ja weet ik, afgelopen september nog geweest. Maar alleen het eerste deel met die doodshoofdaapjes vind ik wel geinig, verder vind ik er niet veel aan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apenheul is een paar jaar geleden veranderd en een stuk uitgebreid
Ik vind het er wel tofquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ja weet ik, afgelopen september nog geweest. Maar alleen het eerste deel met die doodshoofdaapjes vind ik wel geinig, verder vind ik er niet veel aan.
ik werd ondergepist door zo'n aapje dat op mijn schouder sprongquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het er wel tofAlleen meurt die gorilla zo.
ik woon opzich ook wel redelijk centraal, Rhenen, Arnhem, Emmen, Apeldoorn, Munster... Alleen wel allemaal 1a1,5 uur rijdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat dierentuinen betreft woon ik hier wel lekker centraal
Goed!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik rij wel geregeld met de trein door Diergaarde blijdorp. Telt dat ook?
Ik wil het niet zeggen maar ha!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
De trein is soms ook een dierentuin.
moet je wel oppassen wie je voor aap uitmaakt, kun je problemen mee krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Misschien in de pauperklasse.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
ik heb ook vaak genoeg moeten staan in de eerst klas tussen Utrecht en Amersfoort/Apeldoorn. Ik vind het vooral fijn dat ik dan niet tussen de schreeuwende scholieren zit die hier een groot deel van de totale treinreizigerspopulatie uitmaken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef KomtTijd... het volgende:
ik vind 1e klas zwaar overrated. Alleen in de spits op trajecten waar je anders geen zitplaats zou hebben, is het nuttig.
wel buiten het weekend en buiten de vakantie bdus misschien nog ietwat rustig. Toen wij er vorig jaar waren was het eigenlijk te druk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:29 schreef Renesite het volgende:
Geopperd om morgen niet te gaan. Apenheul met 28graden. pfff
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het er wel tofAlleen meurt die gorilla zo.
Wat adviseer je, zaterdag/zondag/maandagquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
wel buiten het weekend en buiten de vakantie bdus misschien nog ietwat rustig. Toen wij er vorig jaar waren was het eigenlijk te druk.
perpaalde?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Facebook, dierenhoekje, iemand vraagt om ervaring met het voeren van vers vlees aan katten.
Antwoord van iemand:
Nou denk dat ze dat niet lusten aangesien die perpaalde dieren voeding meer in .. En als ze wel etem heb je geluk onse katten etenn niet
Omdat dieren perpaalde voeding stoven Info
...
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
perpaalde?
Google says no: http://www.bing.com/searc(...)NTTR&conversationid=
Het is ook juffrou van beroep.quote:Je kan het gaat proberen ! Maar denk niet dat alle katten er in mee knikken ! Onse eten namelijk echt niet alleen katten vleea van supermaakt willen ze wel vers niet je kan proberen zal net zo iets eerst als Hanke doen voor dat vollen dingen gaat doen
Het antwoord op dit topic is: Neequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Facebook, dierenhoekje, iemand vraagt om ervaring met het voeren van vers vlees aan katten.
Antwoord van iemand:
Nou denk dat ze dat niet lusten aangesien die perpaalde dieren voeding meer in .. En als ze wel etem heb je geluk onse katten etenn niet
Omdat dieren perpaalde voeding stoven Info
...
En niet door hebben dat hij een topic verstorend persoon is. Zo een plaat voor de kop.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Lol, In dat FB topic de hele discussie weer met magnetron. Hij voert het ook overal
Mooiste vind ik nog dat hij een ander beschuldigd van bepaald gedrag, terwijl hij zich daarzelf ook schuldig aan maakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:14 schreef Godtje het volgende:
En niet door hebben dat hij een topic verstorend persoon is. Zo een plaat voor de kop.
Abnormaal.
Vermoedelijk zo autistisch als de pest
Precies waar het topic over gaat dus. Ik zou die complete 'lijn' helemaal wegmodden. Weg met het onkruid. Uitroeien met wortel en alquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En niet door hebben dat hij een topic verstorend persoon is. Zo een plaat voor de kop.
Abnormaal.
Precies. Maar dat strookt niet met er is ruimte voor iedereen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies waar het topic over gaat dus. Ik zou die complete 'lijn' helemaal wegmodden. Weg met het onkruid. Uitroeien met wortel en al
"Ruimte genoeg, maar niet in dit topic."quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Maar dat strookt niet met er is ruimte voor iedereen.
Je wist het misschien nog niet, maar dat is nieuwe spelling. Wij zijn te oud om die nieuwe spelling nog te kunnen leren, daarom hebben ze dat voor ons stil gehouden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het is ook juffrou van beroep.
Goddomme.
Wie? Ik volg dat topic nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Abnormaal.
Dat is toch wel het meest bedroevende stuk software ooit ontwikkeld. Ik wil ook weer andere muziek op de telefoon, maar doe het niet vanwege de gegarandeerde agressie als gevolg van dat slecht werkende kutprogramma. Alsof de duivel het zelf heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:16 schreef CherryLips het volgende:
iTunes moet ook eventjes keihard dood. Het was vroeger zo'n simpel programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |