trek jij die niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik trek een geile Mark niet![]()
Eens,een win/win situatie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is de enige naar wie ik ook graag luister, hij stelt de goede vragen.. is bezig met de mensen en de toekomst.. en humor.. Ik mag hem wel.
Ik wil een vrouwelijke Bas
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik trek een geile Mark niet![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is de enige naar wie ik ook graag luister, hij stelt de goede vragen.. is bezig met de mensen en de toekomst.. en humor.. Ik mag hem wel.
Ik wil een vrouwelijke Bas
Jammer dar Joey weg isquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahah de Piel kloon sets zijn binnen op naam van Bas !
( Besteld door Gio en Mark )
Gina ook niet,mag niet van mamma.quote:
Kan nog wel dat hij 2 op col of gina doet indd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:01 schreef yaba het volgende:
[..]
Hij zei vanmorgen tegen stef niet op haar te gaan stemmen .Maar ja we zullen zien
als ze slim is doet ze dat welquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gina ook niet,mag niet van mamma.
Wie zijn dit?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Pff, wat een kutstreams![]()
[ afbeelding ]
Ze kan een Clinton trucje doen over de definitie van seksquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gina trekt Mark?
Mag toch niet van mama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |