Pijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:46 schreef Juup© het volgende:
Hmmm, ook een paar biertjes helpen niet tegen de pijn. Dan maar weer wat medicatie innemen
Als in, hoe komt hetquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het "no pain, no gain" maar fijn is anders.
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het invullen van een formulier wereldinkomen en zo?
Geen idee of ik het goed gedaan hebquote:
Mijn wereld komt momenteel helaas niet verder dan de stad en omstrekenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het invullen van een formulier wereldinkomen en zo?
Ik heb je bericht gelezen, kan alleen niks terug sturenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn wereld komt momenteel helaas niet verder dan de stad en omstreken
Opgaaf wereldinkomen moet je je complete inkomen uit binnen- en buitenland op invullen. Als je enkel inkomen uit buitenland hebt gehad, dan moet je dat invullen, ook al is het weinig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee of ik het goed gedaan heb. Heb enkel salaris uit het buitenland gehad... Dat heb ik ingevuld. Maar het ziet er zo weinig uit.
Kan wel, alleen moet je dan handmatig Juup© invullen. Is een tekortkoming in het PM systeem van Fok! wat (voor zover ik ooit gelezen heb) niet aangepast gaat worden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je bericht gelezen, kan alleen niks terug sturen. Maar, sterkte
.
Grensarbeiderquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Opgaaf wereldinkomen moet je je complete inkomen uit binnen- en buitenland op invullen. Als je enkel inkomen uit buitenland hebt gehad, dan moet je dat invullen, ook al is het weinig.
Heb je ook in het buitenland gewoond dan? Anders zou ik het raar vinden dat je uberhaupt dat formulier krijgt.
Oh, teveel werkquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan wel, alleen moet je dan handmatig Juup© invullen. Is een tekortkoming in het DM systeem van Fok! wat (voor zover ik ooit gelezen heb) niet aangepast gaat worden.
Dank uquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, teveel werk. Dan maar zo, sterkte
.
Nee, alleen inkomen uit werk en/of uitkering. Heeft te maken met toeslagen voor mensen die in het buitenland hebben gewoond of wonen. Kennelijk ook voor grensarbeiders. Hebben ze je totale wereldinkomen voor nodig om te kijken of je terecht bedrag x hebt gehad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grensarbeider. Maar, tellen toeslagen als zorgverzekering ook als inkomen? Die staan niet op het formulier vermeld, namelijk.
Ah, ja. Zal wel te maken hebben met de zorgtoeslag dan. Denk dat het komt door een foutje van de gemeente, die hebben mij onterecht uitgeschreven toen ik voor een nieuwe ID-kaart kwam. Lang verhaal, maar ze hebben me dus uitgeschreven en op mijn ex-werkplek in België ingeschreven. Terwijl dat dus onterecht was, want ik was 3 van de 7 dagen thuis in Enschede.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, alleen inkomen uit werk en/of uitkering. Heeft te maken met toeslagen voor mensen die in het buitenland hebben gewoond of wonen. Kennelijk ook voor grensarbeiders. Hebben ze je totale wereldinkomen voor nodig om te kijken of je terecht bedrag x hebt gehad.
Enschede? Cue_ land?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja. Zal wel te maken hebben met de zorgtoeslag dan. Denk dat het komt door een foutje van de gemeente, die hebben mij onterecht uitgeschreven toen ik voor een nieuwe ID-kaart kwam. Lang verhaal, maar ze hebben me dus uitgeschreven en op mijn ex-werkplek in België ingeschreven. Terwijl dat dus onterecht was, want ik was 3 van de 7 dagen thuis in Enschede.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:16 schreef DrMarten het volgende:
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede.
De burchten van de nijverheid
staan er nog her en der verspreid:
spelonken, hol en afgeleefd,
waar nu de wind vrij spel in heeft.
Textielbaronnen van weleer,
hun jachtgebied bestaat niet meer.
Waar zouden ze gebleven zijn,
Van Heek, Ter Kuile, Blijdenstein?
Hebben ze kinderen voortgebracht,
hebben ze hier nog nageslacht,
of koos dat snel een betere stee
dan Enschede?
Krim, Berkenkamp, Sebastopol,
het is voorbij. De maat is vol.
Bijna geen heeft hier nog weet
van uw gelatenheid, uw leed.
Dwars door het uitgeteerde hart
loopt nu de kale boelevart
met postkantoor en V&D.
O, Enschede, Enschede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef Cue_ het volgende:
Net GoT afgekeken..[spoiler]ze willen dat ze hun leven kunnen leiden zoals ze dat zelf willen, dus ze hoeft niet per se dood, maar ze moet wel haar plaats aan de top inleveren. Ik vond het ook wat raar gedaan, in het boek zijn het meer een klein groepje assassins, niet zo'n hele meute. Overigens proberen ze haar daar te vergiftigen, niet zo'n veldslag. De draak komt wel, dus dat klopte welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:02 schreef stbabylon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Statig dier hoorquote:
quote:
Lijkt me toch ook zeg. Avonden werken, overuren draaien en dan niet even naar een fysio mogen? Klinkt niet heel redelijk.quote:
Oww meer omdat er dan iets werd ingepland (Sollicitatiegesprekken)quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:32 schreef DrMarten het volgende:
Lijkt me toch ook zeg. Avonden werken, overuren draaien en dan niet even naar een fysio mogen? Klinkt niet heel redelijk.
plannen ze die gesprekken wat laterquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww meer omdat er dan iets werd ingepland (Sollicitatiegesprekken)
En wel zo fijn als ik erbij ben, maar "dan ben je er gewoon niet bij, als het niet kan" werd het uiteindelijk, dus geen probleem
Julius-K9 borsttuigquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Statig dier hoor
Bijzondere band/riem trouwens.
Sinds wanneer staat dit boven aan de topics?quote:Relaties & Psychologie [R&P]
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Ze waren al half gepland, maar ik was nog niet op de hoogte gesteldquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef DrMarten het volgende:
plannen ze die gesprekken wat later
Ik probeer ondertussen nog wakker te worden
Ik zag het gister voor het eerstquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat dit boven aan de topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |