quote:Guus Hiddink laat in het midden of hij nog bondscoach is als Oranje morgen niet wint van Letland. De ploeg heeft drie punten nodig op weg naar een goede uitgangspositie voor EK-kwalificatie.
Eerder deze campagne, in november 2014, stelde Hiddink nog zijn functie ter discussie als Oranje destijds niet won van Letland. Toen werd het 6-0.
'Maar destijds was ik een beetje ironisch', zegt Hiddink. 'Iedereen wist toch wel dat we van die Letten thuis zouden winnen, dat was niet het probleem. Toen. Nu wordt het wat gevaarlijker.'
Op de vraag wat hij doet bij puntenverlies, gaf de droplul geen antwoord. Hij ging trainen in het stadion van Skonto Riga.
Ik probeer Narsingh echt niet op te hemelen, want ik heb hem dit seizoen talloze malen vervloekt. Slechts 6 keer gescoord, maar wel 10 assist gegeven. Als hij van Hiddink lekker mag draven op rechts, en zijn voorzetten richting KJ verstuurt, kan ik de keuze nog wel begrijpen. Maar voetballend vind ik Promes een betere optie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:20 schreef radyo het volgende:
Narsingh![]()
Die jongen had toch al een keer mogen spelen zonder dat hij bij PSV iets had laten zien of ook maar had gespeeld? Heb ik nou een deja-vu of wat? Daarnaast waarom niet vasthouden aan promes? Die deed het echt niet minder ofzo.
'gogme' ... die aftakelende vent komt zelf gewoon tactisch te kort, en daarnaast is het organisatorisch ook niks. Vroeger had hij misschien nog overtuigingskracht maar nu weet hij die jongens echt niet te raken. Ik vraag mij af of van Nistelrooy en Blind zich gewoon verstoppen of ook niet beter kunnen. Wat zijn we toch weer mooi genaaid voor de lange termijn zeg. Ik hoop dat ze zich kwalificeren en dat de spelers het vertrouwen opzeggen. Desnoods laat je hem een mooi verhaaltje houden over gebrek en aan klik en de eer aan zichzelf houden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |