abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 november 2000 @ 21:18:56 #1
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_438492
Zijn er nog Fok!mensen die met de ouders van Kim gechat hebben en WEL interessante dingen te weten zijn gekomen?
Ik heb deelgenomen aan deze chat maar werd telkens genegeerd, zeg maar 10 keer een vraag stellen en maar geen antwoord krijgen
Wat ik heb onthouden is:
- ze heeft veel vriendjes gehad
- ze is normaal minder verlegen
- hobby's zijn: winkelen en uitgaan
- de ouders binden Georgie niet de ideale schoonzoon
Vul maar aan zou ik zeggen.....
"Honger, da's het ergste wat er is!"
pi_438594
Ik weet wel dat een of andere Peter steeds op het Forum op Kim's site onthullingen doet over dat hij haar een keer genomen heeft maar dat zij hem niet wou pijpen????

pub3.bravenet.com/forum/show.asp?usernum=204702755&cpv=1

Beetje frusty gast als je het mij vraagt.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 november 2000 @ 22:17:59 #3
862 Arcee
Look closer
pi_438623
quote:
Op 02 november 2000 22:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik weet wel dat een of andere Peter steeds op het Forum op Kim's site onthullingen doet over dat hij haar een keer genomen heeft maar dat zij hem niet wou pijpen????
Da's nou typisch Meerhoerman.... zoekt 't halve Internet af om te kijken of Kimmie ook van pijpen houdt
  vrijdag 3 november 2000 @ 07:36:55 #4
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_439126
pijpen is toch niks mis mee ???
pi_439206
Ik heb de log bestanden er van gisteren even bijgehaald omdat ik niet thuis was maar wel alles liet loggen maar inderdaad komt er niet veel zinnigs uit de mond van die ouders! Ik was van plan het op fok te posten maar ze geven op heeeeeeeeel veeeel vragen geen antwoord en negeren gewoon mensen dus ga ik mijn tijd daar niet aan verspillen


De groeten!

pi_439469
quote:
Op 03 november 2000 09:27 schreef meneer draak het volgende:
Ik heb de log bestanden er van gisteren even bijgehaald omdat ik niet thuis was maar wel alles liet loggen maar inderdaad komt er niet veel zinnigs uit de mond van die ouders! Ik was van plan het op fok te posten maar ze geven op heeeeeeeeel veeeel vragen geen antwoord en negeren gewoon mensen dus ga ik mijn tijd daar niet aan verspillen


De groeten!


Zou het wel leuk vinden als we die chatlog te zien krijgen so by all means als je hem hebt....
quote:
Op 02 november 2000 22:17 schreef Arcee het volgende:
Da's nou typisch Meerhoerman.... zoekt 't halve Internet af om te kijken of Kimmie ook van pijpen houdt
Mja stuitte er heel toevallig op terwijl ik zo al die fansites af stroopte.... ook die van Annet, die ouwe toverheks, waar echt geen flikker aan is. Die site van Kim is ook weinig te beleven je krijgt op dat soort sites echt het idee bij hun ouders op de bank te zitten en foto's uit hun jeugd te moeten bekijken en hun vakantie in Bali waar vandaan ze met 100 fotorolletjes kwamen. Echt vreselijk.
quote:
Op 03 november 2000 07:36 schreef Harrie het volgende:
pijpen is toch niks mis mee ???
Nee, inderdaad, en dat terwijl ze er toch een uitermate geschikte mond voor heeft....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')