quote:Meesterlijk
Op dinsdag 12 november 2002 20:48 schreef f.vanderlaan het volgende:
In de spits in een overvolle metro stappen en dan ongezien tegen iedereen oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, Zeeman he. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.'
quote:ROFLMAO
In de spits in een overvolle metro stappen en dan ongezien tegen iedereen oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, Zeeman he. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.'
om in jullie termen te praten
Op zaterdag een superdrukke Ikea binnenstappen en dan ongezien tegen iedereen oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, Wibra he. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.'
Op dinsdagavond naar een Champions League wedstrijd gaan en dan ongezien tegen iedereen oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, Wibra he. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.'
Dat ik op woensdag naar de winkel ga en dan ongezien niet tegen iedereen oprijen. En als ze dan niet omkijken niet gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, Wibra he. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.'
Gelukkig kan ik dat niet zo goed als de rest.
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 12-11-2002 21:56]
Op zaterdagavond naar een BrEeZaH café gaan en dan ongezien tegen al die BrEeZaHcHiCkS oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, ik had je ook wel eerder willen palen, maar die kutritsen van de Zeeman hè. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.''
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 21:56 schreef PrivateRyan het volgende:
Weet je wat ik pas lekker vind?Op zaterdagavond naar een BrEeZaH café gaan en dan ongezien tegen al die BrEeZaHcHiCkS oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, ik had je ook wel eerder willen palen, maar die kutritsen van de Zeeman hè. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.''
quote:Damn, die is goed bedacht...
Op dinsdag 12 november 2002 21:56 schreef PrivateRyan het volgende:
Weet je wat ik pas lekker vind?Op zaterdagavond naar een BrEeZaH café gaan en dan ongezien tegen al die BrEeZaHcHiCkS oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, ik had je ook wel eerder willen palen, maar die kutritsen van de Zeeman hè. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.''
Op zaterdagmiddag naar een rommelmarkt gaan om een leuke (matige) grap uit te halen.
In de spits naar artis gaan en dan tegen de hekken van aapies oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, V&D he. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.'
Kan iemand trouwens ff een link naar die kapot-trap-want-ik-heb-het-toch-net-gekocht-topic geven ?
(Dit werkt het beste als je het doet vlak nadat de metro weer is gaan rijden. Je hebt dan de maximale tijd tot het volgende station.)
Op zondagochtend naar de kerk gaan en dan ongezien tegen al die zwaar-christelijke bejaarden oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, Wibra he. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.
quote:de kerk is voor mij altijd een prima plaats na technofeestjes
Op woensdag 27 november 2002 15:42 schreef Stranger het volgende:
Ik vin dat zo lekker weetjedat..Op zondagochtend naar de kerk gaan en dan ongezien tegen al die zwaar-christelijke bejaarden oprijen. En als ze dan omkijken gauw aan je gulp gaan zitten kloten en zeggen: 'tsja, Wibra he. Tis altijd al KLOTE kwaliteit geweest.
quote:
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
!
Op zondagochtend naar een kasteel met allerlei gereformeerde maagden te gaan en dan lekker tegen hen oprijden. En als ze dan omkijken, gauw aan je gulp frummelen en zeggen: U heeft geluk, u was bijna ontmaagd door de duivel.
Op maandagavond een bus instappen en dan ongezien je leuter aan de stoel voor je afvegen. En als ze je dan raar aankijken gauw een sigaret opstekken en zeggen: 'tsja, maar ik rook niet"
quote:
Op zondag 8 december 2002 13:00 schreef Undertaker2 het volgende:
Ik vin dat zo lekker weetjedat..Op maandagavond een bus instappen en dan ongezien je leuter aan de stoel voor je afvegen. En als ze je dan raar aankijken gauw een sigaret opstekken en zeggen: 'tsja, maar ik rook niet"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |