quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Pa Van Bek Open Van hier tot het puntje van zijn gok en zijn harem. Pfff.
Een vrouw, een ex, een vieze hippie en een anorexia.
En kijkers zijn steuntrekkers ... volgens hem dan.![]()
Die gaat een leuke zomer tegemoet![]()
Ik zeg .... dagtocht 31 van de NS ... kijken bij Van Bekhoven en vraag een wijntje want dat is gezellig.
Hier ging wat mis...quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom de conclusie dat Laura op last van Joey utopia verlaat?
En dat Joey dat geregeld heeft zodat ze het weekend daar alleen konden doorbrengen ...had hij haar geschreven..quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:55 schreef Enah het volgende:
[..]
Laub heeft een huisgenoot, die dit weekend er niet is.
Hij trekt dus meteen bij haar in!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat Joey dat geregeld heeft zodat ze het weekend daar alleen konden doorbrengen ...had hij haar geschreven..
Nee, want hij gaat bij zijn ouders werken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hij trekt dus meteen bij haar in!!!!
Heel verstandig dan hoeft het niet zo lang te duren.
Dat weet ik, maar de post die ik quote vertelde een heel amder verhaal. Ik vroeg me gewoon af waar dat vandaan kwam.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier ging wat mis...
Niet op last van Joey , maar ze wil nog een paar dagen met hem zijn
Pa B vond het wel genoeg dat zijn dochter daar nog zat ....
Wat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Oh ,die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de post die ik quote vertelde een heel amder verhaal. Ik vroeg me gewoon af waar dat vandaan kwam.
Nee hij gaat een paar dagen samen met B doorbrengen voor hij naar Bali gaatquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Kartoffeln.quote:
Raar verhaal of niet, hoe kan hij weten dat ze thuis komt?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat Joey dat geregeld heeft zodat ze het weekend daar alleen konden doorbrengen ...had hij haar geschreven..
Streams???quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar verhaal of niet, hoe kan hij weten dat ze thuis komt?
redactie die hem informeertquote:
Eindelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:30 schreef puzziepie het volgende:
Klavertje mag nu naar buiten![]()
[ afbeelding ]
Hij moet morgen wel op tijd bij het hek staan.quote:
Mooie foto van Naomiquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:33 schreef mar378 het volgende:
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij moet morgen wel op tijd bij het hek staan.
Joey.Oh wacht ,en al haar fans....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |