abonnement Unibet Coolblue
pi_6803033
Mengelmoesje vandaag , pissig omdat fiets is gejat , voordeel wel weer een nieuwe 2de hands fiets die fijner rijd .
Ten tweede vandaag verward Dennis me , hij wil echt alles dan ook alles van me weten . Hij wil nu al weten wat ik het weekend ga doen . Ik had meer zo iets van ik zie wel .
Ik heb nog nooit iemand gekend die zoveel bezig is met wat ik doe . Het contact verloopt beter en we praten nu ook wat luchtiger maar het maakt het gewoon weird , het is heel anders .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6803065
Ik voel me lekker, druk, stresserig, moe en vrolijk tegelijk.

Tijd om eventjes te gaan slapen nu, moet vanavond/vannacht weer werken en wil nu even alle indrukken van afgelopen week laten bezinken.

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_6803818
Moeeee!!!

Ja, nog steeds

Vandaag een beetje in de stad rondgelopen. DVDtje gekocht. Hopend op regen, maar helaas..

Zometeen nog even wat kleine boodschapjes doen. Geen zin, maar ja, moet gebeuren.

Within Temptation blaast nu lekker hard door de speakers. Heerlijk. Even nergens aan denken...

En van 't weekend..slapen. Slapen tot ik erbij neerval

Moe dus...

  donderdag 14 november 2002 @ 18:02:09 #129
22259 Fogerty
slapende account
pi_6803844
Hmmm.
Ik kan sowieso zeker tien namen van vaste R&P-posters noemen die ik een stuk meer vind zwelgen in hun negatieve gevoelens dan k_i_m

Maar ik begrijp best dat het goed bedoeld is allemaal

Hieperdepiep hoera!
pi_6803862
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:02 schreef Fogerty het volgende:
Hmmm.
Ik kan sowieso zeker tien namen van vaste R&P-posters noemen die ik een stuk meer vind zwelgen in hun negatieve gevoelens dan k_i_m

Maar ik begrijp best dat het goed bedoeld is allemaal


Het is ook geen kritiek, maar advies voor haar...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6803872
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:02 schreef Fogerty het volgende:
Hmmm.
Ik kan sowieso zeker tien namen van vaste R&P-posters noemen die ik puur alleen afgaand op het forum al meer vind zwelgen in hun negatieve gevoelens dan k_i_m

Maar ik begrijp best dat het goed bedoeld is allemaal


Absoluut zijn die er ook. Maar k_i_m's posts in dit topic liegen er volgens mij ook niet om. In andere topics valt het volgens mij wel mee, maar hier zie ik toch al de hele tijd posts in de trant van haar laatste post. En die vind ik behoorlijk zwelgend. En het is idd goed bedoeld.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 14 november 2002 @ 18:08:14 #132
22259 Fogerty
slapende account
pi_6803932
Ze heeft in elk geval geen vijf eigen topics die al jaren lopen

Nee, serieus, ik ken k_i_m een _klein_ beetje buiten het forum om en ik vermoed dat ze in bepaalde opzichten net zo is als ik: zo geweldig goed de schijn kunnen ophouden IRL en het zo belangrijk vinden om leuk gezelschap te zijn voor de mensen om je heen dat je daar dus gewoon je ei niet kwijt kunt. En dan moet het hier. En dan zwelg je dus hier, omdat het nergens anders kan.

Maar goed, dat is maar een gok van me

Hieperdepiep hoera!
pi_6804069
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:08 schreef Fogerty het volgende:
Ze heeft in elk geval geen vijf eigen topics die al jaren lopen

Nee, serieus, ik ken k_i_m een _klein_ beetje buiten het forum om en ik vermoed dat ze in bepaalde opzichten net zo is als ik: zo geweldig goed de schijn kunnen ophouden IRL en het zo belangrijk vinden om leuk gezelschap te zijn voor de mensen om je heen dat je daar dus gewoon je ei niet kwijt kunt. En dan moet het hier. En dan zwelg je dus hier, omdat het nergens anders kan.

Maar goed, dat is maar een gok van me


Dat recht wil ik haar zeker niet ontnemen, en ze mag hier alles kwijt op welke manier dan ook van mij... Maar ik kan het toch niet laten me slecht te gaan voelen als ik er niets aan doe op 1 of andere manier. Dit is compleet niet wat ze wilt, daar ben ik heel zeker van... Maar als je het op Fok! post, vind ik ook dat je tegen reacties en kritiek moet kunnen... of je je er iets van aan trekt of niet. Ze heeft ook een eigen website, in het geval dat ze dit niet wil, kan ze het daar kwijt.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 14 november 2002 @ 18:21:48 #134
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6804126
Goed. Voor alle mensen die mijn posts hier incidenteel meelezen, en de uitleg aan het begin van de serie gemist hebben: dit is inderdaad zoals Fogerty al zegt, mijn uitlaadklep. Alles wat ik hier neerzet is daarbij ook nog eens cryptisch, dus je weet niet of ik hier jank omdat ik mijn grote teen heb gestoten, of dat ik hem er net per ongeluk afgehakt heb.

Daarbij, als ik het hier opschrijf, ben ik het kwijt. Ik heb ook wel eens gezegd dat ik GEEN reacties hoef, ik post hier voor mezelf, en niet om medelijden te krijgen. Daarbij krijg ik ook nog eens professionele hulp, dus jullie kunnen weer rustig in je stoel gaan zitten. Maargoed, omdat ik ook niet de lulligste ben, zal ik jullie eens een plezier doen.

Ik ben hier al dagen niet te harden, om wat ik hier gepost heb. Blijkt toch nog niet helemaal goed verwerkt te zijn. Stom he? .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 14 november 2002 @ 18:22:52 #135
22259 Fogerty
slapende account
pi_6804139
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:17 schreef sweek het volgende:
Dat recht wil ik haar zeker niet ontnemen, en ze mag hier alles kwijt op welke manier dan ook van mij... Maar ik kan het toch niet laten me slecht te gaan voelen als ik er niets aan doe op 1 of andere manier. Dit is compleet niet wat ze wilt, daar ben ik heel zeker van... Maar als je het op Fok! post, vind ik ook dat je tegen reacties en kritiek moet kunnen... of je je er iets van aan trekt of niet. Ze heeft ook een eigen website, in het geval dat ze dit niet wil, kan ze het daar kwijt.
Pfffff waar haal jij vandaan dat k_i_m niet tegen reacties en kritiek zou kunnen? IK ben degene die hier pissig reageert, niet k_i_m!

Ik vraag me alleen af waarom juist k_i_m, die ik persoonlijk in verhouding tot de meeste vaste posters hier tienduizend keer minder triest vind, nu die reacties en kritiek krijgt.

En nu hou ik mijn bek maar voordat ik dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg, niet omdat ik ze niet meen maar omdat het weer gezien gaat worden als een vrijbrief om zielig te doen omdat ene Fogerty op het forum zo gemeen was

Hieperdepiep hoera!
pi_6804181
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:22 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Pfffff waar haal jij vandaan dat k_i_m niet tegen reacties en kritiek zou kunnen? IK ben degene die hier pissig reageert, niet k_i_m!

Ik vraag me alleen af waarom juist k_i_m, die ik persoonlijk in verhouding tot de meeste vaste posters hier tienduizend keer minder triest vind, nu die reacties en kritiek krijgt.

En nu hou ik mijn bek maar voordat ik dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg, niet omdat ik ze niet meen maar omdat het weer gezien gaat worden als een vrijbrief om zielig te doen omdat ene Fogerty op het forum zo gemeen was


Niet dat ze er niet tegen kan, maar dat ze het niet graag heeft. Staat ook nog eens in de post hierboven.

En ik heb ook compleet niks tegen k_i_m zoals je wellicht wel weet, ze mag dit blijven doen, maar anderen moeten ook de vrijheid behouden hier op te reageren.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 14 november 2002 @ 19:37:30 #137
37960 juffie
flieft op pepe
pi_6805746
hm, eens kijken: hartstikke moe aan de ene kant, 3 avonden laat thuis
(wel leuk maar zwaar) en aan de andere kant helemaal gelukkig in de liefde en met mezelf, al met al: prima!

(maar ik duik wel vroeg mijn bedje in vandaag, geen orkest maar weer dus..)

juf is always right ;)
pi_6806176
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben hier al dagen niet te harden, om wat ik hier gepost heb. Blijkt toch nog niet helemaal goed verwerkt te zijn. Stom he? .
ik vind het nogal erg om te lezen
pi_6810663
onzeker door wat omstandigheden, hier, op mijn werk en in mijn hoofd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 14 november 2002 @ 23:38:50 #140
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6810676
de wanhoop nabij.
pi_6810720
nog steeds rampzalig.. maar door mezelf wat minder te confronteren met de feiten, voel ik het minder.. en daar ben ik heel blij mee.. misschien moet ik het gewoon even laten slijten.. afzonderen.. ik denk dat dat het beste helpt!
In the end, it doesn't even matter
pi_6810890
Verdrietig....
For great justice!
  vrijdag 15 november 2002 @ 00:05:26 #144
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_6811260
quote:
Op donderdag 14 november 2002 23:50 schreef QyRoZ het volgende:
Verdrietig....
Gaat alweer wat beter...
For great justice!
pi_6811343
Voelde me ontzettend klote...

En zo voel me me voor een deel nog steeds, maar aan de andere kant kunnen bepaalde dingen mij ook geen ene fuck meer schelen.

En dat lucht behoorlijk op.

pi_6811395
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:10 schreef DaRKoNe het volgende:
Ik voel me nu goed klote, gefrustreerd en ben zwaar depri
Zo voel ik me dus nog steeds... Kan niet in slaap komen omdat ik m'n vriendin mis
pi_6811496
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 00:08 schreef Elevation het volgende:
maar aan de andere kant kunnen bepaalde dingen mij ook geen ene fuck meer schelen.
Hmm en dan draai je with or without you en dan kom je er achter dat het je diep van binnen toch wel wat uitmaakt.

Heel veel zelfs.

pi_6811501
quote:
Op donderdag 14 november 2002 16:56 schreef sweek het volgende:
Er zijn een aantal kleine irritaties maar het gaat goed, erg goed met me.
Ietsje meer irritaties, maar ik zit nog altijd aan de positieve kant geloof ik.. zak er af en toe eventjes onder.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6811507
Lynxje gaat slapen

Toch een redelijk goeie dag gehad vandaag. Ik mag iig niet klagen

*zal zich morgen weer melden*

  vrijdag 15 november 2002 @ 00:17:38 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6811508
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:22 schreef Fogerty het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom juist k_i_m, die ik persoonlijk in verhouding tot de meeste vaste posters hier tienduizend keer minder triest vind, nu die reacties en kritiek krijgt.
Het is geen kritiek, en als het als kritiek is, is het opbouwende kritiek. Ik weet niet of ik voor de anderen spreek, maar ik maak me soms echt zorgen over haar. Ik vind dat ze daar net iets te heftig negatief op reageert. Volgens mij willen we (althans, ik dan) alleen maar helpen. Ik kan me herinneren dat als Ik zo reageerde op Fok, ik totaal afgezeken werd.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')