Ja, dat valt dus niet meequote:Op zondag 14 juni 2015 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je het recept zelf eens maakt voel je dan vrij een mooie foto te maken. Zet ik die bij het recept
Ja, ik vind het heel naar voor haar. En dan ook nog dagen ervoor jezelf uit moeten hongeren
[..]
Gelukkig vallen prijzen van oude RR's best mee maar o wee als er 1 onderdeel stuk gaat of de auto een beurt nodig heeft.
[..]
Ze heeft geen rijbewijs en ze wilde eerst gewoon de bus naar huis nemen maar dat mocht absoluut niet van de arts.
Daar ga ik ook wel vanuit, misschien met de waarschuwing dat je niet aan het vreten moet slaan. Maar dat lijkt mij logisch.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dan gewoon normaal eten hoor.
Die zijn ook niet goedkoop kan ik je vertellen, een simpele veer was al dik 800 om te vervangenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat valt dus niet mee. Zelfde geldt voor Jaguar. Ga wel voor een Mercedes of zo
.
Scheelt dat die ouwe bakken uit 1980 bijna nooit wat mankeren.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zijn ook niet goedkoop kan ik je vertellen, een simpele veer was al dik 800 om te vervangen
Dat is idd het voordeel van een dikke duitser, mits goed onderhouden vrijwel onverwoestbaarquote:Op zondag 14 juni 2015 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat die ouwe bakken uit 1980 bijna nooit wat mankeren.
ik moest laatst met m'n zwager mee voor hetzelfde, hij kreeg meteen een broodje ham/kaas en koffie. Hij gedroeg zich als een dronkelap door het roesjequote:Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit, misschien met de waarschuwing dat je niet aan het vreten moet slaan. Maar dat lijkt mij logisch.
Ik vind die oude Mercedessen zo mooiquote:Op zondag 14 juni 2015 22:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is idd het voordeel van een dikke duitser, mits goed onderhouden vrijwel onverwoestbaar
Al weet ik dat niet zeker van oudere Audi's maar BMW's en Mercedessen zijn imo nog altijd de beste auto's.
Ja klopt, je bent dan compleet aan het spacen. Ik heb weleens van die compilatievideos gezien op youtube van mensen die wakker worden, sommige zijn hilarisch.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moest laatst met m'n zwager mee voor hetzelfde, hij kreeg meteen een broodje ham/kaas en koffie. Hij gedroeg zich als een dronkelap door het roesje
Sowieso Mercedesquote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die oude Mercedessen zo mooi. Over een weekke in DL ook maar eens rondkijken.
quote:
Same herequote:Op zondag 14 juni 2015 23:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Morgen 7 uur wekker en nog totaal niet moe. Wordt dus weer een zwaar dagje morgen na een korte nacht slaap
Dat soort dingen heb ik niet in huis joh.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goeie borrel erin en dan toch maar proberen te slapen.
haha thanks. Jij ookquote:Op maandag 15 juni 2015 00:18 schreef Cue_ het volgende:
Hoewel ik je nu een eikel vind, wens ik je toch een prettige nachtrust toe
Kan hij je in ieder geval niet meer steken vannachtquote:Op maandag 15 juni 2015 00:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij net een mugje opgesnoven met m'n neus.
Dat scheelt, de zwelling van vorige week is net wegquote:Op maandag 15 juni 2015 00:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan hij je in ieder geval niet meer steken vannacht
Of ze steekt je in je neus en je loopt een week met een opgezwollen aardappel op je gezichtquote:Op maandag 15 juni 2015 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat scheelt, de zwelling van vorige week is net weg
Gelukkig is m'n neus niet groter dan andersquote:Op maandag 15 juni 2015 07:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of ze steekt je in je neus en je loopt een week met een opgezwollen aardappel op je gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |