TILLY.quote:
Echt wel!quote:
Zie je haar niet juichen dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:38 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Tilly ben je ook zo blij dat lauB vertekt![]()
Nee nog niet ....................hopelijk straks welquote:
Zeker en ik kijk niet eens meer, maar toch moet ze daar wegquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:38 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Tilly ben je ook zo blij dat lauB vertekt![]()
Lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:37 schreef Yeszie het volgende:
[..]tadaaaaaaaaaaaaSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor jezelf of voor je zoon?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:39 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nee nog niet ....................hopelijk straks welben zo zenuwachtig .
Schreeuw niet zo johquote:
Ik wist dat jij er net zo over dachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zeker en ik kijk niet eens meer, maar toch moet ze daar weg
dochter............ik ben al slim genoegquote:
Dat bedoel ikquote:
kenn ik jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:37 schreef Yeszie het volgende:
[..]tadaaaaaaaaaaaaSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:40 schreef Urb het volgende:
Laub moest dus naar huis komen van pappie? Nog zo een die zelfstandiger wilden en groeien etc
Een hoop mensen hadden gelijk hier dat er iets in de brief moet hebben gestaan .quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:40 schreef Urb het volgende:
Laub moest dus naar huis komen van pappie? Nog zo een die zelfstandiger wilden en groeien etc
Dat is zeer zeer lekker en drinkt heel makkelijk wegquote:
Zoiets zei mijn bakker ook al.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:43 schreef PeZu het volgende:
ik had gehoord dat er een ufo op het dak van de flat van achternichtje was geland en via haar hond ene boodschap had gebracht dat ze naar huis moest
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zoiets zei mijn bakker ook al.
Het was trending op Twitter.quote:
Liep net naar me stream om die stream zacht te zetten kan dat mens niet meer aanhorenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef Yeszie het volgende:
Gaat LauB nu de hele dag haar sociaal wenselijke praatjes houden ??
Pa B. heeft gewoon gehoopt dat zn dochter een populaire tv pursonality zou worden en dat heeft nogalquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:42 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Een hoop mensen hadden gelijk hier dat er iets in de brief moet hebben gestaan .
Pa zal wel veel commentaar hebben gehad op zijn uitspraak.
Dit snap ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:52 schreef snetje het volgende:
Joey had al geschreven dat het huis van LauraB dit weekend leeg zou zijn ...dat had hij al geregeld zodat ze het weekend even samen alleen kunnen zijn...dus op commando van Joey stapt LauraB op..
Ome John krijgt de bus niet meer volquote:
Door naar de volgende dochterquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Pa B. heeft gewoon gehoopt dat zn dochter een populaire tv pursonality zou worden en dat heeft nogal
verkeerd uitgepakt
Dat wordt dan nog een dingetje want die is dol op Ivan .quote:
Laub heeft een huisgenoot, die dit weekend er niet is.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Pa B. heeft gewoon gehoopt dat zn dochter een populaire tv pursonality zou worden en dat heeft nogal
verkeerd uitgepakt
Nou, ik verwacht dat Mark uit zijn plaat gaat. Bas kan zijn borst vast natmaken. Die krijgt geen euro meer. Daar zorgt Mark wel voor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:33 schreef Urb het volgende:
Wat vreselijk enig om te horen dat Bas & Stef weer oke zijn en samen op Gina gaan stemmen ipv op elkaar.
Als die rooie genomineerd staat word ze wss nohhg leiper.
Van dat krabben aan dat hoofd slijten ze waarschijnlijk snel.quote:
Ik denk dat zowel Mark als Gina het niet aan zien komen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:55 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht dat Mark uit zijn plaat gaat. Bas kan zijn borst vast natmaken. Die krijgt geen euro meer. Daar zorgt Mark wel voor.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:57 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Van dat krabben aan dat hoofd slijten ze waarschijnlijk snel.
Pa Van Bek Open Van hier tot het puntje van zijn gok en zijn harem. Pfff.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:40 schreef Urb het volgende:
Maar waarom de conclusie dat Laura op last van Joey utopia verlaat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:55 schreef Enah het volgende:
[..]
Laub heeft een huisgenoot, die dit weekend er niet is.
ja ze wil weg met borg via stemmingquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:01 schreef a_b het volgende:
Wanneer gaat Col weg?
Ze heeft het regelmatig over "ik laat het allemaal hier" of "als ik weg ben"
Hoopt ze op een weg stemming of gaat ze zelf weg?
LauB heeft van joey gehoord hoe gek we met haar zijn en daar heeft ze haar beslissing op genomen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Pa Van Bek Open Van hier tot het puntje van zijn gok en zijn harem. Pfff.
Een vrouw, een ex, een vieze hippie en een anorexia.
En kijkers zijn steuntrekkers ... volgens hem dan.![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom de conclusie dat Laura op last van Joey utopia verlaat?
Ze moeten toch snel op zoek naar nieuwe kandidaten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:02 schreef yaba het volgende:
[..]
ja ze wil weg met borg via stemming
of anders de 25e
Ik zou die griet ook in ijle lucht gooienquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:03 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
LauB heeft van joey gehoord hoe gek we met haar zijn en daar heeft ze haar beslissing op genomen.
En zelf heeft ze nog een reisje Peru tegoed van haar ouders dus........
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Pa Van Bek Open Van hier tot het puntje van zijn gok en zijn harem. Pfff.
Een vrouw, een ex, een vieze hippie en een anorexia.
En kijkers zijn steuntrekkers ... volgens hem dan.![]()
Die gaat een leuke zomer tegemoet![]()
Ik zeg .... dagtocht 31 van de NS ... kijken bij Van Bekhoven en vraag een wijntje want dat is gezellig.
Hier ging wat mis...quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom de conclusie dat Laura op last van Joey utopia verlaat?
En dat Joey dat geregeld heeft zodat ze het weekend daar alleen konden doorbrengen ...had hij haar geschreven..quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:55 schreef Enah het volgende:
[..]
Laub heeft een huisgenoot, die dit weekend er niet is.
Hij trekt dus meteen bij haar in!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat Joey dat geregeld heeft zodat ze het weekend daar alleen konden doorbrengen ...had hij haar geschreven..
Nee, want hij gaat bij zijn ouders werken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hij trekt dus meteen bij haar in!!!!
Heel verstandig dan hoeft het niet zo lang te duren.
Dat weet ik, maar de post die ik quote vertelde een heel amder verhaal. Ik vroeg me gewoon af waar dat vandaan kwam.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier ging wat mis...
Niet op last van Joey , maar ze wil nog een paar dagen met hem zijn
Pa B vond het wel genoeg dat zijn dochter daar nog zat ....
Wat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Oh ,die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de post die ik quote vertelde een heel amder verhaal. Ik vroeg me gewoon af waar dat vandaan kwam.
Nee hij gaat een paar dagen samen met B doorbrengen voor hij naar Bali gaatquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Kartoffeln.quote:
quote:
Heb ik het verkeerde filmpje geplaatst?quote:
jaa dat klopt dann hatte ich richtigquote:
Het is komkommertijd dus zenden ze herhalingen uit.quote:
Raar verhaal of niet, hoe kan hij weten dat ze thuis komt?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat Joey dat geregeld heeft zodat ze het weekend daar alleen konden doorbrengen ...had hij haar geschreven..
Streams???quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar verhaal of niet, hoe kan hij weten dat ze thuis komt?
redactie die hem informeertquote:
quote:
Eindelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:30 schreef puzziepie het volgende:
Klavertje mag nu naar buiten![]()
[ afbeelding ]
Hij moet morgen wel op tijd bij het hek staan.quote:
quote:
Mooie foto van Naomiquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:33 schreef mar378 het volgende:
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij moet morgen wel op tijd bij het hek staan.
Joey.Oh wacht ,en al haar fans....quote:
voor de muizen en de luifel.quote:
dat is klavertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop