I know.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Je wijn zit in de kcal van vandaag toch? Dat zijn niet echt vullende kcals, dat helpt niet
T kan ook goed tussen m'n oren zitten hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou ik toch eens je productkeuze bekijken, moet niet hoeven met 1800.
Nee lijkt mij ook niet. Ik zit ook zo rond de 1800 doorgaans en ik heb eigenlijk nooit mega honger. Wel lekkere trek altijd, maar hè, dat is niet zo erg als hongerquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja herkenbaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
T kan ook goed tussen m'n oren zitten hoor.Ik merk dat nu ik weer wat strakker wil eten ipv te lantefanteren, dat ik overal ZIN in heb.
Ja, goed, zie mijn reactie boven jequote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet. Ik zit ook zo rond de 1800 doorgaans en ik heb eigenlijk nooit mega honger. Wel lekkere trek altijd, maar hè, dat is niet zo erg als honger
Dat kan ook vast zo zijn ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
T kan ook goed tussen m'n oren zitten hoor.Ik merk dat nu ik weer wat strakker wil eten ipv te lantefanteren, dat ik overal ZIN in heb.
Lekkere trek, ja das er vaakquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet. Ik zit ook zo rond de 1800 doorgaans en ik heb eigenlijk nooit mega honger. Wel lekkere trek altijd, maar hè, dat is niet zo erg als honger
Ja uh, kruid kip met wat je lekker vind, bak die shit, trek in stukjes. Klaar.quote:
Oh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja uh, kruid kip met wat je lekker vind, bak die shit, trek in stukjes. Klaar.
Ja, dacht ik alquote:
Ja, pulled pork wil ik ook echt echt echt graag een keer maken. Heb jij goede receptjes?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al
Mijn pulled pork is wel EPISCH. Maar ook fattypoints.Maar ooooooooooh.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, pulled pork wil ik ook echt echt echt graag een keer maken. Heb jij goede receptjes?
Oh die stokbroodjes met kruidenboter zondag waren echt de bawa.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:02 schreef Artoo het volgende:
Ik wil nu wel spareribs eten. En kip met spek en mozzarella en biefstuk en stokbroodjes met kruidenboter.
Zit tussen de orenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef W.White het volgende:
Ja lap zeg, stop eens met die posts over lekker eten .... ik heb er honger van gekregen
Nou ik heb ook vaak honger op 1800 hoor, blegh!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog ff tipje voor pulled chicken. Als je het gebakken/gekookt hebt in de keukenmachine gooien met het plastic blad, dan ben je in een paar tellen klaar in plaats van met de vork!quote:
Helemaal gelezen!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:51 schreef Lonaa het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)utm_source=vicefbned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |