abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:42:36 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153492534
Nominaties: juni 2015.
Zaterdag 13 juni- De drie nieuwe kandidaten worden bekend gemaakt. Vanaf vandaag kunnen alle paspoorthouders stemmen op een van de drie kandidaten. Madelon, ron, Wim,
Maandag 15 juni - Premium paspoorthouders en de elite mogen een Utopiaan nomineren.
Dinsdag 16 juni - Inwoners Utopia gaan nomineren.
Woensdag 17 juni - Entree twee kandidaten, die de meeste stemmen kregen gaan Utopia in.
Zondag 21 juni - Vandaag beslissen inwoners Utopia wie van de twee aspirant inwoners er mag blijven.
Maandag 22 juni - Exit 1 inwoner Utopia. De net nieuwe inwoner Utopia krijgt de taak om een genomineerde inwoner weg te sturen naar huis.

Enkele reacties:

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Gooddeal het volgende:

Ik heb het gevoel dat Gio er de aankomende stemming uitvliegt.
Hij is bozig, opstandig, net zoals Ruud voor die ging.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef Luna1956 het volgende:

Zou dat even een spektakel zijn? Kan Utopia wel gebruiken. Weer een beetje spanning en sensatie.
De boel is zo ingekakt. Zo voorspelbaar allemaal. }:|
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef Dotteke het volgende:

Nee, Col gaat deze ronde dat is denk ik al wel zeker.
Na vertrek LauraB op vrijdag 12 juni
Nicole : Giorgio, sommigen weten tenminste wanneer ze weg moeten gaan.

quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 08:34 schreef Dotteke het volgende:

Ivan gaat op Col stemmen, niet omdat ze het niet goed doet maar omdat ze ongelukkig is.
Bas had verwacht dat Ivan wel anders zou stemmen, 'weet nog die confrontatie tijdens de lockdown", vraagt Bas. "Met Gio", vraagt Ivan. "Hij is hier graag", zegt Ivan.
"Zo klonk je anders met de lockdown niet", zegt Bas
Gio heeft nu een andere doelstelling zegt Ivan. Hij wil de langstzittende Utopiaan worden, zegt Ivan.
"En daarom laat je hem zitten", vraagt Bas.

Volgens Ivan betekent 3 stemmen....rot op naar huis.
Bas: Dan heb ik me daarop verkeken, maar zo doe ik het wel.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:43:38 #2
384473 Tuinfluitert
pi_153492545
Nieuwe kandidaten Utopia: Madelon, Ron, Wim. Op wie stem jij?

Madelon.

De 24-jarige reislustige Madelon heeft veel van de wereld gezien: Brazilië, Mexico, Amerika, Indonesië. Thailand, Cambodja, Kenia en Tanzania. Ze heeft de opleiding Bewegingsagogie afgerond en is vervolgens in de sales gaan werken.
Madelon is van kinds af aan een fanatieke voetballer. Ze heeft op hoog niveau gevoetbald, waaronder in het Nederlands elftal. Later is ze gaan straatvoetballen en momenteel doet ze aan zaalvoetbal. Tijdens haar reizen heeft ze meerdere voetbalprojecten opgezet voor straat- en weeskinderen. Ze schaft attributen aan (goaltjes, voetbalschoentjes etc), zodat ze straatvoetbalclinics kan geven.
In Utopia wil ze sportactiviteiten opzetten voor kinderen die het moeilijk hebben. Ze heeft een zwak voor deze kinderen. Geld wil ze verdienen door pubquizen op te zetten en de merchandise uit te breiden.
Madelon omschrijft zichzelf als zorgzaam, humoristisch en als een harde werker. Utopia is voor haar geslaagd, wanneer ze meer positiviteit heeft gebracht, ze kinderen die het moeilijk hebben leuke dagen heeft bezorgd en wanneer zij Utopiaan van het jaar is geworden.

Ron

Ron is dertig jaar en na zeven jaar op kantoor te hebben gezeten, is hij toe aan een nieuwe uitdaging in zijn leven. Hij wil meedoen aan Utopia omdat hij graag wil winnen. Door vrienden wordt hij ‘de machine’ genoemd omdat hij altijd doorgaat.
Zijn lichaam is belangrijk voor Ron, hij doet aan fitness en aan paaldansen. Dit doet hij sinds kort, maar Ron heeft al flink wat spectaculaire moves. Ron is een vrouwenverslinder, hij heeft meer dan 200 vrouwen in zijn bed gehad.
In Utopia wil hij graag paaldansworkshops geven. Ook wil hij de tuin aanpakken. Hij kan goed tuinieren en wil Utopia tot een groen paradijs maken. Op de akker wil Ron groenten en fruit verbouwen, zodat hij deze kan verkopen en gebruiken voor het eten. Zijn Utopia is geslaagd als de B.V. een goed lopend bedrijf is met maximaal rendement en als de inwoners gelukkig zijn met wat ze hebben. Volgens Ron heeft hij het totaalplaatje door zijn grandioze persoonlijkheid, zijn looks, spierballen en zijn brains

Wim

Wim is allround bouwvakker en werkt al tien jaar in de bouw. Hij woont, vanwege de crisis, tijdelijk weer bij zijn ouders. Hij houdt van grappen en feestjes, maar is vooral een harde werker.
In Utopia wordt er, volgens Wim, slecht gebouwd. Het wellnesshuisje van Colinda wil hij het liefst met de grond gelijk maken en opnieuw opbouwen. Bouwtechnisch moet de constructie veel beter, er moet een goede fundering zijn en waterpas gewerkt worden. Hij wil het bouwen in Utopia naar een hoger niveau tillen. Ook wil hij cursussen ‘klussen met vrouwen’ aanbieden in Utopia. Hij wil vrouwen de basisprincipes van het klussen bijleren, omdat de meeste vrouwen volgens hem geen idee hebben wat klussen inhoudt en hoe ze iets moeten aanpakken. Thuis kunnen vrouwen aan de slag met het roze gereedschapssetje, wat ze meekrijgen na de cursus. Daarnaast wil Wim de meubelmakerij weer oppakken. Luie mensen horen niet in het Utopia van Wim. Hij is zelf een harde werker en een echte doorzetter. Mensen die weinig tot niets uitvoeren, zou hij aansporen tot werken. Ook de rotzooi in de loods vindt hij verschrikkelijk, iedereen hoort mee te helpen in het huishouden en zijn eigen rommel op te ruimen.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:54:46 #3
384473 Tuinfluitert
pi_153492664
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2015 @ 11:42:59 #4
137949 Disana
pi_153494198
Ik ben gegaan voor bouwer Wim. Vind klusstreams namelijk wel leuk.
pi_153494400
In 2 van de 3 de stukjes tekst staat harde werker . Ik laat me verrassen ..
Ik heb voor Madelon gestemd .
Dat bouwen heb ik wel gezien nu en er staan al 2 gebouwtjes waar haast niks mee gedaan wordt
En Ron lijkt me helemaal niks. Wel leuk dat hij de tuin zou willen gaan onderhouden .
pi_153497744
Wim. Dacht dat ze een bouwer er wel gewoon in zouden sturen als vervanger.
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 19:25:50 #7
388664 crew  Dotteke
pi_153503946
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 11:42 schreef Disana het volgende:
Ik ben gegaan voor bouwer Wim. Vind klusstreams namelijk wel leuk.
Ik ben gegaan voor Ron, ben dat geklus en die herrie meer dan zat.
En wat moet er in vredesnaam nog gebouwd worden.
Niets loopt wat ze bouwen dus gebouwen zat op het terrein.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2015 @ 19:26:42 #8
137949 Disana
pi_153503965
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik ben gegaan voor Ron, ben dat geklus en die herrie meer dan zat.
En wat moet er in vredesnaam nog gebouwd worden.
Niets loopt wat ze bouwen dus gebouwen zat op het terrein.
Oh ik vond dat buikdansen nogal suffig voor een vent, maar ik gok dat hij er wel inkomt.
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 19:27:48 #9
388664 crew  Dotteke
pi_153503992
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh ik vond dat buikdansen nogal suffig voor een vent, maar ik gok dat hij er wel inkomt.
Daarnaast ging hij ook de akker en de tuin doen een soort van tweede Chris zeg maar.
Die vrouw vind ik ook niets, weer zo positief mens als B en een voetballer als Laura
Niets vernieuwend eigenlijk
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2015 @ 19:29:03 #10
137949 Disana
pi_153504017
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Daarnaast ging hij ook de akker en de tuin doen een soort van tweede Chris zeg maar.
Die vrouw vind ik ook niets, weer zo positief mens als B en een voetballer als Laura
Niets vernieuwend eigenlijk
Nee, die vrouw vond ik ook niets, daar hebben we inderdaad al te veel van gezien. En oké, misschien zijn de plantjes nog te redden als Ron het wordt.
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 21:00:47 #11
388664 crew  Dotteke
pi_153505860
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, die vrouw vond ik ook niets, daar hebben we inderdaad al te veel van gezien. En oké, misschien zijn de plantjes nog te redden als Ron het wordt.
Heb net de filmpjes gekeken, wat een zeikstem heeft die Ron eigenlijk _O-
Had vanmorgen alleen gelezen en geen filmpjes gekeken
pi_153505900
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 21:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Heb net de filmpjes gekeken, wat een zeikstem heeft die Ron eigenlijk _O-
Had vanmorgen alleen gelezen en geen filmpjes gekeken
Ja dat was ik na 10 seconde al zat _O-
  zaterdag 13 juni 2015 @ 23:04:52 #13
384473 Tuinfluitert
pi_153509119
Ik verwacht dat Wim na werktijd een drinkmaatje van Rob gaat worden en dat Gabriëlle Wim woest aantrekkelijk gaat vinden, toch stem ik op Wim, de bouwvakker.
Klus workshop lijkt me best leuk om naar te kijken. Jammer dat Wim geen tuinman is. Zie Wim ook wel meehelpen de koeien en kippen te verzorgen.

zaterdag 13 juni 2015 @ 23:06:50 #14
384473 Tuinfluitert
  zondag 14 juni 2015 @ 02:24:32 #15
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_153513003

Dat het Wim dus wordt lijkt me wel duidelijk. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 14 juni 2015 @ 07:19:10 #16
384473 Tuinfluitert
pi_153513885
De lijnen zijn open en je kunt nog steeds stemmen op drie potentiële visumhouders.
Wie is jouw favoriete kandidaat Utopia? Madelon, Ron of Wim?

http://www.utopiatv.nl/#/participant

Juni 2015 agenda nominatieverkiezingen Utopia:
Zaterdag 13 juni stembus geopend drie nieuwe kandidaten Utopia.
Maandag 15 juni, nominaties, wie nomineer jij?
Dinsdag 16 juni, nominatiedag, de inwoners Utopia nomineren.
Woensdag 17 juni, twee kandidaten betreden Utopia.
Zondag 21 juni, vertrek kandidaat Utopia, wie verlaat Utopia.
Maandag 22 juni, exit genomineerde inwoner Utopia, wie verlaat Utopia?

zondag 14 juni 2015 @ 13:37:00 #17
384473 Tuinfluitert
pi_153518399
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:24 schreef renevanlaaren het volgende:

Ik zal jullie voorspellen hoe het gaat. Collie en Gio komen op de bank.
Gio krijgt stemmen van Bas, publiek en Bjorn. Er komt nog iemand op de bank maar doet er niet toe.
Iedereen denkt Collie stemmen ze eruit.
Dat gaat niet gebeuren ze stemmen Gio eruit.
Collie mag gewoon vertrekken met behoud van borg, dat is allang geregeld, krijgt vast een bonus om dit spelletje zo mee te spelen.

Ze krijgen te vaak kritiek dat de stemming niet verrassend is dus dan maar zo spelen. :s)
quote:
12s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:27 schreef beequeen het volgende:

Je zou zomaar gelijk kunnen krijgen.
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

Ja ik denk dat het ook al vast staat, dat Gio moet gaan, ik zie punten, die ik bij Billy en Ruud ook zag...een soort van berusting en sipheid...
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:42 schreef Gooddeal het volgende:

Gio vliegt eruit dit keer. Zijn hele gedrag wijst daar op.
  zondag 14 juni 2015 @ 22:10:27 #18
384473 Tuinfluitert
pi_153533459
Colinda: Ook al stemmen ze me volgende week niet weg, ik vertrek dan zelf.

Foto: Yaba
  zondag 14 juni 2015 @ 22:18:20 #19
384473 Tuinfluitert
pi_153533814
Elke week kun je stemmen op je favoriete inwoner Utopia, zie poll van vorige week.

In verband met de komende nominaties op dinsdag 16 juni kan dit nu niet.
Maar je kunt wel stemmen op een van de drie voorgestelde kandidaten.
Wie van de drie zie jij het liefst inwoner worden van Utopia?
  zondag 14 juni 2015 @ 23:10:32 #20
384473 Tuinfluitert
pi_153536016
(Twee of drie nieuwe inwoners op hun slaapkamer)
Naomi: Ik wil niet met vreemde mensen slapen.
Giorgio: Uh, ik ga niet weg, in oktober ga ik pas.
  maandag 15 juni 2015 @ 00:04:27 #21
384473 Tuinfluitert
pi_153537627
(Dinsdag 16 juni, inwoners nomineren)
Colinda: Ik denk dat er meer dan drie mensen op de bank komen. Gabriëlle, Bas, Gaby, en ikzelf. En Bjorn niet. Ik vind het deze keer heel moeilijk.
Stefanie: Ik denk dat ik er altijd moeite mee zal hebben.
Colinda: Stefanie, ik geef jou het advies om vanuit je hart te stemmen.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 00:18:57 #22
384473 Tuinfluitert
pi_153569006
Vandaag, dinsdag 16 juni - Inwoners Utopia gaan nomineren.

Rob: Bjorn krijgt geen stem van mij, ik vind dat Bjorn nog kan groeien, ook al irriteer ik me aan het bord voor zijn kop. Ik geef Colinda twee stemmen en Gaby ook een stem.

Gaby: Ik mis LauraB steeds meer, ze was iemand waar ik mee kon praten, ze zag me als haar kleine zusje.

Colinda: Ik verwacht een nieuwe LauraB.

Naomi: Ik heb een slecht voorgevoel over Bas.
Dat hij weleens raar uit de hoek kan gaan komen tijdens de nominaties dinsdag 16 juni.
Nicole: Ik maak me niet zo'n zorgen. Wat is nou het ergste wat je hier kan doen.

Foto's Fresh-fruit, Mirjam152 etc
  dinsdag 16 juni 2015 @ 00:26:31 #23
384473 Tuinfluitert
pi_153569278
Woensdag 17 juni twee aspirant kandidaten in Utopia. De loods is twee dagen verboden terrein voor de twee nieuwe kandidaten , Madelon, Ron of Wim,. Hun slaapplek is in de Gym.
Mark: Ze mogen niet eens pissen of poepen binnen in de loods.
Als ze iets nodig hebben dan roepen ze maar. Ze kunnen zich vermaken door opdrachten te verzinnen, zoals een bootcamp, en wanneer het een tuinman is dan pleuren we hem op de akker. Wanneer er toevallig ook een bouwer bij is, dan zeggen we, maak het cordwoodhouse maar af. Ik wil de regels meteen duidelijk maken. Regels zijn regels, worden die niet nageleefd dan krijgen ze straf. Verder geen zakgeld of investeringen. Als ze geld nodig hebben in die twee dagen dan gaan ze maar geld proberen te verdienen. Ik wil niet meer die puzzie sjit dat twee nieuwe kandidaten dagen rondhangen op bed en maar kletsen.
Ivan: Ik vind het een prima idee, doe maar.
Mark: Ik vind het een topplan.

(Reacties op het plan van Mark en Ivan.)
Ivan: De loods is verboden terrein voor de twee kandidaten Utopia.
Colinda: Ik vind het niet echt gastvrij.
Gina: Dikke stunt.
Colinda: Je kunt het niet kan afdwingen. De nieuwkomers hebben net zoveel rechten als de andere bewoners . Waarom zo erg willen maken voor een ander.

(Op het bankje, onder vier ogen praat wat makkelijker dan in de groep?.)
Rob: Ik vind het plan van Mark en Ivan helemaal geen goed idee dus. We willen ook mensen met intellect .
Colinda: Het is ook helemaal niet gastvrij.
Rob: Waar gaat het hier nou om? Om de ideale samenleving te bouwen of eh,

(Avondeten)
Colinda: Laat de twee nieuwe kandidaten anders voor 15 koken, dan weten ze wat dat is.
Giorgio: Dat koken voor de groep pas dag 3, ze moeten eerst twee dagen voor zichzelf leren koken.
Colinda: Ik ben blij wanneer ik weer thuis ben.

Foto's: beequeen, Mirjam,
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:45:25 #24
384473 Tuinfluitert
pi_153584679
16 juni, de derde Utopiastemming van 2015.
Inwoners Utopia stemmen op een inwoner.
Uit deze stemming zijn drie genomineerden gekomen:

Colinda ( 26 stemmen. )
Gaby (5 stemmen.)
Gina (3 stemmen.)

Colinda kreeg 26 stemmen, ze wil zelf graag naar huis en bedankt de inwoners voor hun stem.

Gaby: Wanneer ik net goed bezig ben wordt ik afgekraakt.
Mark: Gina, ik zie dat Gaby het erg moeilijk heeft, heb je al met haar gesproken?
Gina: Nee.

Gina: Je weet het nooit ,je weet het niet. Als ik naar huis moet, dan graag nu meteen.

3 foto's: Fresh-Fruit, Yeszie

Giorgio: Morgen komen er twee nieuwe inwoners binnen. Die blijven vier dagen, Na vier dagen kiezen we één bewoner, die nieuwe inwoner heeft vervolgens 24 uur de tijd om te kiezen welke van de drie hij naar huis stuurt.

Rob: De publieksstemmen zijn de minst populairste inwoners Utopia.
De publieksstemmen gaan naar :
Gaby
Giorgio
Ivan
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:18:53 #25
384473 Tuinfluitert
pi_153585505
Colinda: Ik ben heel benieuwd naar de nieuwen woensdag.
Rob: Er komen er daarna nog twee, want we zitten nu op 13 inwoners.
Colinda: Misschien komen ze vandaag al.

Je kunt nog stemmen op een van de drie voorgestelde kandidaten.
Wie van de drie zie jij het liefst inwoner worden van Utopia?
Madelon, Ron of Wim?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:52 schreef ammartje het volgende:

Ik heb Ron gedaan. Wim vervelende stem. Die vrouw doet me teveel aan Gina denken en Ron wil de tuin onderhouden.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:48:24 #26
384473 Tuinfluitert
pi_153599670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:55 schreef Bestweldonker het volgende:

De nieuwen gaan buiten slapen?

Lekker gastvrij!

Meteen mensen buiten de groep plaatsen, dat is echt super gezellig voor de groepsdynamiek....NOT!
Voelen wat het is om Utopiaan te zijn.

(Ivan en Mark in de tv-uitzending Utopia van dinsdag 16 juni)
Mark: de nieuwe inwoners komen binnen, gaan zich voorstellen, doen een ronde en wij met zijn tweetjes laten alles een beetje zien en dan van je hebt net je verhaaltje gedaan, maar wat wil je nou, wat wil je gaan doen etc, je bent net hier binnen gekomen, een investering gaat niet, we hebben geen geld, heel simpel en we willen de nieuwe inwoners weer een beetje back to basic brengen door het middel van de Lock Down, we hebben nieuwe regels opgesteld, we zijn er mee bezig, van ken jij je er een beetje in vinden, heb je nog toevoegingen etc.
Ivan: Dus nieuwe inwoners Utopia moeten zichzelf bewijzen in twee dagen?
Mark: Dat is aan hunzelf, maar hun zijn natuurlijk in een nominatieprocedure, dus we houden ze gewoon goed in de gaten.
pi_153600790
Prima nominaties. Alle 3 strontvervelend en wat mij betreft gaan ze alle 3 naar huis.

Gina is het toppunt van sexloosheid. Colinda is een irritante heks die alles bij elkaar liegt. Ook zij mag wel vertrekken. Gaby is een lichtgewicht, nog niet volwassen, maar je hebt er weinig last van. Dus graag een van de anderen weg.
  donderdag 18 juni 2015 @ 00:53:03 #28
384473 Tuinfluitert
pi_153629245
Woensdag 17 juni - Entree twee Utopia kandidaten, die de meeste stemmen kregen gaan Utopia in, dat zijn Madelon en Wim. Ze blijven vier dagen in Utopia.

Zondag 21 juni, kiezen Utopianen één inwoner.En de tweede kandidaat gaat weer naar huis.

Maandag 22 juni -De nieuwe inwoner Madelon of Wim had 24 uur de tijd om te kiezen welke van de drie genomineerden hij/zij naar huis stuurt. Gaby, Gina of Colinda.

Mark, Ivan en nu ook Giorgio lijken het leuk dat Madelon en Wim twee dagen een Lockdown gaan meemaken. Duurt tot vrijdag 11.30 uur. Om de nieuwelingen zich eerst maar eens te laten bewijzen. Laten zien wat je kan. Krijgen testen dat je zo meer van jezelf kan laten zien. De twee kandidaten verblijven buiten. De loods is verboden terrein. Ontgroenen.
Wim: Prima.
Madelon: Top.
Giorgio: We hebben allemaal leuke opdrachten.
Tot vrijdag slapen, logeren Utopia kandidaten Madelon en Wim in de gym. Ze kregen een jute zak met eten zoals meel, rijst, bruine bonen, poffertjesmix, koffie, pindakaas en chocoladepasta. Koffiefilters hebben ze niet, ze zochten in de vuilniscontainer, maar die stonk zo naar bedorven vlees wat over was van een activiteit dat ze nu iets anders bedenken om als koffiefilter te gebruiken.
Bjorn: Ik vind het jammer dat ik niet zo als jullie ben binnengekomen
Wim: Je mag meedoen hoor
Gina: Hadden jullie deze binnenkomst verwacht?
Madelon: (Knikt) Mijn familie zag Utopia allemaal niet zo zitten.
Bas: Er lopen hier veel konijnen rond dus als jullie er eentje vangen kunnen jullie een konijnenhok maken en verkopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:25 schreef ndid het volgende:

Bas: Als jullie geld bij je hebben kun je ook bij mij wat kopen, ik heb een waterkoker, een blender en een bakplaat.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:46 schreef ndid het volgende:

Bas: Maar ik heb er even nagedacht over het gebruik van de bakplaat, jullie mogen er gebruik van maken als jullie Gina naar huis sturen.

Madelon: wil je dat?

Bas: nou het zou wel beter zijn als jullie Colinda naar huis sturen, maar het zou wel grappig zijn als Gina met maar 3 stemmen weg moet.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:58 schreef rowan634 het volgende:

Jammer dat Wim Rob niet kan vervangen, kwam beter uit voor tv.
Twee vollere kalen met dezelfde kleding is wat veel.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 12:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Voorspelling :

Wim en Rob gaan Botsen

En Rob gaat achter de vrouw aan.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 12:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Zelfde kapsel.. daar begint de nijd al.

En Rob gaat zich gedragen als "Oude" en Wim gaat dat niet pikken...

Omdat Rob niets toevoegt.. voelt hij zich bedreigt...

En nog wat redenen :+
Utopia kandidaat Wim, Rob en Stefanie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 18-06-2015 01:45:22 (Foto's: ndid, GOA, fresh_fruit) ]
pi_153629606
Nominaties aan het terugkijken.

Wat een domme bordjes. Veel te professioneel, past niet bij Utopia. Die bordjes zijn gewoon door de regie aangeleverd. Giorgio, dankzij Isabella schuimpjes Utopiaan van het jaar geworden, mag het praatje doen en vertelt wat we al weten.

Colinda begint, laat dat mens verdwijnen graag. Wat een naar mens. Een stem geven om door te pakken. Een stem geven betekent dat iemand die loods uit moet. Als je wil dat iemand wat gaat ondernemen, dan is een stem niet het juiste middel. Colinda snapt het concept niet.

Colinda is genomineerd omdat iedereen haar zo graag mag ;(
En het is niet gescript. Echt niet |:(

Stemmingen gebruiken om iemand eervol de loods uit te sturen. Ook het laatste stukje van het concept overboord gegooid. Colinda had ook gewoon zelf met behoud van borg kunnen vertrekken, zodat nu die vervelende Gnoom of die relifundi er uitgestemd kan worden.

[ Bericht 13% gewijzigd door JanKorteachternaam op 18-06-2015 01:50:50 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 17:32:55 #30
384473 Tuinfluitert
pi_153722239
Gewoon een tussendoortje in dit topic.
Utopia poll zondag 21 juni 2015
  zondag 21 juni 2015 @ 17:40:59 #31
384473 Tuinfluitert
pi_153722491
Utopia zondagmiddag, 21 juni 2015,

Inwoners Utopia bespreken wie van de twee kandidaten Madelon of Wim mag blijven.

Colinda: Ik denk dat ik voor Wim kies.

Rob: Ik vind Madelon lief, daar zijn er maar weinig van, ze past in mijn Utopia en Wim liet gisteren al een paar keer scheten en vandaag weer, dat wil zeggen dat Wim zich al thuis voelt. En dat geboer. Ik hou daar niet van. Ik weet ook niet of dat die meubelen wel gaan lopen. En krijg je spijt als je voor het praktische kiest in plaats van voor de mooie gouden persoon die Madelon is.

Madelon: Is niet makkelijk voor jullie, maar er komen nog twee nieuwe binnen, stel dat jullie voor Wim kiezen en er komen nog twee bouwers binnen.

Rob: Daar kijken ze wel naar.

Colinda: Ja , waar doe je slim aan.

Stefanie: Ik stem voor Madelon, ze kan een mattie van me worden.

Ivan: Ik heb geen zin meer om te trekken aan een dood paard, ik kan de hulp van Wim goed gebruiken , Wim wil meubelen maken en ik verwacht van Wim geen last te krijgen.

Mark: En er komen nog twee nieuwe inwoners bij, wie zullen dat zijn?

Nicole: ik denk niet dat ik veel aan Madelon zal hebben, ik ga denk ook voor Wim.

Gabriëlle: Mijn voorkeur ging uit naar Madelon, maar na gesprek met Ivan twijfel ik.

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef Urb het volgende:

Valt me tegen dat Ivan weer anderen beinvloed, en denk dat hij er nog spijt van kan gaan krijgen met Wim.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef yaba het volgende:

Ivan aan het lobbyen voor Wim bij Nicole en Gabri.
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef GekkePoes het volgende:

Dictator Ivan is weer lekker bezig met bepalen wat anderen maar even moeten doen.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Mark gaat zijn gevoel volgen... en niet een gekke keuze waar hij niet achter staat.
quote:
12s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:46 schreef Dotteke het volgende:

Als ik het zo hoor willen de meeste voor Madelon gaan.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Gina: Ik kies wel voor Wim, want dan lijkt het nog spannend.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef Yeszie het volgende:

Als de nieuwe bewoner Collie niet weg stuurt maakt die een slechte start in de groep zegt Nicole, mag ik nu even een teiltje .
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:50 schreef Yeszie het volgende:

Collie gaat voor Wim.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:51 schreef Yeszie het volgende:

Nicole zegt dat ze niet heel veel aan Madelon gaan hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Nicole is bang voor vrouwen.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef Urb het volgende:

Gina schuift even aan bij Wim.
Gina "Ga jij eigen weg of ben jij een groepsmens?"
Wim "Ik ben wel een groepsmens"
Gina "Oke top" en ze rent weer weg
Gina "Ik denk dat ik toch voor Wim ga"
Oh ok, wat is het toch een dom mokkel en/of slechte actrice 8)7
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Bjorn: Ik neig naar Wim om Ivan te ontlasten.
Zoeken ze nu fucking personeel voor Ivan ?
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Dat Ivan "ontlasten" excuus slaat ook nergens op.
Niemand verteld Ivan wat hij moet doen.. dat doet hij zelf..
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:10 schreef Mirjam152 het volgende:

Wel fijn voor Ivan. Heeft hij wéér iemand die hij in de rondte kan commanderen.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:17 schreef Koekiebakkie het volgende:

Ivan gaat niet meer bouwen hij is er klaar mee.
Daarom dus de bouwer.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:

Heb het wel weer gezien, het gaat Wim worden met tien tegen drie of zo ..... :(
Tenzij de FEBO hem nog snel de opdracht geeft, om even te vertellen dat hij
mogelijk Gina eruit gaat stemmen, zien wat er dan nog gaat gebeuren ...... :Y)

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:38 schreef Urb het volgende:

Madelon lijkt op te komen voor de zwakkeren daar, en lijkt me boeiender qua gesprekken. Zit niet te wachten op graftakkeherrie klusstreams.
Wie mag blijven, de groep mag kiezen Wim of Madelon?
Twee stemmen voor Madelon en elf stemmen voor Wim.

Uitslag:
Wim blijft in Utopia en Madelon is naar huis.

zondag 21 juni 2015 @ 17:47:05 #32
384473 Tuinfluitert
pi_153722645
Nieuwe inwoner Wim krijgt maandag 22 juni de taak om een van de genomineerden naar huis te laten gaan, Gaby, Colinda of Gina, Colinda wil dolgraag naar huis!

Gaby

Colinda

Gina
  maandag 22 juni 2015 @ 16:35:07 #33
384473 Tuinfluitert
pi_153749685
Andere poll was een tussenstand.
Dit is de uitslag van de populariteitspoll Utopia van maandag 22 juni 2015

maandag 22 juni 2015 @ 16:35:58 #34
384473 Tuinfluitert
pi_153749716
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:23 schreef Bestweldonker het volgende:

Gabrielle zou zo de poort uitlopen als het kon.........
Nicole ook, zeker met behoud van borg, hoeven ze niet over na te denken......
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:39 schreef Bestweldonker het volgende:

Gabri, Stef en Nicole zijn jaloers op Collie.........ze willen ook weg............

quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:24 schreef afdelinggezondverstand het volgende:

Ik hoop nog steeds dat Gina eruit moet.
Febo moet eens gaan zorgen voor spektakel.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:26 schreef Yeszie het volgende:

Als Wim Gina weg stuurt gaan we dat nog beleven straks , als ik Bjorn moet geloven.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:28 schreef Cir het volgende:

Corry in dr tutu die is zeker van dr zaak, o wacht ze is kaartjes aan het leggen.

quote:
12s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:28 schreef Dotteke het volgende:

Colinda gaat maar ff een kaartje leggen, wat zullen ze zeggen. Colinda je blijft nog ff _O-

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Oh oh... da niet best:

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:32 schreef
Gast_op_Afstand_GOA
het volgende:

De kapsalon gaat afbranden !!!

Zie boven .. de schaar op het vuur Ai ai ai

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

Gaan ze dat raam er nou nog uitslopen voor Colinda?, dat zou ze toch meenemen?
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:09 schreef ammartje het volgende:

Heeft ze haar raam uit de Welness er ook uitgesloopt?

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:40 schreef
Gast_op_Afstand_GOA
het volgende:

Bas: Je gaat helemaal niet.
Colinda: Dan ga ik morgen.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 12:46 schreef Yeszie het volgende:

Toch lees ik op Fb veel berichten dat Wim Gaby gaat weg stemmen.
quote:
12s.gif Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Dotteke het volgende:

Mensen verzinnen allemaal maar wat en ik ook, ik ben er 99,9% zeker van dat hij Colinda gaat weg stemmen
Niemand is er mee bezig, niemand heeft haar spullen gepakt alleen Colinda.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef yaba het volgende:

Als Wim haar niet wegstemt gaat ze morgen zegt Colinda tegen Wim. Misschien niet echt handig om te zeggen :?
quote:
12s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:13 schreef Dotteke het volgende:

Whahahah madam wil naar huis omdat ze kinderen heeft.
Maar even later in het verhaal zegt ze even er aan gedacht heeft langer te blijven en dat was toen ze het leuk had met Wil.
Ja ja menske zo gek ben je op je kids, voor een vent kan je ze wel missen.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:15 schreef Chanel5 het volgende:

Col heeft de laatste 8 weken kramp in haar handen, masseren kan ze ook niet meer.
Wat deed ze net dan bij Rob?
Wat een fantast is het toch ook.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:17 schreef ndid het volgende:

Wim: Ik ben wel aan het twijfelen geraakt door de meiden die op de bank zitten.
Jij wil naar huis en die andere 2 willen blijven, dus dan zou je zeggen dat het makkelijk is maar dat is het helemaal niet.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:18 schreef Cir het volgende:

Wim; jij wil naar huis die andere twee blijven, je zou zeggen heel makkelijk
maar dat is het dus niet
Corry dramt verder, ik ga toch naar huis iedereen gunt het mij.
maak de beslissing met je hart tegen Wim. Sta er achter
MUTE!!!!! Feeks
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:18 schreef schizolientje het volgende:

Wim wordt behoorlijk onder druk gezet door Collie. Om niet te zeggen gemanipuleerd. Maar dat mag allemaal
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:35 schreef xFleur het volgende:

Dus Collie gaat naar huis?
Wat is er nou nog voor 'leuks' aan zo'n stemming...?
Het is vanaf het begin al duidelijk dat Colinda naar huis wil, dus krijgt ze alle stemmen, dus gaat ze maar naar huis via stemming?
Saai en voorspelbaar...
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:18 schreef xFleur het volgende:

Achterlijk dit zeg, heel Utopia heeft het al over het vertrek van Collie...
Ze kunnen net zo goed heel die stemming overslaan volgende week -O-
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:18 schreef Yeszie het volgende:

Ja ben het helemaal met je eens .
quote:
12s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:28 schreef Dotteke het volgende:

Wim twijfelt heel erg aan Gaby, Rob is het met hem eens.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:29 schreef Punkman het volgende:

Hmm, het zou toch niet. -O-
quote:
12s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:30 schreef Dotteke het volgende:

Nee joh, alles om het nog een beetje spannend te maken, alleen trappen we er niet in natuurlijk.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:39 schreef Lyza666 het volgende:

Rob: "wat denk je"
Colinda: "dat ik hier nog een dag zit... nee doen ze niet"
Rob: "zou wel een mindfuck zijn.. ik zou die kop van Gaby wel willen zien hahahahha"
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:39 schreef Yeszie het volgende:

Rob wil het gezicht van Gaby wel zien als ze weg moet .

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:08 schreef rico80 het volgende:

Wie zal er over 2 maanden met borg eruit geholpen worden denken jullie? Kan ik die OP ook alvast maken, wel zo handig, staat nu nog open in Photoshop.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:43 schreef MacDeMarco het volgende:

Is het niet om 17:00?
Nieuwe inwoner Utopia Wim stemt Colinda naar huis.
Colinda was inwoonster van Utopia van 25 juni 2014 t/m 22 juni 2015

Caps: beequeen, GastopafstandGOA, Fresh-Fruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')