omdat het praten over anderen iets is wat een iwder doet, iemand afluisteren is een inbreuk op je privacyquote:Op maandag 15 juni 2015 13:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan zeggen mensen heel veel over een ander, nooit tegen de persoon waar het om gaat. Maar als de bewuste persoon het afluiterst dan is het ineens helemaal verkeerd
(inplaats van de problemen meteen met iemand te bespreken)
Ben benieuwd hoe dat met Bas gaat straks als ze er achter komen
Het is lockdown vandaag niemand mag komenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:25 schreef chufi het volgende:
Zou er op de maandag geen tatoeëerder komen voor Nico, Stif en Gaby?
Zo gemaakt....quote:Op maandag 15 juni 2015 13:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Tenenkrommend die vrolijkheid van Ivan.........................
Ik vond dat Bjorn zich vandaag en gister totaal niet als slachtoffer gedroeg .....quote:Op maandag 15 juni 2015 12:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje omdat hij zichzelf ook een slachtoffer maakt?
in een rls met 100 cameras?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het praten over anderen iets is wat een iwder doet, iemand afluisteren is een inbreuk op je privacy
Ah OK dus die komt volgende week ook niet meer schat ik zo inquote:Op maandag 15 juni 2015 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is lockdown vandaag niemand mag komen
Ok nog een keer voor, maar alleen voor jou he...................... nogmaals, ik vind dus dat hij zich anders voordoet, helemaal naar de stemming toe, volgende keer geef ik hoofdletters ok,dan lees je het misschien beterquote:
want de bewoners hebben direct toegang tot de streams of beelden?quote:
Vorige week was er een trommel workshop tijdens LD dag....quote:Op maandag 15 juni 2015 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is lockdown vandaag niemand mag komen
Ligt er aan of er zondag iets te doen is, is er op zondag iets te doen dan verschuift de lockdown naar maandagquote:Op maandag 15 juni 2015 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK dus die komt volgende week ook niet meer schat ik zo in
Dat kan, maar ik zie dat toch anders, waar ik je wel gelijk in geef is dat in die rol drukken van anderenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond dat Bjorn zich vandaag en gister totaal niet als slachtoffer gedroeg .....
hij was boos en kwam voor zichzelf op
maar het is vaak makkelijker voor bepaalde mensen om iemand in een bepaalde rol terug te willen drukken,.... zoals bijvoorbeeld Collie dat net probeerde bij Bjorn
Met Bjorn komt het wel goed ....
Ja echt wel , zodra er een stemming in aantocht is word ze gedrag andersquote:
Sommige eigenschappen van iemand wegen zwaarder dan andere, vind ik. Hoe die weging uitpakt hangt helemaal af van degene die deze toepast. Zo vind ik de agressie van Ivan (mijn perceptie) zwaarder wegen dan andere dingen die hij laat zien. Ieder mens wordt wel ergens door getriggerd. In het geval van Ivan worden ook enkele Cos'ers die hem eerst mochten zijn gedrag beu. Hoe dan ook, ieder zijn of haar eigen mening. En die blijf ik houden, met of zonder moralistisch vingertje van anderen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch hoe men in de cos oordeelt over bewoners
als men vind dat bepaalde bewoners agressief zijn omdat ze een keer in een moment zich laten gaan dan is dat in de cos een reden om iemand daar continu op te blijven af rekenen
hoe makkelijk is dat ...
en zo hoeven we niet over ons eigen gedrag na te denken
zoals die rol dat ivan niet oprecht zou zijn?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik zie dat toch anders, waar ik je wel gelijk in geef is dat in die rol drukken van anderen
Klopt,en dan gaat het al over trouwen,samenwonen en chineesjes adopteren...quote:Op maandag 15 juni 2015 13:29 schreef GekkePoes het volgende:
Een paar dagen bij elkaar noemen ze al een relatie?
Die zal in bed liggen om haar puisten warm te houdenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:31 schreef mar378 het volgende:
Naomi vandaag niet op de streams slechte Febo![]()
wet jij dat zeker?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die zal in bed liggen om haar puisten warm te houden
Nee ik bedoel dat Bjorn ook wel in die rol gezet wordt, door bijvoorbeeld met dat gesprek met Colquote:Op maandag 15 juni 2015 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoals die rol dat ivan niet oprecht zou zijn?
ik weet wat je bedoeldequote:Op maandag 15 juni 2015 13:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Bjorn ook wel in die rol gezet wordt, door bijvoorbeeld met dat gesprek met Col
Hij heeft een aandoening aan ze achilles peesquote:Op maandag 15 juni 2015 13:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Die Mark! Das toch een ouwe kerel, hoe hij loopt?
Leuke lieve spleetoogjesquote:Op maandag 15 juni 2015 13:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,en dan gaat het al over trouwen,samenwonen en chineesjes adopteren...
en doet die andere pees dan automatisch mee?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hij heeft een aandoening aan ze achilles pees
Biljartkeu is ook nog zoek.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Die Mark! Das toch een ouwe kerel, hoe hij loopt?
geen idee maar je loopje word wel anders danquote:Op maandag 15 juni 2015 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en doet die andere pees dan automatisch mee?
man jij praat poepquote:Op maandag 15 juni 2015 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Die Noom nu aan het deepthroaten, nog niet gezien
En toch waren de stemmingen vorig jaar leuker een week op 2 van te voren begon Billy alweer te rammelen met haar spuitbussen. En werd Ruud alweer helemaal para van alle complotten .quote:Op maandag 15 juni 2015 13:34 schreef PTLe het volgende:
De stemming houd ze wel bezig![]()
[ afbeelding ]
God ja. Dan poepte ze de schilderijen achter elkaar uit.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:40 schreef Yeszie het volgende:
[..]
En toch waren de stemmingen vorig jaar leuker een week op 2 van te voren begon Billy alweer te rammelen met haar spuitbussen. En werd Ruud alweer helemaal para van alle complotten .
Eigenlijk probeer ik er meer mee te zeggen........... Naomie zichzelf wegcijfert, helemaal niet de nimphomane is zoals ze hier wordt weggezet, ze heeft alleen een raar mechanisme om te denken dat je de enige vrouw op de wereld bent met een kut, helaas is dat 50% van de mensheidquote:
Die sla word lekker snel bruin zoquote:Op maandag 15 juni 2015 13:41 schreef PTLe het volgende:
Ze pakt een hand gewassen sla en knijpt het gewoon uit , dit heb ik nog nooit zo gedaan ...
[ afbeelding ]
Gelukkig zit die er niet tussen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Verwacht een nieuwe LauB...
Ik snap echt niet dat ze stemmen op Colquote:Op maandag 15 juni 2015 13:51 schreef ndid het volgende:
Bjorn krijgt geen stem van Rob, hij vindt dat Bjorn nog kan groeien, ook al irriteert hij zich aan het bord voor zijn kop. Hij geeft Col 2 stemmen en Gaby 1, verteld hij tegen Bas.
En Gaby 1 stem...... ben benieuwd wat de motivatie hiervoor gaat zijn van deze hardwerkende man.....quote:Op maandag 15 juni 2015 13:51 schreef ndid het volgende:
Bjorn krijgt geen stem van Rob, hij vindt dat Bjorn nog kan groeien, ook al irriteert hij zich aan het bord voor zijn kop. Hij geeft Col 2 stemmen en Gaby 1, verteld hij tegen Bas.
Nou het komt er op neer dat deze hardwerkende man Gaby niet hard genoeg vindt werken, maar ze is wel lief, dus deze stem is een motiverendequote:Op maandag 15 juni 2015 13:55 schreef Hittepetitje het volgende:
[..]
En Gaby 1 stem...... ben benieuwd wat de motivatie hiervoor gaat zijn van deze hardwerkende man.....
dat is gewoon hartstikke veilig, Col heeft aangegeven dat ze weg wil, wordt dus niet boos als ze stemmen van iemand krijgt. Stemmen op iemand anders moet je voor de groep en de persoon waar je op stemt verantwoorden. Dat kan een heel vervelend gevoel veroorzaken.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:54 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze stemmen op Col
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Baas Bas Beach Bar .... Rob heeft zijn plekje gevonden hoor. . Stamgast
[ afbeelding ]
Deze snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:58 schreef mar378 het volgende:
ik kan niet verstaan dat sommige bewoner van de f.ck febo niet gezeigt woorden Gaby,N en ofzo
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
In dat geval ben ik het half met hem eens.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hij wil gaby en Naomie in beeld. Duh!
Ik denk dat Bas niet echt in shock was van Nicolequote:Op maandag 15 juni 2015 13:12 schreef ammartje het volgende:
[..]
Vanmorgen gaf Bas aan Nicole een voorzetje. Dat er achter de rug over mensen gesproken wordt en dat die het dan in centraal aan gaan kaarten. Nicole vond dit ook geen manier van doen en was het met Bas eens. Achterbaks of niet die dictafoon, Bas weet wel wat voor vlees hij in de kuip heeft. Ik denk dat hij dit ook niet verwacht had van zijn, zoals ik het zie, kwajongensstreek.
Ik zie dat Gabri ook gezwommen heeftquote:Op maandag 15 juni 2015 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb gaby en naomi vandaag niet en sekunde gezienquote:Op maandag 15 juni 2015 14:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
In dat geval ben ik het half met hem eens.
Meer Gaby in beeld.![]()
![]()
![]()
M.a.w. hij dacht concurentie!quote:Op maandag 15 juni 2015 14:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob over Bas: Toen jij binennkwam , dacht ik gelijk: Die valt niet op vrouwen.
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:02 schreef mar378 het volgende:
[..]
ik heb gaby en naomi vandaag niet en sekunde gezien
Ja juist.. Ik zag het meer als een poging van Rob om het alfa mannetje te spelen over Baas.. maar het kwam niet aanquote:
Ja erg slim. En rob bewerkt iedereen met mooie worden . Ook wel slim de rest van de bewoners trappen er wel in denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik ook zo slim vind aan Baas is;
Hij kwam binnen met "Ik ga hier vakantie vieren "
En werkt ondertussen het hardst.. Dat is Win-Win en Slim
Verklaarquote:Op maandag 15 juni 2015 14:05 schreef Bramenstruik het volgende:
maar wat die Rob nou doet daar, ik ben helemaal flabbergasted
Dat is toch niet erg , dan zie je ze vast morgen weer .quote:Op maandag 15 juni 2015 14:02 schreef mar378 het volgende:
[..]
ik heb gaby en naomi vandaag niet en sekunde gezien
Rob is directeur Bier.En veel zitten.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:05 schreef Bramenstruik het volgende:
maar wat die Rob nou doet daar, ik ben helemaal flabbergasted
deze is helemaal vaag, geen idee wat die man doet, wil doen, niet wil doen, ook een kunst een constante vorm van .............. ja van wat eigenlijk?quote:
Vaag...quote:Op maandag 15 juni 2015 14:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
deze is helemaal vaag, geen idee wat die man doet, wil doen, niet wil doen, ook een kunst een constante vorm van .............. ja van wat eigenlijk?
Heb jij al gestemd ? en op wie?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rob is directeur Bier.En veel zitten.
Ja als of de groente zich zelf oogst .quote:Op maandag 15 juni 2015 14:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob: Wat moet er dan nog aan de tuin gebeuren dan?
Die sukkel denkt dat een tuin na aanleg klaar is ??
quote:
en dat joviale gelach, alles vind ie grappig, net niet irritant genoeg om hem kwijt te willen, wat een uitvreter, die heeft het uitgevonden, zo een iemand die je ff wil helpen bij je in huis neemt, om je te realiseren, die raak ik nooit meer kwijtquote:
Gevalletje projectiequote:Op maandag 15 juni 2015 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Stiff wil graag positieve mensen zonder heimwee.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |