Ok en nu? Iedereen die een beetje hunter heeft gespeeld weet dat ze prima kunnen springenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wie zegt dat de hunter niet kan springen.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok en nu? Iedereen die een beetje hunter heeft gespeeld weet dat ze prima kunnen springen
Ik zeg dat, tering sprong van die ***class. Pleur altijd net op het randje of haal het nét niet, ga absurd veel dood omdat de hunter een weerstand heeft van 0.0 (ook al staat alles maxed out op armor), en er vervolgens doodleuk bij neervalt.. Ik heb dan ook een voorliefde voor de Titan (heb er maar liefst 2quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wie zegt dat de hunter niet kan springen.
Ik had eerst 3 hunters en daarna 1 hunter - 2 titans. Nu heb ik van alles 1 classquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik zeg dat, tering sprong van die ***class. Pleur altijd net op het randje of haal het nét niet, ga absurd veel dood omdat de hunter een weerstand heeft van 0.0 (ook al staat alles maxed out op armor), en er vervolgens doodleuk bij neervalt.. Ik heb dan ook een voorliefde voor de Titan (heb er maar liefst 2![]()
).
Gisteren overigens nog wel kapot gelachen, zat in een andere party met 3 gasten, die waren Skolas aan het doen, en er zat er 1 in die wist niet precies hoe Skolas nou echt heette, Skolaras, Skalos, ging zo even door
Sinds wanneer noemen we raids potjesquote:Op zondag 28 juni 2015 10:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag de crux en the vex en de fatebringer gekregen in 2 potjes. Ik kreeg trouwens alle primary weapons in 1 pot bij vog.
Wil het wel proberen maar wil ook graag skolas doen. Of gewoon crucible. En gefeliciteerd!quote:Op zondag 28 juni 2015 18:53 schreef wiebel535 het volgende:
Straks nog xboxers voor trials oO?? Uurtje of half 9, 9uur hoop ik.
Ik heb nog een leuk nieuwtje... afgelopen vrijdag is onze 2e zoon Lars geboren![]()
![]()
Gefeliciteerd manquote:Op zondag 28 juni 2015 18:53 schreef wiebel535 het volgende:
Ik heb nog een leuk nieuwtje... afgelopen vrijdag is onze 2e zoon Lars geboren![]()
![]()
Haha dat zou wel geniaal zijn. Zou alleen niemand in mijn omgeving snappen waarschijnlijk haha.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:19 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man
Wel jammer dat je hij niet Crota heet.
Gefeliciteerd man!quote:Op zondag 28 juni 2015 18:53 schreef wiebel535 het volgende:
![]()
Wil graag met je er naar toe, moet je ff 9 wins halenquote:Op zondag 28 juni 2015 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan ik niet ff mee naar de lighthouse toe
Ja ik heb telkes andere grp dat is moeilijkquote:Op zondag 28 juni 2015 23:03 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wil graag met je er naar toe, moet je ff 9 wins halen
Maar zonder grap, hebben een goed groepje, iedereen weet zonder te lullen wat ze moeten doen. Wil wel een keertje proberen, maar ben nu ToO wel zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |