Als jij het zegt!quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:43 schreef Elleska het volgende:
dat zijn geen visioenen maar nachtmerries, dat gaat niet gebeuren.
De mixer al wel getest of dat morgen ook voor het eerst?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:50 schreef Isegrim het volgende:
We hebben nog nooit in de bakkerij gebakken hè?Jeroen gaat morgenavond een testbatch deeg maken.
Ugh, muizen. Kopzorgen krijg je er van..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:13 schreef Isegrim het volgende:
Dan zorgen dat ze niet vanuit de meterkast (zwakste plek) het pand kunnen betreden.
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ugh, muizen. Kopzorgen krijg je er van..
Wij ontdekten vorige week dat er muizen in onze gangkast zaten, ondanks twee katten in huis. Nu deur van kast open zodat poezen erin kunnen. Normaal mogen ze niet in die kast.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:54 schreef RobinOok het volgende:
Heel verstandig, want ze hoeven maar een keer zo'n zak aan te knagen en je blijft er voor eeuwig misselijk van. Wij hebben regelmatig last van muizen in onze keuken. Bij vlagen. En het blijft kut, wat ze dat weer aanvreten en je weg kunt gooien. Uiteindelijk zit het meeste nu in glazen weckpotten. En anders in kratten (waar ze volgens mij ook nog wel in zouden kunnen kruipen, als ze perse willen). Maar als ze dan weer een tijdje niet geweest zijn, of als je denkt, ze komen nooit in de kast en je wordt dus wat makkelijker, dan hoppa, hebben ze opeens een zakje apenhaar gevonden.
(en nee, dat is niet te voorkomen, oud huis, ze komen via plafond, vloer, weet ik veel. Teveel kieren en gaten om muisdicht te maken)
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:56 schreef Ferdii het volgende:
En als je er eenmaal last vam heb, voeren bij de buren 3 huizen verderop
Gegarandeerd dat ze in no time verhuizen
En anders ouderwetse lijmplanken halen, doe werken het allerbest
Bij mijn oude groothandel werk ooit meegemaakt dat die krengen werden bestreden met illegale lijmplanken. Kan je vertellen dat een lijmplank bol muizen een plank erbovenop en dan met de heftruck er overheen en vreemd geluid maakt
Gadverdamme man.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:56 schreef Ferdii het volgende:
En als je er eenmaal last vam heb, voeren bij de buren 3 huizen verderop
Gegarandeerd dat ze in no time verhuizen
En anders ouderwetse lijmplanken halen, doe werken het allerbest
Bij mijn oude groothandel werk ooit meegemaakt dat die krengen werden bestreden met illegale lijmplanken. Kan je vertellen dat een lijmplank bol muizen een plank erbovenop en dan met de heftruck er overheen en vreemd geluid maakt
Wacht maar tot mickey, diddl en jerry gezellig door de bakkerij huppelenquote:
Denk dat dat idd bij muis 1 werkt en dat de volgende wel 2 keer nadenktquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nog een elektrocutie-val staan. Dat is nog wel het vriendelijkst.Maar het lijkt alsof ze die doorkrijgen want na een poosje trappen ze er niet meer in. Eén keer gezien dat er eentje in liep en het was heel gauw over. Bzzzzzzztttt!
Precies, maar daar kan je natuurlijk handig gebruik van makenquote:
Zolang het voedsel buiten bereik blijft, zullen het er nooit veel worden denk ik. En het scheelt dat wij een erg makkelijk te reinigen pand hebben met weinig verstopplekjes.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Precies, maar daar kan je natuurlijk handig gebruik van maken
Nu maar hopen dat ze er gewoon niet komen, hoewel dat in de meeste steden niet haalbaar is
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij ontdekten vorige week dat er muizen in onze gangkast zaten, ondanks twee katten in huis. Nu deur van kast open zodat poezen erin kunnen. Normaal mogen ze niet in die kast.
Noodvoedsel?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:32 schreef Erasmo het volgende:
Ik had ook muizen op zolder waar mijn noodvoedsel lag maar die kutbeesten vraten zelfs door dik plastic heen. Uiteindelijk een webcam met bewegingssensor ingezet om te kijken waar ze naar binnen kwamen
Noodvoedsel is een groot woord, het zijn een paar pakken met noodles en wat blikvoer. Genoeg voor een week ofzo, zodat als er 's winters toch ineens een pak sneeuw van een meter ligt ik niet het huis uit hoefquote:
je woont in Lapland?quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Noodvoedsel is een groot woord, het zijn een paar pakken met noodles en wat blikvoer. Genoeg voor een week ofzo, zodat als er 's winters toch ineens een pak sneeuw van een meter ligt ik niet het huis uit hoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |