ja weet ik, afgelopen september nog geweest. Maar alleen het eerste deel met die doodshoofdaapjes vind ik wel geinig, verder vind ik er niet veel aan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apenheul is een paar jaar geleden veranderd en een stuk uitgebreid
Ik vind het er wel tofquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ja weet ik, afgelopen september nog geweest. Maar alleen het eerste deel met die doodshoofdaapjes vind ik wel geinig, verder vind ik er niet veel aan.
ik werd ondergepist door zo'n aapje dat op mijn schouder sprongquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het er wel tofAlleen meurt die gorilla zo.
ik woon opzich ook wel redelijk centraal, Rhenen, Arnhem, Emmen, Apeldoorn, Munster... Alleen wel allemaal 1a1,5 uur rijdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat dierentuinen betreft woon ik hier wel lekker centraal
Goed!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik rij wel geregeld met de trein door Diergaarde blijdorp. Telt dat ook?
Ik wil het niet zeggen maar ha!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
De trein is soms ook een dierentuin.
moet je wel oppassen wie je voor aap uitmaakt, kun je problemen mee krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Misschien in de pauperklasse.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
ik heb ook vaak genoeg moeten staan in de eerst klas tussen Utrecht en Amersfoort/Apeldoorn. Ik vind het vooral fijn dat ik dan niet tussen de schreeuwende scholieren zit die hier een groot deel van de totale treinreizigerspopulatie uitmaken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef KomtTijd... het volgende:
ik vind 1e klas zwaar overrated. Alleen in de spits op trajecten waar je anders geen zitplaats zou hebben, is het nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |