Sinds wanneer heeft Habbo een forum?quote:
Nooit ergens modambities gehad.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:50 schreef Fylax het volgende:
wilde daar altijd graag moderator worden mja xdxd
Voor 10 credits kon je een habbo groep maken, dat was dan net zoals hoe je je home kon pimpen maar dan als een groep. En je had er ook nog een forum op. Dus elke habbo groep had een forum, maar 't Kletshoekje was de bekendste engrootste.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Habbo een forum?
Toen was ik al lang gestopt gek.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor 10 credits kon je een habbo groep maken, dat was dan net zoals hoe je je home kon pimpen maar dan als een groep. En je had er ook nog een forum op. Dus elke habbo groep had een forum, maar 't Kletshoekje was de bekendste engrootste.
Dat is veel later gekomen dan denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor 10 credits kon je een habbo groep maken, dat was dan net zoals hoe je je home kon pimpen maar dan als een groep. En je had er ook nog een forum op. Dus elke habbo groep had een forum, maar 't Kletshoekje was de bekendste engrootste.
lol @ Roze Rijdersquote:
Oud toppa gevonden waar we 't ook over Habbo haddenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude.. je zat op je 5de al op internet? Op habbo?
''doe deze kleren aan en deze habbo status en dan mag je binnen''quote:Op maandag 15 juni 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond RPG's altijd zo tering dom he.
Lekker doen alsof je maffiabaas bent op habbo woop doop die doop
Haha ik wilde gewoon tieten zien.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond RPG's altijd zo tering dom he.
Lekker doen alsof je maffiabaas bent op habbo woop doop die doop
Kan me dat moeilijk voorstellen jaquote:Op maandag 15 juni 2015 02:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oud toppa gevonden waar we 't ook over Habbo hadden
Nee ik pas, ben te moe om dat nog uur geconcentreerd te volgenquote:
pff niffo van me is 4 die blagen spelen alles op tablets enzo tegenwoordigquote:
Gekkenwerk jaquote:Op maandag 15 juni 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff niffo van me is 4 die blagen spelen alles op tablets enzo tegenwoordig
is tegenwoordig gewoon de normquote:Op maandag 15 juni 2015 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gekkenwerk ja
Sowieso om je kind van 4 al op een tablet te laten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |