Bij dat filmpje dat er achteraan komt heb ik me letterlijk liggen slaan van het lachen.quote:
Omdat de ouders nu pas naar de pers zijn gestapt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:41 schreef Leandra het volgende:
Hoe kan het dat die blonde jeugdfoto's niet veel eerder overal opdoken?
In sommige landen baseert men het 'zwart zijn' op de huidskleur (Brazilie bijv en NL ook wel eigenlijk) en in weer andere landen zoals de VS baseert men het op je voorouders. Zo kennen of kenden ze daar 'the one drop rule'.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Mensen moeten toch hebben gezien dat ze blank is?
Er hebben toch jarenlang mensen met haar in de klas gezeten die wisten dat ze blond was?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Omdat de ouders nu pas naar de pers zijn gestapt.
Met the one drop rule betekent word er dan bedoeld dat als je opa donker was je dat zelf ook donker bent dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In sommige landen baseert men het 'zwart zijn' op de huidskleur (Brazilie bijv en NL ook wel eigenlijk) en in weer andere landen zoals de VS baseert men het op je voorouders. Zo kennen of kenden ze daar 'the one drop rule'.
Als je betovergrootvader zwart was ben jij nog zwart als de one drop rule gehanteerd wordt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met the one drop rule betekent word er dan bedoeld dat als je opa donker was je dat zelf ook donker bent dan?
Vreemd...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je betovergrootvader zwart was ben jij nog zwart als de one drop rule gehanteerd wordt.
Ze is geboren en opgegroeid in Montana, waarom zouden die mensen op de hoogte zijn van wie de NAACP afgevaardigde is in Spokane, Washington?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er hebben toch jarenlang mensen met haar in de klas gezeten die wisten dat ze blond was?
Ja okay, dat is weer minder voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze is geboren en opgegroeid in Montana, waarom zouden die mensen op de hoogte zijn van wie de NAACP afgevaardigde is in Spokane, Washington?
Soort homeopathie dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je betovergrootvader zwart was ben jij nog zwart als de one drop rule gehanteerd wordt.
dat lettertypequote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:48 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Hahaha wat een figuur. Ik heb hem even opgezocht en het is hem gelukt. Hij is eindelijk een negert !
[ afbeelding ]
Dat is het officiele standpunt van 'de zwarten'?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Blanke mensen kunnen per definitie niks toevoegen aan filosofische of maatschappelijke discussies. Daar moet je per se een kleurtje voor hebben. Want empathie en samenwerken bestaat niet.
Weet ik niet? Ik reageer op OMG. Is hij de ambassadeur der negers?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is het officiele standpunt van 'de zwarten'?
Dat beweerde Halle Berry toch ook over haar dochtertje? Die is 1/4 donker, maar volgens Halle is ze zwart.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is ook blank.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:16 schreef Polenbatser het volgende:
Amber Rose ziet zichzelf toch ook als zwart? Vind haar qua huidskleur blank. Eigenlijk snap ik die one drop rule niet zo, want voor Amber Rose gaat het wel op, maar voor deze vrouw dus niet, terwijl ze dezelfde huidskleur hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |