Ja de post op maandag en zondagquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:42 schreef Cheszy het volgende:
B: ik weet nog toen het luxe was dat Billy voor het eerst schoenen bestelde
Col: toen kwam de postbode nog op de fiets
Ja PostNL was sponsor![]()
op 1 januari was daar opeens een afgeplakte DHL bus
slagerij de dode koe dan maar?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat Boer John die koeien nog wil hebben
Bief waarschijnlijk niet, maar Klaver denk ik wel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat Boer John die koeien nog wil hebben
en de pieter post figurant moest een andere baan zoekenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:42 schreef Cheszy het volgende:
B: ik weet nog toen het luxe was dat Billy voor het eerst schoenen bestelde
Col: toen kwam de postbode nog op de fiets
Ja PostNL was sponsor![]()
op 1 januari was daar opeens een afgeplakte DHL bus
Maar dat is nu nog soms hoor, of 's avonds heel laatquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ja de post op maandag en zondag
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef IkFok het volgende:
Hebben ze nu nog sponsors dan? Ze staan niet meer zoals voorheen vermeld op de utopia site
iigv smuldersquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef IkFok het volgende:
Hebben ze nu nog sponsors dan? Ze staan niet meer zoals voorheen vermeld op de utopia site
energydrankquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef IkFok het volgende:
dan kan bief naar Iesquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bief waarschijnlijk niet, maar Klaver denk ik wel.
Vind het zo jammer dat de stemmingrondes nu gebruikt gaan worden om mensen die naar huis willen een stem te gevenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat ze nu haar ouders gebruikt als guilt-trip. Die dochters lijken volwassener als die heks, was ook te zien tijdens bezoek.
Gun het Col wel om te gaan maar dit speelt ze gehaaid. Als ze weg willen moeten ze gaan net als Chris deed maarna meesten daar lijken gegijzeld door de borg en wat hun verder nog voorgehouden word.
Waar hij ook gezellig thee kan drinkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en de pieter post figurant moest een andere baan zoeken
Wat is dat?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Waar hij ook gezellig thee kan drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |