4 takt 25pk motor teruggeschroefd naar lager vermogen in een bun.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:44 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik ben opzoek naar een stille buitenboord motor 15 tot 20pk, idle geluid en geluid tot 50% vermogen moet zo laag mogelijk zijn.
Heeft iemand een suggestie? Op de site van fabrikanten zie ik nergens een DB(A) vermelding staan.
Graag opgesplitst in 2takt en 4takt waarbij ik uiteraard een sterke voorkeur heb voor 4takt.
Als hulpmotor zeker het overwegen waard. Als hoofd motor (helaas) niet interessant ivm kosten en vermogen.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:48 schreef Elan het volgende:
Elektrische motor niks voor jou als geluid zo'n issue is?
De motor gaat achter een rib en kan dus niet in een bun.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
4 takt 25pk motor teruggeschroefd naar lager vermogen in een bun.
Toch wel met nummer en vaarbewijs?quote:Op maandag 15 juni 2015 17:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als hulpmotor zeker het overwegen waard. Als hoofd motor (helaas) niet interessant ivm kosten en vermogen.
[..]
De motor gaat achter een rib en kan dus niet in een bun.
Zo'n 10 jaar terug waren de Honda's inderdaad het stilst. De 2 en 3 cilinders.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik begreep dat de Honda BF15 en BF20 redelijk stil zijn, maar ook hier geen cijfers
Vaarbewijs heb ik al een aantal jaar geleden behaald. Lijkt mij verder ook niet relevant in dit topicquote:Op maandag 15 juni 2015 18:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toch wel met nummer en vaarbewijs?
Aangezien er al te veel rubberboottokkies op het water zijn
[..]
Zo'n 10 jaar terug waren de Honda's inderdaad het stilst. De 2 en 3 cilinders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |