SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Fallout 4, Uncharted Trilogy en Battlefield 5 als PlayStation plus titels voor juli!quote:Op maandag 15 juni 2015 20:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony moet wel met wat klappers komen ja na wat Microsoft heeft gedaan.
Denk dat die een beetje gaat tegenvallen
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Fallout 4, Uncharted Trilogy en Battlefield 5 als PlayStation plus titels voor juli!
22:00quote:Op maandag 15 juni 2015 20:25 schreef Disker91 het volgende:
Hoe laat begint EA hier? 9 uur toch?
Wil Mijn Mass Effect fix (Remake en deel 4 beelden)
Heb ze alle 3 op de xbox. En vorig jaar op de ps3 gekocht. En ik ou ze zo weer gaan halen op de ps4.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
22:00
Zo wow ja. Mass Effect Trilogy Remastered. Zou wel vet zijn hoor.
Ik op de Xbox 360 en PC, maar ook ik haal ze meteen voor de PS4. Mass Effect is gewoon prachtig qua games. Die wil je gewoon niet missen.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ze alle 3 op de xbox. En vorig jaar op de ps3 gekocht. En ik ou ze zo weer gaan halen op de ps4.
Op de Xbox gekocht (alle limited editions, staan nog steeds naast alle boeken e.d.) wel meerdere keren uitgespeeld. PS3 alles digitaal gekocht (niet gespeeldquote:Op maandag 15 juni 2015 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ze alle 3 op de xbox. En vorig jaar op de ps3 gekocht. En ik ou ze zo weer gaan halen op de ps4.
Ik vond de presentatie van Microsoft niet zo geweldig, maar goed, dat komt voor een groot gedeelte omdat ik gewoon weinig geef om Halo, Gears, en deze nieuwe Fable.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony moet wel met wat klappers komen ja na wat Microsoft heeft gedaan.
Denk dat die een beetje gaat tegenvallen
Weer een goede reden om zoveel mogelijk hardcopy te kopen.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:41 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Op de Xbox gekocht (alle limited editions, staan nog steeds naast alle boeken e.d.) wel meerdere keren uitgespeeld. PS3 alles digitaal gekocht (niet gespeeld), PS3 kaduuk.
PS4, kopen 100%
Denk het juist niet (hoop het wel), ze gaven zelf aan niet erg op first-party games te leunen de komende tijd. Meer te investeren in third-party games (zal wel DLC meuk zijn of zo).quote:Op maandag 15 juni 2015 20:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond de presentatie van Microsoft niet zo geweldig, maar goed, dat komt voor een groot gedeelte omdat ik gewoon weinig geef om Halo, Gears, en deze nieuwe Fable.
Forza is een goede game, en Tomb Raider komt ook wel naar PS4.
Verder alleen die Japanse game die me wel interessant lijkt (potentie), en die indie (Cuphead).
Ik verwacht dat Sony wel met show-winners komt.
Eens. Remasters van Mass Effect zit ik echt niet op te wachten trouwens.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
Vond MS niet zoveel aan. Paar shooters. Mods voor FO4 geef ik niks om, en backwards compatibility kan ik ook prima zonder. Hololens was wel weer tof.
Beetje karig verder, naar mijn mening.
Dat is gewoon een embed van de Twitch livestream. IGN livestream is veel beter, in 1080p.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/g(...)amekings-livestream/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |