Klopt , en dan kan je boos zijn maar los dat anders op niet met zoveel agressie .quote:Op zondag 14 juni 2015 18:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Echt wel, zoveel kwaadheid hoort nergens thuis.
Een ruzie is leuk, maar dit gaat mij te ver brr
Noem dat maar trots...hij zou zich moeten schamen voor zijn grote bek.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit aan zijn verleden ligt. Hij is gewoon veel te trots.
Snap ik ook niet, als mensen hem de handen boven het hoofd blijven houden veranderd er niks.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:59 schreef Disana het volgende:
En ik snap ook niet waarom mensen zo aardig tegen Ivan gaan doen als hij weer zo'n uitbarsting heeft gehad.
Mag ik een linkje Zeyina ?quote:Op zondag 14 juni 2015 19:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ben aan het uploaden op ugge en mijn FB. Daar staat dat wel op. Op 1 van de twee
Hij heeft gewoon te weinig weerstand gehad.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is bij het minste geringste gekrenkt. Daarstraks ook, hij barstte uit toen Bjorn het woord ouwehoeren gebruikte.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:02 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Noem dat maar trots...hij zou zich moeten schamen voor zijn grote bek.
Het is onbegrijpelijk. Niemand die hem zegt dat hij te ver gaat.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, als mensen hem de handen boven het hoofd blijven houden veranderd er niks.
Zal wel bangheid zijn.
Hij dacht dat dit het evenement van het jaar zou worden,en dat is dus niet gelukt.Proost Jul.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:00 schreef Yeszie het volgende:
[..]hoe bedoel je , heb wat wijn op werkt niet meer zo goed
Misschien is dat het wel ja.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon te weinig weerstand gehad.
jezus wat is die ivan toch een vreselijke sukkelquote:Op zondag 14 juni 2015 18:57 schreef yaba het volgende:
[..]
Het stukje dat bjorn ivan zijn spuug wegveegt staat er niet op
Kan, dan is het waarschijnlijk inborst. Ik vind hem ook passief agressief als hij rustig is.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:01 schreef Disana het volgende:
+1000000000quote:Op zondag 14 juni 2015 19:01 schreef Bestweldonker het volgende:
Ivan heeft gewoon een KUDT evenement gedraaid en wil de schuld bij een ander neerleggen.
Ivan, de man die zijn woord NIET kan houden!
Niet spugen, praten met consumptie.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:04 schreef utopinee het volgende:
[..]
jezus wat is die ivan toch een vreselijke sukkel
alles wat hij hier zegt doet hij zelf ook niet
walgelijke idioot en maar door blijven gaan
wordt toch echt tijd dat ie oprot
en dan nog spugen ook??? opzouten die asociale dictator
Hij spuugde tijdens het praten.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:04 schreef utopinee het volgende:
[..]
jezus wat is die ivan toch een vreselijke sukkel
alles wat hij hier zegt doet hij zelf ook niet
walgelijke idioot en maar door blijven gaan
wordt toch echt tijd dat ie oprot
en dan nog spugen ook??? opzouten die asociale dictator
Ik denk eerder dat hij zich de les niet laat lezen door niemand!quote:Op zondag 14 juni 2015 19:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon te weinig weerstand gehad.
Ja raar he. En op deze manier word het alleen maar erger, dat merk je nou duidelijk.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk. Niemand die hem zegt dat hij te ver gaat.
Ik heb hem heel lang oké gevonden, toen was hij nog niet zo stuurs en berekenend. Nu vind ik hem een loser en een hypocriet.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan, dan is het waarschijnlijk inborst. Ik vind hem ook passief agressief als hij rustig is.
Mooi verlies post en wie is er nu bij Bjorn ??quote:Op zondag 14 juni 2015 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij dacht dat dit het evenement van het jaar zou worden,en dat is dus niet gelukt.Proost Jul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |