quote:dammit, gaan we weer met die kutcookies
Op dinsdag 12 november 2002 21:55 schreef ikke_ook het volgende:
hoihoi
* ikke_ook is er ook weer
quote:ik dacht dat de witte dame dat evrbouwde gebouw, net iets verder door is, tgenover het (ookal verbouwde) bruine gebouw (bruine heer)
Op dinsdag 12 november 2002 21:30 schreef mamamiep het volgende:[..]
Haha, is dat de Witte Dame? Dat heb ik nu nooit geweten eigenlijk
Jaja, ik weet het, ik kom helemaal niet vaak. Zeker tegenwoordig niet. Maar ik dacht, ik kom weer eens langs. Ik loop sinds deze week stage in Eindhoven. Hoef ik gelukkig niet elke dag naar Tilburg te reizen. Maar het is in Noord-Woensel en ik zelf woon in Zuid-Strijp (dat herinnert me eraan, ik heb nooit op dat plaatje gestaan, terwijl ik vaker ben geweest dan andere die er wel op staan. Ik zal weer eens wat meer komen
).
Maar ik een heleboel uit onze klas moeten 1 tot 1,5 uur reizen en ik gelukkig maar 40 minuten.Nou, dat was het even tot nu toe, want ik ben You've got mail aan het kijken.
Oh ja, en ik wil nog even de groetjes doen aan Barb, gewoon, geen speciale reden.
![]()
quote:Jeeezus, jullie weten niet wat de witte dame is?
Op dinsdag 12 november 2002 21:57 schreef julekes het volgende:
[..]ik dacht dat de witte dame dat evrbouwde gebouw, net iets verder door is, tgenover het (ookal verbouwde) bruine gebouw (bruine heer)
quote:Hallo
Op dinsdag 12 november 2002 21:55 schreef _Mal_ het volgende:[..]
dammit, gaan we weer met die kutcookies
quote:ik dacht altijd dat het alleen het eerste stuk was, dus waar de bieb inzit, maar ik ben dan ook maar import.
Op dinsdag 12 november 2002 22:12 schreef blieblie het volgende:[..]
Jeeezus, jullie weten niet wat de witte dame is?
Dat hele witte gebouw waar de design academy, de bieb, mezzo, kinki etc. in zit + alle witte gebouwen deromheen.
quote:Nope alles is witte dame, dus ook het stuk aan de matildelaan
Op dinsdag 12 november 2002 22:13 schreef julekes het volgende:[..]
ik dacht altijd dat het alleen het eerste stuk was, dus waar de bieb inzit, maar ik ben dan ook maar import.
quote:Ik denk dat ze jankend in bed ligt omdat PSV uitgeschakeld is
Op dinsdag 12 november 2002 22:44 schreef julekes het volgende:
Dat moet toch wel een enorme samenvatting worden als JustMe er zolang over doet om hem te typen. Mijn printer staat standby, en ik lees em strakls lekker in bed.
quote:Klopt ja
Op dinsdag 12 november 2002 22:12 schreef blieblie het volgende:[..]
Jeeezus, jullie weten niet wat de witte dame is?
Dat hele witte gebouw waar de design academy, de bieb, mezzo, kinki etc. in zit + alle witte gebouwen deromheen.
Sorry, woon anderhalf jaar in Eindhoven, dan mag ik dit soort fouten toch wel maken he? Want ik heb hier nooit op school gezeten. Eerst in Utrecht en nu in Tilburg.
quote:Ik geef toe... -10 punten; ik kom verdorie niet door de tekst van de notaris heen; maandag is de overdracht van mijn huis en ik snap er geen jota van
Op dinsdag 12 november 2002 22:44 schreef julekes het volgende:
Dat moet toch wel een enorme samenvatting worden als JustMe er zolang over doet om hem te typen. Mijn printer staat standby, en ik lees em strakls lekker in bed.
voor alle duidelijkheid.. ik ga dus mijn eigen huis kopen en ga dus niet verhuizen
quote:hee dat wist ik niet, leuk!
Op dinsdag 12 november 2002 22:50 schreef just me het volgende:[..]
Ik geef toe... -10 punten; ik kom verdorie niet door de tekst van de notaris heen; maandag is de overdracht van mijn huis en ik snap er geen jota van
voor alle duidelijkheid.. ik ga dus mijn eigen huis kopen en ga dus niet verhuizen
quote:tis voor mij zo ontzettend spannend allemaal!! Ik heb nog nooit zo iets in mijn eentje uitgezocht/geregeld en moet dus echt goed beslagen ten ijs komen.. zeker weten dat als ik mijn handtekening gezet heb ik én ontzettend trots ben en van plan ben het in het weekend goed te gaan vieren!!
Op dinsdag 12 november 2002 22:53 schreef julekes het volgende:[..]
hee dat wist ik niet, leuk!
dat gaat voor natuurlijk, volgende week is er weer een week voor spreekbeurten
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 22:55 schreef just me het volgende:[..]
tis voor mij zo ontzettend spannend allemaal!! Ik heb nog nooit zo iets in mijn eentje uitgezocht/geregeld en moet dus echt goed beslagen ten ijs komen.. zeker weten dat als ik mijn handtekening gezet heb ik én ontzettend trots ben en van plan ben het in het weekend goed te gaan vieren!!
JustBijnaHouseOwner gaat slapen
quote:Slaap lekker in je bijnaeigenhuis
Op dinsdag 12 november 2002 22:59 schreef just me het volgende:trustuh Eindhoven
quote:Trusten
Op dinsdag 12 november 2002 22:59 schreef just me het volgende:trustuh Eindhoven
quote:Als je op mij doelt: Ik was film aan het kijken, maar daarnet was het toevallig net pauze
Op dinsdag 12 november 2002 22:57 schreef blieblie het volgende:
Ze praat terug!!!![]()
Joew!!
quote:Hoezo ego
Op dinsdag 12 november 2002 23:08 schreef mamamiep het volgende:[..]
Als je op mij doelt: Ik was film aan het kijken, maar daarnet was het toevallig net pauze
quote:als het goed is ben ik morgenmiddag redelijk op tijd thuis.. so be prepared
Op dinsdag 12 november 2002 23:08 schreef febster het volgende:[..]
Trusten
succes ermee en laat horen hoe gaat en have fun morgen
quote:Nee hoor, ik voelde me gewoon aangesproken, omdat ik gereageerd had op jouw post en daarvoor had ik een tijd niet gereageerd.
Op dinsdag 12 november 2002 23:10 schreef blieblie het volgende:[..]
Hoezo ego
![]()
Ik weet niet of je het tegen mij had, maar ik wel tegen jou
quote:truste JustMe
Op dinsdag 12 november 2002 23:12 schreef just me het volgende:[..]
als het goed is ben ik morgenmiddag redelijk op tijd thuis.. so be prepared
quote:Mjaah ik had het niet over jouw maar over
Op dinsdag 12 november 2002 23:12 schreef mamamiep het volgende:[..]
Nee hoor, ik voelde me gewoon aangesproken, omdat ik gereageerd had op jouw post en daarvoor had ik een tijd niet gereageerd.
Ik weet niet of je het tegen mij had, maar ik wel tegen jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |