Gotc wat is hij groot geworden!

En wat is hij leuk!
Fijne vakantie!
Exode het klinkt alsof jullie heerlijk genoten hebben met oma in de tuin.
Fazz, soms is het echt bizar om te zien hoe andere mensen de opvoeding aanpakken hè. Ik zeg er eigenlijk nooit iets van, maar af en toe kan ik maar met moeite om mijn mond dichthouden.
Franny, het aanspreken met u creëert zoals je zegt een soort van afstandelijkheid die je niet wilt in een ouder/kind relatie, althans, ik niet. Ik heb ook vriendinnen die u tegen hun ouders moeten zeggen en uit respect doe ik dat dan ook, maar ik blijf het op een of andere manier ongemakkelijk vinden. Aan de andere kant is het natuurlijk hun opvoedstijl, dus dat respecteer ik, maar zelf zou ik het nooit zo doen.
Ik kreeg vandaag een foto van mijn man doorgestuurd met daarop T die een kaasstengel aan het verorberen was. Die had hij gepakt uit de tas boodschappen die mijn man nog op moest ruimen. Mijn man was ondertussen even in de keuken bezig en toen hij weer ging kijken zat T dus de kaasstengel lekker op te peuzelen. Mijn man vond al dat hij zo stil aan het spelen was.
![e1c03325-6f74-42e1-ad00-1e5a76bde5c7_zps1wgrbqsm.jpg]()
Wij zijn sinds twee weken definitief over op één slaapje. Het is af en toe even lastig omdat rond 12 uur de vermoeidheid wel begint toe te slaan, maar over het algemeen gaat het prima. T en S slapen nu van ongeveer 12:30 uur tot 14:30/15:00 uur. Ik ben wel blij met die tijd, want als L dan uit school komt eten we nog even gezamenlijk en dan gaan de dreumesjes naar bed waardoor ik even gezellig met L kan kletsen en spelen.