quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel mooi om te zien dat de Bethesda stream gisteren 500k+ kijkers had alleen op Twitch al. MS heeft amper 115k op Twitch![]()
Was al getopt door Bethesdaquote:Op maandag 15 juni 2015 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was gewoon goed hoor. Prima persco. Dat wordt niet meer getopt.
De hololens was wel indrukwekkend maarja, dat ding zal waarschijnlijk dik 1000 euro kosten.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, voor mij ene teleurstellende show. Paar leuke dingen gezien, maar niets mind-blowing ofzo... en de enige echte verrassing was die game van die maker van Metroid Prime..., wat leuk KAN worden...
Ik hoop op iets van Mass Effect 4.quote:
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Was al getopt door BethesdaMaar verder prima persco hoor.
Stream die ik zat te kijken kwam nog steeds niet boven de 200k uit. Misschien zit iedereen naar de Twitch E3 stream te kijken?quote:
Jawel hoor. Sony moet ook flink aan de bak dit jaar, en Nintendo nog wel meer. Daarnaast heeft Ubisoft de afgelopen jaren de beste persconferenties gehad, dus ik ben benieuwd! Het is iig een goede start van de E3!quote:Op maandag 15 juni 2015 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was gewoon goed hoor. Prima persco. Dat wordt niet meer getopt.
Ubisoft moet je met een korreltje zout nemenquote:Op maandag 15 juni 2015 20:05 schreef koei het volgende:
[..]
Jawel hoor. Sony moet ook flink aan de bak dit jaar, en Nintendo nog wel meer. Daarnaast heeft Ubisoft de afgelopen jaren de beste persconferenties gehad, dus ik ben benieuwd! Het is iig een goede start van de E3!
Het schijnt dat Microsoft een besturingssysteem heeft voor de PC.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de aangekondigde games komen ook op PC
Naar de supermarkt.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, nog twee uurtjes tot EA. Wat te doen in de tussentijd? Treehouse is nog niet begonnen
Een megaton.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Wat had MS dan nog meer moeten hebben?
i know.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gast je kan ook gewoon met je DS4 op de pc spelen he? Inputmapper downloaden en bluetootstick
Heel indrukwekkend, maar niet echt praktisch voor mij als een gamer, want ik kan zoiets toch niet hier kwijt... en zou ik ook geen grof geld voor neerleggen...quote:Op maandag 15 juni 2015 20:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
De hololens was wel indrukwekkend maarja, dat ding zal waarschijnlijk dik 1000 euro kosten.
Ik ga zo nog even Game of Thrones kijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, nog twee uurtjes tot EA. Wat te doen in de tussentijd? Treehouse is nog niet begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |