abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:05:03 #1
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153437684
Dag mensen,

Gisterenavond heb ik bij het uitparkeren een aanrijding veroorzaakt met een auto die op de weg geparkeerd stond.

Helaas is dit gewoon mijn fout dat weet ik, ben ook meteen naar die man toe gegaan om het schade formulier in te vullen, maar hij had geen rijbewijs bij zich dus we doen dit vanavond.

Nu pak ik net mijn rijbewijs erbij, en merk op dat mijn rijbewijs verlopen is eind februari.

Wat kan ik hier nog mee? Is het dan uberhaupt wel handig om het via een schadeformulier te doen? De schade aan zijn auto heb ik niet 1,2,3 liggen en ik voel me daar wel erg schuldig om.

Natuurlijk deed ik het niet expres, maar het is toch rot omdat het zo'n rompslomp geeft en vooral omdat ik nu dus vanavond aan moet komen met een verlopen rijbewijs.

Nu las ik dat een verlopen rijbewijs niets uitmaakt voor de rijbevoegdheid.

Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanvliegen? Het is ook nog eens de vader van een buur van me, en heb niet zo'n zin in een burenruzie omdat ik in gebreke blijf.

Iemand? ;(
pi_153437746
quote:
13s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:05 schreef BarryOSeven het volgende:

Nu las ik dat een verlopen rijbewijs niets uitmaakt voor de rijbevoegdheid.

Dan las je dat op een verkeerde plek.

quote:
Is uw rijbewijs verlopen, dan mag u niet autorijden tot u het nieuwe rijbewijs heeft.
http://www.rijksoverheid.(...)ewijs-verlengen.html

Je bent immers niet in het bezit van een geldig rijbewijs.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_153437752
Gewoon invullen en opsturen naar verzekeraar ,

Succes

Gr gr
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:08:18 #4
440653 BarryOSeven
pi_153437786
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dan las je dat op een verkeerde plek.

[..]

http://www.rijksoverheid.(...)ewijs-verlengen.html
Ja dat gaat over boetes, maar het gaat in dit geval over een verzekering. Ergens in een oud fok topic las ik dat het voor de verzekering nog steeds rijbevoegd zou zijn omdat mijn rijbewijs niet ingenomen is of zo.
pi_153437793
Ik heb dit ook gehad, was wel met een werkbusje kwam er achter toen ik de schade formulieren aan het invullen was.

Nooit meer wat van gehoord, hoe het naderhand is opgelost weet ik eigenlijk niet, denk dat de verzekering gewoon betaald heeft.
Do what you love, love what you do!
pi_153437814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:08 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja dat gaat over boetes, maar het gaat in dit geval over een verzekering. Ergens in een oud fok topic las ik dat het voor de verzekering nog steeds rijbevoegd zou zijn omdat mijn rijbewijs niet ingenomen is of zo.
Meeste verzekeraars keren wel degelijk niet uit. Ik zou even checken of dat bij jou ook het geval is.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:11:57 #7
440653 BarryOSeven
pi_153437872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:08 schreef kree het volgende:
Ik heb dit ook gehad, was wel met een werkbusje kwam er achter toen ik de schade formulieren aan het invullen was.

Nooit meer wat van gehoord, hoe het naderhand is opgelost weet ik eigenlijk niet, denk dat de verzekering gewoon betaald heeft.
Tof dat klinkt hoopvol. Ik denk dat ik het gewoon allemaal maar invul inderdaad.

Las ook dat een verzekeraar verplicht is te betalen aan de gedupeerde, daar gaat het mij nu even om. Hoe ik dan straks eventueel die claim die mijn verzekering bij mij gaat neerleggen oplos is mijn pakkie an.

Vind het rot voor die man.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:12:07 #8
440653 BarryOSeven
pi_153437878
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Meeste verzekeraars keren wel degelijk niet uit. Ik zou even checken of dat bij jou ook het geval is.
Ga ik doen! Bedankt
pi_153437882
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Welke keert er wel uit dan? Lijkt me stug om eerlijk te zijn dat er verzekeraars zijn die uitkeren.
Intentionally left blank.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:12:47 #10
440653 BarryOSeven
pi_153437895
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:12 schreef wwwever het volgende:

[..]

Welke keert er wel uit dan? Lijkt me stug om eerlijk te zijn dat er verzekeraars zijn die uitkeren.
Welke keert er niet uit dan?
pi_153437901
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:11 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tof dat klinkt hoopvol. Ik denk dat ik het gewoon allemaal maar invul inderdaad.

Las ook dat een verzekeraar verplicht is te betalen aan de gedupeerde, daar gaat het mij nu even om. Hoe ik dan straks eventueel die claim die mijn verzekering bij mij gaat neerleggen oplos is mijn pakkie an.

Vind het rot voor die man.
De verzekeraar verwacht wel dat je een geldig rbw hebt ten tijde dat je de auto bestuurd , je bent dus onverzekerd aan het botsen geweest
pi_153437903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:12 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Geen?

quote:
MET EEN VERLOPEN RIJBEWIJS MAG JE DE WEG NIET OP
Wanneer je rijbewijs is verlopen is het rijbewijs niet meer geldig en dus ben je op dat moment strafbaar als je toch een auto bestuurt. Doe dit dus nooit! Wanneer je toch zo onvoorzichtig bent om zonder geldig rijbewijs te gaan rijden en je raakt betrokken bij een ongeval zal de verzekering de schade niet dekken.

BEPERKTE VERZEKERING BIJ VERLOPEN RIJBEWIJS
Wanneer je rijbewijs is verlopen betekent dit niet direct dat de verzekering van je auto niets meer waard is. Je bent in zo'n geval namelijk 'voor beperkte duur verzekerd'. Dit houdt in dat je nog steeds verzekerd bent tegen schade die bijvoorbeeld door diefstal of weersomstandigheden aan je auto ontstaan. Dit hangt af van de polis die je hebt afgesloten. Een standaard WA-verzekering dekt namelijk alleen de schade aan een ander voertuig, en zoals gezegd gaat dat niet op wanneer je rijbewijs is verlopen en je dus niet meer de weg op mag. De termijn gedurende welke je 'voor beperkte duur verzekerd' bent hangt een beetje af van de verzekeraar waarbij je jouw verzekering hebt afgesloten. Over het algemeen is de maximale termijn twaalf maanden, maar er zijn ook verzekeraars (zoals Interpolis) bij wie deze termijn een stuk korter is, soms maar 12 weken. Bij het aanvragen van een nieuw rijbewijs duurt het gemiddeld vijf werkdagen voordat je het nieuwe rijbewijs in ontvangst kunt nemen. Heb je het rijbewijs ontvangen dan kan je ook weer een nieuwe verzekering afsluiten.
http://www.beginner.nl/verzekerd-met-een-verlopen-rijbewijs/
Zoek zelf maar een betrouwbare bron :6
Intentionally left blank.
pi_153437916
quote:

[..]

Welke verzekeraar heb je? Check het in de voorwaarden ,grote kans dat er in staat datje een geldig rbw moet hebben
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:14:52 #14
440653 BarryOSeven
pi_153437942
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:13 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Welke verzekeraar heb je? Check het in de voorwaarden ,grote kans dat er in staat datje een geldig rbw moet hebben
Autoweek, maar goed ik kan niet anders dan vanavond gewoon naar eer en geweten dat ding in te vullen. Wat moet ik anders dan :P
  FOK!mycroftheld donderdag 11 juni 2015 @ 13:14:56 #15
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_153437944
quote:

[..]

Ze hoeven niet uit te keren dus het is lastig te zeggen welke het wel en niet doen.

Zie ook dit: http://www.beginner.nl/verzekerd-met-een-verlopen-rijbewijs/
pi_153437956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:11 schreef BarryOSeven het volgende:

Las ook dat een verzekeraar verplicht is te betalen aan de gedupeerde, daar gaat het mij nu even om.
De WAM-dekking is sowieso geregeld. De schade van die man is wel geregeld.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:15:49 #17
440653 BarryOSeven
pi_153437967
Volgens de polis ben ik inderdaad de lul.

Nou ik probeer het gewoon, we zien wel.
pi_153437974
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:14 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Autoweek, maar goed ik kan niet anders dan vanavond gewoon naar eer en geweten dat ding in te vullen. Wat moet ik anders dan :P
Grote kans dat je een probleem hebt dan
pi_153437992
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef BarryOSeven het volgende:

Als het niet gaat hoor je het vanzelf wel :)

Gewoon invullen, wie weet doen ze niet zo moeilijk
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:17:49 #20
440653 BarryOSeven
pi_153438017
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:16 schreef kree het volgende:

[..]

Als het niet gaat hoor je het vanzelf wel :)

Gewoon invullen, wie weet doen ze niet zo moeilijk
Hoop het, rijdt inmiddels 9,5 jaar schadevrij maar verzekeraars zijn ook de makkelijksten niet.

Goed het is niet anders, gedane zaken nemen geen keer behalve dat ik straks maar even de fietsbanden op ga pompen.
pi_153438035
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef BarryOSeven het volgende:

Het kan zijn dat het helpt als je de casus sowieso voorlegt door te bellen. Geen garantie, maar het kan wel degelijk helpen als je vertelt wat er aan de hand is.
pi_153438078
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:18 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het kan zijn dat het helpt als je de casus sowieso voorlegt door te bellen. Geen garantie, maar het kan wel degelijk helpen als je vertelt wat er aan de hand is.
Zou niet bellen ook, geen slapende honden wakker maken.
Ze betalen of ze betalen niet, een belletje zal daar ook niet aan meehelpen.

Ik heb me gewoon van de domme gehouden, volgens mij hoefde je niet eens de verloopdatum in te vullen.
pi_153438093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:19 schreef kree het volgende:

[..]

Zou niet bellen ook, geen slapende honden wakker maken.
Ze betalen of ze betalen niet, een belletje zal daar ook niet aan meehelpen.
Zo werkt de gemiddelde verzekeraar niet, gelukkig. De wereld is niet zo zwart/wit. Er zitten mensen aan de telefoon die ook besluiten nemen. Ook over acceptatie, bijvoorbeeld.
pi_153438172
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Zo werkt de gemiddelde verzekeraar niet, gelukkig. De wereld is niet zo zwart/wit. Er zitten mensen aan de telefoon die ook besluiten nemen. Ook over acceptatie, bijvoorbeeld.
Nee dat is zo, het is natuurlijk ook niet zo dat je ineens niet meer kunt rijden omdat toevallig een papiertje verlopen is.
Kijk als ie nou ingevorderd was ofzo dan is het een ander verhaal.

Ik gok dat ie er wel mee weg komt :)
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:25:41 #25
440653 BarryOSeven
pi_153438231
Kan ze niet bellen omdat ze alles online doen. Er is ook geen contactformulier alleen een schade meld knop.

Denk dat ik toch doe wat Kree zegt, het biedt me iig de mogelijkheid naief het gesprek vanavond in te gaan. Ben te eerlijk en dan ga ik mijn zorgen uitspreken en dat is niet fijn voor die kerel.

We vullen het in, ik leg die man uit dat het mijn probleem is en niet de zijne en dan regel ik dat wel of niet met mijn verzekeraar.

Is ook al zo lekker dat ik hem uit financiele redenen niet heb kunnen verlengen, maar goed dan had ik mijn auto maar weg moeten doen.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:26:58 #26
440653 BarryOSeven
pi_153438262
quote:
Wat is niet verzekerd of wanneer vergoeden we niet?
Naast de uitsluitingen in de Algemene Voorwaarden van de Schadeverzekeringen bent u niet verzekerd of
vergoeden wij geen schade bij:
Schade die ontstaan is:
- Door een bestuurder die geen toestemming van u had om met de auto te rijden;
- Door een bestuurder die niet rijbevoegd is. Bijvoorbeeld als deze geen geldig rijbewijs heeft, of als er sprake is
van een ontzegging van de rijbevoegdheid.
- Door deelname met uw auto aan officiële wedstrijden.
- Tijdens verhuur of leasing van de auto.
- Tijdens gebruik van de auto als taxi, lesauto of commercieel goederenvervoer.
- Door opzettelijk onrechtmatig ten opzichte van personen of eigendommen doen of laten van een verzekerde.
Wij doen geen beroep op deze uitsluitingen als u kunt aantonen dat u niet van deze omstandigheden op de
hoogte was. En u dat ook niet had moeten of kunnen zijn.
Uit de polis, wat bedoelen ze met die laatste zin? Lees ik daar een coulance mogelijkheid?
pi_153438302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Uit de polis, wat bedoelen ze met die laatste zin? Lees ik daar een coulance mogelijkheid?
Je wist niet dat ie verlopen was, als ze bellen en gaan zeiken dan houdt je je van de domme.
In het ergste geval moet je alsnog zelf dokken :P
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:30:18 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153438346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik denk dat die laatste zin juist coulance onwaarschijnlijk maakt.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:31:11 #29
440653 BarryOSeven
pi_153438368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:28 schreef kree het volgende:

[..]

Je wist niet dat ie verlopen was, als ze bellen en gaan zeiken dan houdt je je van de domme.
In het ergste geval moet je alsnog zelf dokken :P
True, tja dat zou ik nu ook moeten.

Speculeren is nu niet echt nuttig, betalen moet ik toch en dan maar gewoon dat ding invullen en misschien gaat het wel goed.

Anders maar weer wat weekendjes doorwerken dan maar.
pi_153438431
Ik heb letterlijk in de voorwaarden van mijn verzekering staan:
quote:
Wij verlenen geen dekking voor schade die is ontstaan:
[..]
Rijbewijs
als de feitelijke bestuurder niet in het bezit is van een geldig wettelijk voorgeschreven rijbewijs voor de personenauto, met de eventueel daaraan gekoppelde aanhanger.
Deze uitsluiting geldt niet wanneer:
a) de feitelijke bestuurder onopzettelijk heeft nagelaten om na het einde van de geldigheidsduur zijn rijbewijs te laten vernieuwen. Als de bestuurder 70 jaar of ouder is, mag in dat geval de geldigheidsduur niet langer zijn verlopen dan 1 jaar;
[..]
Dat interpreteer ik als "zolang ik 'm niet met opzet nog niet verlengd heb is het geen reden tot uitsluiting van de schade-dekking".
Maar dat zal per verzekering best wel kunnen verschillen ja.
pi_153438514
Ik zou hem trouwens wel verlengen nu.

Maargoed dat is een beetje speculatie want weet niet precies hoe dat gaat.
Zover ik zie geeft een check aan (die denk ik dan ook de verzekeraars gebruiken) alleen aan of een rijbewijs geldig of ongeldig is.

Verandert een rijbewijsnr, als je die verlengt?
Wellicht niet en is tegen de tijd dat hun de hele zooi door het systeem halen als ze dat al doen je rijbewijs weer als geldig gemarkeerd.

Maarja anyway gewoon invullen een andere optie is er ook niet echt :)
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:38:57 #32
440653 BarryOSeven
pi_153438550
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:37 schreef kree het volgende:
Ik zou hem trouwens wel verlengen nu.

Maargoed dat is een beetje speculatie want weet niet precies hoe dat gaat.
Zover ik zie geeft een check aan (die denk ik dan ook de verzekeraars gebruiken) alleen aan of een rijbewijs geldig of ongeldig is.

Verandert een rijbewijsnr, als je die verlengt?
Wellicht niet en is tegen de tijd dat hun de hele zooi door het systeem halen als ze dat al doen je rijbewijs weer als geldig gemarkeerd.

Maarja anyway gewoon invullen een andere optie is er ook niet echt :)
Precies, ik ga even kijken. Heb zelf een formulier uitgedraaid van internet daarbij staat letterlijk dat ik de vervaldatum van mijn rijbewijs moet invullen.

Weet je, het is niet anders. Misschien heeft zijn verzekering een ander schadeformulier we zien wel. Kan er toch ook niets meer aan doen nu.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:41:13 #33
47196 Lehcimus
---- Leeg ----
pi_153438601
quote:
13s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:05 schreef BarryOSeven het volgende:
...

Nu pak ik net mijn rijbewijs erbij, en merk op dat mijn rijbewijs verlopen is eind februari.

...
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:25 schreef BarryOSeven het volgende:
...

Is ook al zo lekker dat ik hem uit financiele redenen niet heb kunnen verlengen, maar goed dan had ik mijn auto maar weg moeten doen.
Als ik het zo lees wist je dus al dat je rijbewijs verlopen was en niet dat je het nog niet wist.
Word waarschijnlijk toch gewoon op de blaren zitten
"I am Jack's Unstoppable Insomnia. Sleep. Snicker. Not tonight. Not anytime soon."
pi_153438613
Aanzetten tot fraude. En daar werken we dus niet aan mee.

[ Bericht 79% gewijzigd door Netsplitter op 11-06-2015 15:02:04 ]
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_153438649
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Zie edit
Dat is wel fraude dan, dat zou ik niet doen.
En ook gewoon eerlijk het formulier invullen en nu het rijbewijs verlengen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Netsplitter op 11-06-2015 15:02:20 ]
pi_153438743
Je hebt het over parkeerschade.

Vraag nog even hoe hoog de schade is. Mogelijk kies je er alsnog voor om de schade uit eigen zak aan de verzekeraar terug te betalen. Een kleine schade kost je nl wel je noclaim.

En los daarvan, een kleine schade vergoed de verzekeraar waarschijnlijk gewoon zodat hij jou je no-claim kan afnemen. Ook de verzekeraar maakt gewoon een sommetje.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 juni 2015 @ 13:55:54 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_153438982
*rijbewijs checkt*
*tot 2022 geldig*

Ben vast niet de enige die dat net heeft gedaan. :').

Succes, TS. Hopelijk valt het mee en vergeven ze je je foutje.
  Boks-Chick donderdag 11 juni 2015 @ 14:10:06 #38
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_153439401
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:55 schreef Kreator het volgende:
*rijbewijs checkt*
*tot 2022 geldig*

eeehhh :@
lolwut
pi_153440717
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:55 schreef Kreator het volgende:
*rijbewijs checkt*
*tot 2022 geldig*

Vorig jaar een nieuwe gekregen, eindelijk van dat vodje af, dus nee ik check hem niet
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:06:00 #40
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_153441007
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:16 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Grote kans dat je een probleem hebt dan
Weet de verzekeraar wanneer de geldigheid van je rijbewijs verloopt dan?
Volgens mij weten ze niet eens als die ingetrokken wordt.. dat lijkt me veel interessanter om te weten.
Ook hoi!
pi_153441021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:06 schreef Uitgebloed het volgende:

Volgens mij weten ze niet eens als die ingetrokken wordt.. .
Dat weet men wel....
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:09:29 #42
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_153441106
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:06 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat weet men wel....
Oh das mooi! Weten ze ook de reden?

Van mij mogen ze de premies van hen waar ie van is ingevorderd namelijk best verhogen en andere verlagen ;)
Ook hoi!
pi_153441201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:09 schreef Uitgebloed het volgende:

[..]

Oh das mooi! Weten ze ook de reden?

Van mij mogen ze de premies van hen waar ie van is ingevorderd namelijk best verhogen en andere verlagen ;)
Als jij ergens verzekerd bent, mogen ze je er niet uitgooien als je RBW is ingenomen. Dat gaat pas een probleem geven bij het overstappen of inruilen van je auto. Dat kun je 7 jaar lang niet doen :P (of beter: 7 jaar lang zul je vragen erover krijgen)
pi_153443147
Ach in de, wat zal het zijn, 15 jaar dat ik schadebehandelaar was nog nooit een uitkering teruggehaald op basis van een recent verlopen rijbewijs. Langer verlopen heb ik nooit meegemaakt.
Dat betrof overigens wel wa-uitkeringen. Casco weet ik niet.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_153443400
Je krijgt altijd een brief als je rijbewijs verloopt van de overheid..... Niet gehad?
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:41:55 #46
440653 BarryOSeven
pi_153443451
Zojuist maar meteen een nieuw paspoort aangevraagd, is er begin vorige week.

Meer kan ik niet doen, anders dan duimen dat het mee zal vallen. :)

Rijbewijs is begin mei verlopen, super zonde maar dat zul je dus altijd zien.
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:43:02 #47
440653 BarryOSeven
pi_153443484
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:41 schreef Lehcimus het volgende:

[..]

[..]

Als ik het zo lees wist je dus al dat je rijbewijs verlopen was en niet dat je het nog niet wist.
Word waarschijnlijk toch gewoon op de blaren zitten
In februari wist ik dat hij ging verlopen en wilde gaan verlengen maar toen kon ik niet verlengen, daarna ben ik het gewoonweg vergeten.
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:43:23 #48
440653 BarryOSeven
pi_153443497
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:39 schreef _The_General_ het volgende:
Je krijgt altijd een brief als je rijbewijs verloopt van de overheid..... Niet gehad?
Vast wel, krijg wel meer post.
pi_153444390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:43 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vast wel, krijg wel meer post.
je klacht is dus dat je niet goed op je post/administratie let. beetje eigen schuld.
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:31:03 #50
440653 BarryOSeven
pi_153444595
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

je klacht is dus dat je niet goed op je post/administratie let. beetje eigen schuld.
Volgens mij geef ik gedurende het hele topic aan dat het mijn eigen schuld is, beetje makkelijk om dat dit nog even te vermelden.

Verder klaag ik ook niet, kan me niet herinneren dat ik die brief heb gehad, nou ja dat kan he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')