• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
https://www.youtube.com/channel/UC49lePw9AWIw-moU-Mu542gquote:Op maandag 15 juni 2015 10:28 schreef kamperdijk het volgende:
Iemand een link van waar jullie tafeltennis kijken?
quote:Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef kamperdijk het volgende:
Ja weet ik, maar op school wordt YouTube geblokkeerd maar met een link kun je toch het filmpje bekijken
Maar ja, Jiao won hiervoor al met 3-0 van de beste Duitse, de nummer 10 van de wereldquote:Op maandag 15 juni 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch maar even kijken hoe Jie het doet
2-1 achter net helaas...
Ik volg het tafeltennissen niet zo, maar dacht dat Jie wel zo ongeveer gelijkwaardig was aan Jiao. Met 2-0 voorsprong de dubbel in is natuurlijk lekkerquote:Op maandag 15 juni 2015 10:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, Jiao won hiervoor al met 3-0 van de beste Duitse, de nummer 10 van de wereld
Ik had beter niet kunnen kijken gaat helemaal verkeerd zoquote:Op maandag 15 juni 2015 10:31 schreef heywoodu het volgende:
En welkom in het topic, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Was ook een lastig wedstrijd dit.quote:
quote:Han Ying 10
Solja 24
Shan 29
Jiao 35
Ji 21
Eerland 89
.
9-2 nu hoor, het kan nogquote:Op maandag 15 juni 2015 10:39 schreef kamperdijk het volgende:
[..]
Ik had beter niet kunnen kijken gaat helemaal verkeerd zo
Mja, nu moet dubbel wel gewonnen worden zodat Jiao of Jie het daarna af kunnen makenquote:Op maandag 15 juni 2015 10:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Was ook een lastig wedstrijd dit.
Dit zijn de rankings
[..]
Ja, en aangezien Eerland sowieso een single moet spelen na de dubbel is het helemaal cruciaalquote:Op maandag 15 juni 2015 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, nu moet dubbel wel gewonnen worden zodat Jiao of Jie het daarna af kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |