Tegelijkertijd zorgt extra bier er ook voor dat je ineens niet meer zeikt over dingen die je anders wel zeik-waardig vindt. Dat is dan weer niet erg vrouwelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je merkt het al vrij snel: naarmate je er meer van drinkt ga je steeds onsamenhangerder praten, en fileparkeren lukt ook niet meer.
Helemaal niet Frank. Deze topiques zijn gewoon zo makkelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien je topics over borsthaar en noem al die onzin maar op, ben je toevallig een beetje onzeker over je mannelijkheid en of geaardheid fuchsia? Je maakt je namelijk meer druk om jezelf en je voorkomen dan een gemiddeld puberend meisje.
Oh ja. Jouw naam doet me altijd aan die plant denken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helemaal niet Frank. Deze topiques zijn gewoon zo makkelijk
Oh en het is Fushia
Ik hou idd erg veel van een bepaalde plantjequote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja. Jouw naam doet me altijd aan die plant denken.
Feitelijk is Hertog Jan ook gewoon beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:19 schreef muscleboy het volgende:
jij bent zeker zon 16jarige "bierkenner" die hertogjan drinkt ipv heineken omdat dat beter bier is ___!
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik hou idd erg veel van een bepaalde plantje
hop wat in bier zit is familie van dat plantjequote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ey homoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:15 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Feitelijk is Hertog Jan ook gewoon beter.
Ik vind Grolsch en met name Brand wel te pruimen, maar die komen praktisch uit Duitsland he.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:44 schreef De_Kaas het volgende:
Hertog Jan en Heineken zijn beide matig. Niet dat er tussen pilseners nou zo overdreven veel smaakverschil zit, maar dan heb ik een stuk liever de Tsjechische of Duitse pilseners. Maar doe mij maar gewoon bier ipv pils.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |