abonnement Unibet Coolblue
pi_438609
Op de streams in mijn geval mr zap was te horen dat Koos tegen de andere bewoners zei:

dat hij met hummie heeft gesproken in de dagboek kamer en dat zei weer zegt dat zij niet meer terug ziet van de selectie procedure en dat hij niks leuk vind, de weekopdracht niet enz.. en dat hij alleen maar saai zit te lezen! Ook vinden ze het niet leuk dat Bianca hem heeft overgehaalt om te blijven.. Wilt bigbrother hem er echt uit hebben? Ze doen wel raar de laatste tijd.. Koos Fansite: http://www.bbkoos.com/

Als de kikker groen is zijn de appels van de bomen gevlogen.. toch?
pi_438861
Van mij mag hij vertrekken. Eerst heeft-ie een grote mond en dan blijft-ie toch zitten.
En laat-ie Bianca dan ook meenemen: eerst Koos overhalen en 'm dan toch weer gaan nomineren, dat lijkt nergens op...

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 03-11-2000 00:01]

  vrijdag 3 november 2000 @ 00:03:46 #3
6694 zarg_flippo
Wat doe ik hier?
pi_438866
In de allereerste uitzending (introductie van de nieuwe bewoners) zei Koos het al:
Ik zal het wel niet lang volhouden want ik heb nou eenmaal geen Veronica-kop
(of woorden van die strekking).
BigBrother pakt hem behoorlijk aan, maar echt oneerlijk is het niet tegenover hem (of de anderen).
Dat Bianca hem zou nomineren was wel te verwachten. Ze steunt hem om te blijven, maar echt goed met hem opschieten kan ze niet (in vergelijking met de anderen).
zaad.com -- ik weet ook niet waarom.
pi_438876
Dat-ie geen Veronicakop heeft, is hier in huis ook lang een pre geweest. Maar ik heb 't nu wel gehad met hem.
  vrijdag 3 november 2000 @ 00:22:57 #5
7188 Flextreem
...uuuuhhhh...
pi_438920
Ik vind het toch een rare gebeurtenis, dat ze hem er zo uit pesten.. Het kan natuurlijk ook zijn dat bigbrother hem wilt opnaaien en zo Koos een beetje meer pit te latenkrijgen.. ik ben er gewoon niet mee eens.. big fuckers zijn het eigenlijk..
Als de kikker groen is zijn de appels van de bomen gevlogen.. toch?
  vrijdag 3 november 2000 @ 00:31:13 #6
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_438935
quote:
Op 03 november 2000 00:22 schreef Flextreem het volgende:
Ik vind het toch een rare gebeurtenis, dat ze hem er zo uit pesten.. Het kan natuurlijk ook zijn dat bigbrother hem wilt opnaaien en zo Koos een beetje meer pit te latenkrijgen.. ik ben er gewoon niet mee eens.. big fuckers zijn het eigenlijk..
Nee, is niet raar, nee Koos ontbreekt pit, ben het er wel mee eens, applausje.....


Afvoeren die Koos, wou toch weg? Je om laten lullen door Bianca is een lachertje.

Verlos die man uit zijn lijden...

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_438938
Big Brother wilt Koos eruit hebben!

mooi

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_439128
quote:
Op 03 november 2000 00:01 schreef Torp het volgende:
En laat-ie Bianca dan ook meenemen: eerst Koos overhalen en 'm dan toch weer gaan nomineren, dat lijkt nergens op...
Bianca heeft kennelijk haar eigen overredingskracht onderschat. Het staat natuurlijk hardstikke lief voor de camera en tegenover het domme belpubliek om Koos over te halen te blijven, maar het was natuurlijk nooit de bedoeling dat hij zich toch nog zou bedenken. Òf Bianca was bang dat indien men niet Koos kon nomineren zij de pineut zou zijn.
Òf Bianca was als de dood voor wéér een nieuwe bewoner à la Ed en wilde rust en brave mensen die zich aan de regeltjes houden.

Kortom, redenen genoeg te verzinnen maar eerlijkheid daar verdenk ik haar niet van... 8)

En nu is ze dan toch niet op de nominatie.

  vrijdag 3 november 2000 @ 08:42:24 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_439151
Ik kan me het heel goed voorstellen van Bianca.
Een nieuwe betekent ook een extra persoon dat kans kan maken
op die 250.000. En ze denkt wel te weten dat Koos daar geen kans op maakt.
En..., en dat denk ik echt, ik denk dat Bianca zeker ook meende dat het voor Koos zijn gevoel beter zou zijn als hij eruit gestemd zou worden, dan dat hij zelf opstapte, daar zou hij toch spijt van kunnen krijgen.
Het is misschien een beetje berekenend. Maar dat is ook het enige dat je zelf kan doen om je kansen op de prijs te verhogen. En laten we nou eerlijk zijn, iedereen zit daar al dan niet voor het geld, dan wel om zo lang mogelijk te blijven.
Ik vind niet dat iemand daarop aangevallen kan worden. Waarom doe je anders mee aan een spel? Meedoen is belangrijker dan winnen, maar winnen is toch wel heel leuk!

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 03-11-2000 08:42]

***
  Redactie Frontpage zaterdag 30 december 2000 @ 23:20:56 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_603876
5 minuten voor de einduitslag, is het ze toch gelukt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')