Af en toequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Jij hebt wel goede tips fokkie
dat tennis ging ook al goed
Als die mooie odd er niet was geweest voor Nederland had ik ook echt gehoopt dat ze punten zouden verspelen. Hiddink moet gewoon moven. Het is echt belachelijk weer wat ze laten zienquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel frustrerend dat ze zo lang niet tot scoren konden komen
Ja maar bij puntverlies wordt het wel lastig om het EK te halenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als die mooie odd er niet was geweest voor Nederland had ik ook echt gehoopt dat ze punten zouden verspelen. Hiddink moet gewoon moven. Het is echt belachelijk weer wat ze laten zien
Lastig ja, met Hiddink wordt het onmogelijk om het ek te halenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar bij puntverlies wordt het wel lastig om het EK te halen
Hehe ja...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig ja, met Hiddink wordt het onmogelijk om het ek te halen
Zolang hij Persie, Narsingh, Blind op blijft stellen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij Persie, Narsingh, Blind op blijft stellen.
Een van Persie die niks maar dan ook niks heeft klaargespeeld dit seizoen.
Narsingh die m'n oma nog niet eens voorbij komt, die goal was puur geluk dat hij zo vrij kwam
En Blind tsja., daar maak ik m'n woorden nog niet eens aan vuil, het is echt idioot dat Clasie niet de voorkeur krijgt boven die wanvoetballer die je hele spel als een muis vertraagt.
Zal me niks verbazen als Clasie 'weer' niet ziek is hoordie is Hiddink ook zat
Had Depay en Berghuis wel willen zien vandaag. Huntelaar heeft er dan alleen geen kut aan mja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]Blind weet ik niet helemaal zeker, maar die andere twee zijn echt waardeloos.
Vooral Van Persie
En Depay heeft altijd wel een goede actie, maar speelt op het laatst nooit af waardoor dat ook nooit iets oplevert.
Depay speelde ook, dat is het treurigequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had Depay en Berghuis wel willen zien vandaag. Huntelaar heeft er dan alleen geen kut aan mja.
Ja Depay wilde gewoon te graag.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Depay speelde ook, dat is het treurige
Uitbetaling zelfs zonder opgave van ID. Netjes hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
Jeej het geld staat op m'n account en het is allemaal vrij voor opname
Ja inderdaad, heb het ook lekker laten uitbetalen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitbetaling zelfs zonder opgave van ID. Netjes hoor
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb het ook lekker laten uitbetalen.
Ze zullen wel een flink verlies draaien nu lijkt me.
Ja oke, maar het is vrij stom om die bonus te accepterenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Dit is fantastische marketing voor ze juist. Hier komen onwijs veel leden op af. Die allemaal de bonus pakken en 90 procent weet die bonus niet vrij te spelen. Dat hebben ze na een week alweer recht qua geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |