abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161945133
succ6 allemaal

voor de laatste beetjes:
http://stuvia.nl/
http://www.mytutor.nl/

amenvattingen, oefenexamens en meer
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:49:49 #277
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_161969476
Wat gaan jullie eigenlijk, mits je slaagt, hierna doen?
pi_161970281
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:49 schreef sonnyspek het volgende:
Geneeskunde, en jij?
pi_161970283
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:49 schreef sonnyspek het volgende:
In de zomer of als opleiding oid?

Ik ga van de zomer vooral op mezelf wonen (verhuizen dus), dat gaat een groot project worden :P En nog een weekje op vakantie, als examencadeau van mijn ouders.

Qua opleiding ga ik HBO-Rechten doen aan de HvA :)
pi_161974659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:23 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

In de zomer of als opleiding oid?

Ik ga van de zomer vooral op mezelf wonen (verhuizen dus), dat gaat een groot project worden :P En nog een weekje op vakantie, als examencadeau van mijn ouders.

Qua opleiding ga ik HBO-Rechten doen aan de HvA :)
Je doet vwo toch? Waarom hbo dan?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 23:25:07 #281
306109 francoisdublanc
pi_161976533
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:23 schreef Kauai het volgende:

[..]

Geneeskunde, en jij?
Ik heb me ingeschreven voor Politicologie en Midden-Oostenstudies aan de Leidse Universiteit...Kiezen tussen beiden was erg lastig dus hebben we besloten om beiden te proberen! Kijk er onwijs naar uit. :)
pi_161976966
Hey guys, ik kom even wat moed snuiven hier nu ik plotseling met zweethandjes ging realiseren dat het ook maar eens fout kan gaan...
pi_161981457
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:25 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ik heb me ingeschreven voor Politicologie en Midden-Oostenstudies aan de Leidse Universiteit...Kiezen tussen beiden was erg lastig dus hebben we besloten om beiden te proberen! Kijk er onwijs naar uit. :)
Ah nice, Leiden is ook een leuke studentenstad :)
pi_161981627
Succes iedereen bij eventuele verdere studies

:*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_161984865
Interessante vervolgstudies allemaal :) Nu lekker buiten studeren zeker?
pi_161985627
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:29 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Je doet vwo toch? Waarom hbo dan?
Ben vorig jaar havo gaan doen ;) Mijn gezondheid is flink achteruit gegaan, sinds december '14 kan ik niet meer naar de lessen toe. Dus toen besloten om dan maar havo te gaan doen, dat valt nog te doen in mijn 'uppie'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga wel kijken of het gaat lukken om volgend jaar naar de uni te gaan :) Maar dat is nog een beetje wishful thinking, eerst maar eens kijken of studeren überhaupt lukt!
  zondag 8 mei 2016 @ 02:34:25 #287
306109 francoisdublanc
pi_162001584
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:26 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Ben vorig jaar havo gaan doen ;) Mijn gezondheid is flink achteruit gegaan, sinds december '14 kan ik niet meer naar de lessen toe. Dus toen besloten om dan maar havo te gaan doen, dat valt nog te doen in mijn 'uppie'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga wel kijken of het gaat lukken om volgend jaar naar de uni te gaan :) Maar dat is nog een beetje wishful thinking, eerst maar eens kijken of studeren überhaupt lukt!
Ik hoop dat het de komende tijd wat beter gaat met je gezondheid! Het zou natuurlijk geweldig zijn als je ook 'gewoon' kan gaan studeren. :)
  zondag 8 mei 2016 @ 02:35:42 #288
306109 francoisdublanc
pi_162001598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:24 schreef Kauai het volgende:

[..]

Ah nice, Leiden is ook een leuke studentenstad :)
Zeker! Ik woon zelf in Katwijk (op letterlijk 120 meter van het strand :) ) en dat is helemaal top! Elke dag met de bus is geen probleem.
pi_162057614
Leuke studies allemaal, volgend jaar staat logistiek & economie op de planning aan het Windesheim in Zwolle.

Eerste examens komen nu trouwens wel dichtbij, wel redelijk gespannen voor vrijdag. Maar denk dat het na vrijdag wel goed komt omdat je er dan toch wel in zit.
pi_162068528
Ik begin nu wel echt een beetje bang te worden :{

Het oefenen ging goed, ik heb voor elk vak al wat gedaan en heb nog alle tijd voor de puntjes op de i in de weekenden tussen de examens. Maar ben toch bang dat ik ineens 2en en 3en ga halen |:( (Vooral ook omdat ik dat, zelden, wel eens voor elkaar heb gekregen...)

Heb vandaag wel een lekkere pastasalade gescoord :D Die kan ik vrijdag mooi tussen Aardrijkskunde en Nederlands eten c_/

Hoe gaat t met jullie?
pi_162081790
Morgen mijn eerste examen (ANW dus technisch gezien schoolexamen). De proefexamens gaan wel goed, had gemiddeld over 3 examens een 7.7. Ik doe middels thuisstudie losse deelcertificaten, dus pak enkele vakken per jaar. Heb reeds Latijn, Nederlands, Engels, Geschiedenis, Maatschappijleer, Economie en KCV al afgerond dus weet al goed waar ik aan toe ben. Maak me zelf meer zorgen over biologie; daar ben ik nog niet klaar met de examenbundel, maar maak nog veel fouten. Verders heb ik ook aardrijkskunde aan het eind van de maand; tot nu toe gaan daar de examenopdrachten redelijk goed.

@JoelBaka;

Ik had hetzelfde gevoel vorig jaar maar heb nooit onvoldoendes gehaald dus het komt vast in orde.
pi_162087270
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 00:14 schreef JeroenS29 het volgende:
Morgen mijn eerste examen (ANW dus technisch gezien schoolexamen). De proefexamens gaan wel goed, had gemiddeld over 3 examens een 7.7. Ik doe middels thuisstudie losse deelcertificaten, dus pak enkele vakken per jaar. Heb reeds Latijn, Nederlands, Engels, Geschiedenis, Maatschappijleer, Economie en KCV al afgerond dus weet al goed waar ik aan toe ben. Maak me zelf meer zorgen over biologie; daar ben ik nog niet klaar met de examenbundel, maar maak nog veel fouten. Verders heb ik ook aardrijkskunde aan het eind van de maand; tot nu toe gaan daar de examenopdrachten redelijk goed.

@JoelBaka;

Ik had hetzelfde gevoel vorig jaar maar heb nooit onvoldoendes gehaald dus het komt vast in orde.
Succes met ANW! Het was een heel gedoe voor mij om dat vak af te ronden, maar achteraf gezien vond ik het best een tof vak :)

Ja, zoals het nu gaat lijkt het erop dat alles goed komt. Nadat ik mijn cijferlijst had ondertekend heb ik allerlei situaties erop losgelaten en ik mag voor elk vak een punt lager halen dan mijn SE gemiddelde en dan slaag ik nog. Kielekiele maar toch. En ik haal voor de CE's die ik heb gemaakt steeds 1 a 2 punten hoger, dus dan zou ik 2 of 3 punten lager moeten halen dan tijdens het oefenen en dan lukt t nog.

Dus puur 'technisch' gezien moet het lukken. Maar gevoelsmatig is het een ander verhaal ;)

Ben vooral bang dat ik fysiek instort... De nieuwe medicatie die ik van de huisarts heb gekregen slaat wel aan, maar gister had ik weer zo'n hoofdpijn dat ik maar een paar uur ben gaan slapen. Nu voel ik me gelukkig weer iets beter, zit nu in de tuin te leren :)
pi_162087347
Succes met de examens jonkies.
pi_162088148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:14 schreef Toto69 het volgende:
Thanks toot
pi_162090408
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:14 schreef Toto69 het volgende:
Bedankt :D
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:07:27 #296
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_162093644
Ik doe nu eindexamen voor Havo, morgen natuurkunde en die dag erna Nederlands.
Niet dat ik voor Nederlands al iets gedaan heb, maar volgensmij is dat vooral kunnen.

Wil het liefst nog naar vwo, dus hopelijk maak ik de examens een beetje goed haha.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  woensdag 11 mei 2016 @ 19:07:30 #297
348967 ObesitasBoy
Baas Der Obesen
pi_162096366
Succes allemaal morgen!
pi_162097181
Nou mensen, topic even volmaken dan kunnen we precies op tijd een nieuw deel openen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef Munchlax het volgende:
Ik doe nu eindexamen voor Havo, morgen natuurkunde en die dag erna Nederlands.
Niet dat ik voor Nederlands al iets gedaan heb, maar volgensmij is dat vooral kunnen.

Wil het liefst nog naar vwo, dus hopelijk maak ik de examens een beetje goed haha.
Ik raad je aan om lig nog even Nederlands 2015 tijdvak 1 te maken :) Dan ben je de vraagstelling een beetje gewend. De eerste tekst is het langste en belangrijkste, dus alleen al die maken is al zinnig!
pi_162097283
Voor iedereen die morgen of vrijdag Nederlands doet: Je krijgt punten aftrek voor spelfouten/grammaticafouten/formuleringsfouten, let dus goed op dat je geen onnodige fouten maakt in de open vragen! Schrijf je je antwoord in telegramstijl dan kijken ze hem überhaupt niet na, dus in volle zinnen schrijven!

De aftrek van punten gaat zo:
0 fouten ---------> -0
1 fout of 2 fouten---------> -1
3 of 4 fouten ---------> -2
5 of 6 fouten ---------> -3
7 of meer fouten ---------> -4

Het is trouwens aftrek van scorepunten, dus van bijvoorbeeld 60 naar 56 punten en niet van een 10 naar een 6 ;)

Succes! ^O^
pi_162098057
en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')