klopt!quote:Op zondag 14 juni 2015 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan, dan is het waarschijnlijk inborst. Ik vind hem ook passief agressief als hij rustig is.
De mijne kan hij krijgen. En ik vind dat heel jammer.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:06 schreef rowan634 het volgende:
Ik denk dat Ivan een probleem heeft wat hem zij leven lang zal belemmeren als hij er niks aan doet. Maar kijk wat er gebeurd nu, wordt hij door iemand aangesproken? Nee, ze lachen maar met hem mee. Onbegrijpelijk. Vind het heel sneu voor Bjorn. Een publiekstem heeft Ivan dan ook zeker verdiend.
Totaal verspild ,geen effect.Hij heeft hulp van een goede Pablo nodig.Mijn mening...quote:Op zondag 14 juni 2015 19:06 schreef rowan634 het volgende:
Ik denk dat Ivan een probleem heeft wat hem zijn leven lang zal belemmeren als hij er niks aan doet. Maar kijk wat er gebeurd nu, wordt hij door iemand aangesproken? Nee, ze lachen maar met hem mee. Onbegrijpelijk. Vind het heel sneu voor Bjorn. Een publiekstem heeft Ivan dan ook zeker verdiend.
de hele toestand in de wereld is de schuld van Bjornquote:Op zondag 14 juni 2015 19:09 schreef Disana het volgende:
Ivan is zo te zien met nogal wat T-shirts blijven zitten. Maar dat is zeker ook de schuld van Bjorn.
Ik wil wel zo`n Crew shirt.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:09 schreef Disana het volgende:
Ivan is zo te zien met nogal wat T-shirts blijven zitten. Maar dat is zeker ook de schuld van Bjorn.
Jammer dat hij zich niet kan beheersen, maar snap dat hij kwaad was. Hij is altijd Bjorn aan het verdedigen en nu dat Bjorn de leiding had over het gebeuren buiten het sporten zijn er weer dingen mis gegaan waar Ivan hem van te voren over gewaarschuwd had. Gaat wel van de winst af, vlees voor 200 Euro wat niet in de koeling is gegaanquote:Op zondag 14 juni 2015 19:06 schreef rowan634 het volgende:
Ik denk dat Ivan een probleem heeft wat hem zijn leven lang zal belemmeren als hij er niks aan doet. Maar kijk wat er gebeurd nu, wordt hij door iemand aangesproken? Nee, ze lachen maar met hem mee. Onbegrijpelijk. Vind het heel sneu voor Bjorn. Een publiekstem heeft Ivan dan ook zeker verdiend.
Heb ik ook gemist is daar een filmpje van ?quote:Op zondag 14 juni 2015 19:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Volgens mij staat Ivan nog steeds te shaken omdat Mark hem erop aan sprak dat de sporters van hem eigen eten mochten meenemen.Stoere Markie,dat waren echt harde woorden,die kwamen echt aan.En eerder op de dag al zeuren tegen Ivan over Bjorn.Grote jongen hoor Markie.
Ik ben dat precies zo. Ik maakte het live mee en ben het in ene zat met hem.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:59 schreef Powervrouw het volgende:
Ik heb hem tot voor kort het voordeel van de twijfel gegeven maar ik heb steeds meer moeite met dat toch wel agressieve gedrag van hem hoor.
Hij duld geen tegenspraak en denkt dat hij God zelf is.
Haar handjes onder de dekens.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:12 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zo in bed gaan liggen ?? Wat is daar te doen of te vinden .
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |