Dit krijg je als je complete idioten macht geeft.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:11 schreef mar378 het volgende:
De nieuwkomers moeten dan laten zien wat ze gaan doen. De loods is verboden terrein. Van Mark mogen ze nog niet eens ''pissen of poepen'' binnen. Als ze iets nodig hebben vragen ze het maar. Ze kunnen opdrachten verzinnen, een bootcamp doen. of het terrein vegen. Als het een tuinman is pleuren ze hem twee dagen op de akker! dat kan Mark toch niet doen of?
Ja stel dat ie op de bank komt, en weg gestemd wordt boeehoeequote:Op maandag 15 juni 2015 16:12 schreef Cheszy het volgende:
Naomi vind het dom als mensen op Gio zouden stemmen
Ik nietquote:Op maandag 15 juni 2015 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Naomi zal het stom vinden als mensen op Gio stemmen.
gaat denk ik ook gebeuren ze is veel te rustig liep maar steeds 24uur aan te vragen hoor haar niet meerquote:Op maandag 15 juni 2015 16:11 schreef Yeszie het volgende:
Collie is helemaal blij die denkt met borg weg te worden gestemd .
Nee,dat was ik.quote:
Ze vind het sowieso stom als mensen iets anders stemmen dan haar, maakt niet uit waarmeequote:Op maandag 15 juni 2015 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Naomi zal het stom vinden als mensen op Gio stemmen.
ik heb ook op Iwan gestemd om er uit te hoepelen, hij wordt steeds meer bipolair en narcisitisch. Zo de eenvoudige rioolpsycholoog heeft gesprokenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ivan had het er zelfs over de nieuwelingen pis te laten drinken.
Sneu vol.![]()
trefbal?quote:Op maandag 15 juni 2015 16:16 schreef LLgetikt het volgende:
oooo ball tikkertje![]()
![]()
ze mannen gaan fanatiek worden
Ik vind het bedrag ook te gortig inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm dat gaat mij dan weer net te ver.. .
Hij verpest het een beetje de laatste tijd door.... niets bij te leren.. eerder achteruit te gaan..quote:Op maandag 15 juni 2015 16:18 schreef LLgetikt het volgende:
ik heb blijkbaar met me roze bril opgezeten, niet dat ik ivan wil afvallen
maar vind hem niet meer leuk
Hahaha die vind ik dan weer leukquote:Op maandag 15 juni 2015 16:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vind het bedrag ook te gortig inderdaad.
jaquote:Op maandag 15 juni 2015 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij verpest het een beetje de laatste tijd door.... niets bij te leren.. eerder achteruit te gaan..
Groepskorting in overleg.....quote:Op maandag 15 juni 2015 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha die vind ik dan weer leuk
ligt aan de diameter, lengt en metaalsoortquote:Op maandag 15 juni 2015 16:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vind het bedrag ook te gortig inderdaad.
En of het getrokken of heetgewalsde pijpen zijn!quote:Op maandag 15 juni 2015 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt aan de diameter, lengt en metaalsoort
JAquote:Op maandag 15 juni 2015 16:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En relaties daar...
Die slopen ook alle goede intenties..![]()
Kappen met die relaties, als je zo nodig moet.. dan maar vrije sex en niet mouwen
Deze is leuk.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt aan de diameter, lengt en metaalsoort
Naoomi moet van die roze wolk af...quote:Op maandag 15 juni 2015 16:21 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
JA
het is eigenlijk niet eerlijk want je kunt niet meer objectief dingen bekijken (kan wel) maar bijv dat noamie niet snapt dat ze op gio willen stemmen![]()
![]()
![]()
ga weg meid
Lijkt me wel veel werk voor rob eigenlijkquote:Op maandag 15 juni 2015 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naoomi moet van die roze wolk af...
Wie weet iets voor Bas om dat te bewerkstelligen ..
Moeilijk,volgens mij heeft bas helemaal niks met Naomi...quote:Op maandag 15 juni 2015 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naoomi moet van die roze wolk af...
Wie weet iets voor Bas om dat te bewerkstelligen ..
Volgens Waaif is het niet aan.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:05 schreef Yeszie het volgende:
Ivan en Waaif zijn wel erg van het plakkerige sinds het weer " aan " is .
Ik denk dat niemand daar Rob nog gelooft of echt naar hem luisterd .. totdat hij daadwerkelijk iets laat zien....quote:Op maandag 15 juni 2015 16:23 schreef yaba het volgende:
[..]
Lijkt me wel veel werk voor rob eigenlijk
Ik bedoel niet versieren, maar helpen oogkleppen af te doen...quote:Op maandag 15 juni 2015 16:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moeilijk,volgens mij heeft bas helemaal niks met Naomi...
Er waren vorig jaar rond die tijd ook soortgelijke advertenties op fora voor Christelijken en tuiners, dat zijn uiteindelijk Gaby en Chris geworden.quote:
Dat bedoel ik ook. Ik heb ze nog nooit zien praten...quote:Op maandag 15 juni 2015 16:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel niet versieren, maar helpen oogkleppen af te doen...
nee idd maar naomi praat met haast niemand .quote:Op maandag 15 juni 2015 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik heb ze nog nooit zien praten...
Nee, maar ik denk dat buiten Gio.. Bas één van de weinige is waar Naoomi repect voor heeft. Ivan ook wel.. maar goed.. het gaat niet gebeuren ben ik bang.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik heb ze nog nooit zien praten...
Ze vreten bedoel je zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |