abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_438677
Ik vraag me toch serieus iets af. Ik lees net in de streamverslagen dat er bij het bier en de tequila (back to basic, weten we nog wel) een brief lag waarin stond, dat de bewoners in het Guiness Book of Records komen. Dat zou ook betekenen, dat de weekopdracht is geslaagd.

Ik heb de spelregels nog eens goed doorgenomen en daarin staat dat het voorlezen door niets onderbroken mag worden en dat de haperingen niet langer dan 3 seconden mogen duren. Terwijl ik eerder op de streams, en gisteren in de uitzending nog eens, duidelijk zag dat Desiree tijdens het lezen ophield om even heel hard "Cindyyy!" te roepen.

Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit?

  donderdag 2 november 2000 @ 22:43:15 #2
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_438693
't zou mooi zijn. Weekbudget omlaag, psychologische domper, misschien boze blikken. Interessant

Veronica zal het vast wel proberen door te drukken in het GBoR; reclamestunt.

Down[br]Under
pi_438761
O yes, ik hoop 't.
Laat ze nog maar veel gefrustreerder worden
pi_438846
Het is niet ondenkbaar dat ze wel het GoR hebben gehaald, maar niet de weekopdracht. Ik heb ergens al eerder geschreven dat er volgens mij op papier af en toe is bijgehouden welke gedeeltes en welke boeken er waren gelezen. Dat heeft niets met de record poging te maken, maar indien juist, wel met het slagen van de weekopdracht. Er is tijdens het voorlezen van de weekopdracht gezegt dat die dingen onthouden moesten worden en niet mochten worden opgeschreven. Het is maar een gedachte, maar het valt op dat er tot nu toe niet door BB is gezegt dat de weekopdracht is gelukt. Om dat te weten is het niet nodig om tot vrijdag te wachten. Bij iedere recordpoging is altijd een waarnemer aanwezig die na afloop gelijk verteld of het gehaald is of niet.
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 00:00:37 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_438859
Ik dacht dat de onderbrekingen maximaal 30 seconden mochten duren...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')