Helemaal niks.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je al centrale deurvergrendeling (zonder AB) of helemaal niks?
Als jij dat er voor over hebt gewoon lekker laten doenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik kan het voor 150e laten doen (inbouw en materiaal). Dan gaat het om een setje dat los 35e kost.
Ik denk dat het enige domme in dit verhaal is dat je met de portieren dicht en de sleutel in de auto, aan het prutsen was.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:59 schreef r8v2 het volgende:
Met dit soort systemen is het echt heel dom om geen originele onderdelen te gebruiken. Ik heb al een keer gehad dat de auto zichzelf op slot klikte bij het aansluiten van een nieuwe accu. En uiteraard waren net alle deuren dicht en de sleutels in het contact. Kon ik mooi naar de dealer om een nieuwe sleutel te gaan bestellen. En waarom? Omdat er nog de helft van een aftermarket alarmsysteem in zat.
Joy.
Vervelend, maar dan heb je toch nog een reservesleutel waarmee je de auto kunt openen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:59 schreef r8v2 het volgende:
Met dit soort systemen is het echt heel dom om geen originele onderdelen te gebruiken. Ik heb al een keer gehad dat de auto zichzelf op slot klikte bij het aansluiten van een nieuwe accu. En uiteraard waren net alle deuren dicht en de sleutels in het contact. Kon ik mooi naar de dealer om een nieuwe sleutel te gaan bestellen. En waarom? Omdat er nog de helft van een aftermarket alarmsysteem in zat.
Joy.
Die zat aan dezelfde bos aangezien het een auto was om later te verkopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vervelend, maar dan heb je toch nog een reservesleutel waarmee je de auto kunt openen?
Ja je kan beter het interieur van de auto nat laten regenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik denk dat het enige domme in dit verhaal is dat je met de portieren dicht en de sleutel in de auto, aan het prutsen was.
Of zorgen dat je gewoon nog een sleutel in je zak hebt zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja je kan beter het interieur van de auto nat laten regenen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:39 schreef deezler het volgende:
[..]
Of zorgen dat je gewoon nog een sleutel in je zak hebt zitten.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Die zat aan dezelfde bos aangezien het een auto was om later te verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |