SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 12-06-2015 13:23:07 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Steek jij je lul maar lekker in de aarde vriend , koekoekquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef McNulty het volgende:
jakkenhakker ik neuk je moeder 1 uur lang
Liever doof dan blind.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
Jonges Ff een stelling
Liever blind dan kaal.
Discuss.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Lol blind no thanks, liever kaal
Er zijn veel alpha role models voor kale mannen. Pim Fortuyn, Professor Xavier, Johnny Sins, The Rock enz
dat vroeg ik toch niet sukkelquote:
Professor Xavierquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn veel alpha role models voor kale mannen. Pim Fortuyn, Professor Xavier, Johnny Sins, The Rock enz
Een van mijn passies is muziek luisteren. Geen boeken meer kunnen lezen is geen wereldramp. Geen (nieuwe) muziek kunnen luisteren daartegen wordt zwaar afkicken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
veilig om te zeggen trouwens, ik denk dat iedereen liever doof dan blind is
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
een chago bitch maar wel met lekker lijf
Professor Xquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:53 schreef McNulty het volgende:
Iemand zoekt op een subtiele manier toestemming om fatty te mogen worden.
Technologie heeft oplossing voor doof, nog niet voor blind... Dus is geen keuze eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Een van mijn passies is muziek luisteren. Geen boeken meer kunnen lezen is geen wereldramp. Geen (nieuwe) muziek kunnen luisteren daartegen wordt zwaar afkicken.
/kaal of kammen
Slimme boi deze.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Technologie heeft oplossing voor doof, nog niet voor blind... Dus is geen keuze eigenlijk
Jamaar, kale mensen hebben dat soort problemen met haar nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
Als je blind bent kan je dus ook niet meer naar jezelf kijken en weet je dus ook niet hoe je eventuele haar dan zit enzo dus echt wtf
Blind geboren worden en blind worden zijn twee hele verschillende dingen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
Als je blind bent kan je dus ook niet meer naar jezelf kijken en weet je dus ook niet hoe je eventuele haar dan zit enzo dus echt wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |