik vraag me af wat de mentale conditie is van Bert van Oostveen. En waarom ie ooit voorzitter van de KNVB is geworden ? Wat prijkt er op z'n CV om die aanstelling te billijken ? En wie heeft hem ooit aangesteld ?

pi_153590518
Klopt, maar na Van Gaal zal Bert wel een people manager gewild hebben, een vriendelijk vaderlijk figuur niet weer een strenge coach.

Dat project is dus faliekant mislukt.

Het is niet Hiddink die er uit zou moeten maar V Oostveen zelf....
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')