AHAHAHHHAHAHquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ga niet klikken op deze propaganda gemaakt door linkse populistische homo's.
Ach... laat gaan. Vechten tegen de bierkaai dit soort vragen...quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:05 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Welk wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat drankkeuze en geaardheid aan elkaar gerelateerd zijn?
ZOETE witte wijn is wel gay. Droge witte daarentegenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:08 schreef NobodyKerz het volgende:
Ik drink veel liever zoete witte wijn dan bier, maar bier is goedkoper en doe je langer mee.
Ik vind zoete beter. Of het gay is of niet is de laagste prioriteit. Een nog hogere prioriteit is of de kleur van de wijn bij de kleur van mijn veters pastquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
ZOETE witte wijn is wel gay. Droge witte daarentegen
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ga niet klikken op deze propaganda gemaakt door linkse populistische homo's.
Jij leeft wel heel erg in je eigen wereldjequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:57 schreef Fushia2 het volgende:
Kijk al deze mensen happen
Fushia 1 - Gaylords 0
Ik ook haha. Eindelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:48 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Haha thanks, dat vroeg ik me al heel lang af.
Klopt,maar gelukkig niet op een roze wolkquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij leeft wel heel erg in je eigen wereldje
Ach. Gelukkig van je op moslimse meisjes, anders had je echt serieuze problemen om een leuk meisje vast te kunnen houden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt,maar gelukkig niet op een roze wolk
Ik moet niet verplicht iets met een moslima's hebben om mijn eigen normen en waarden te eerbiedigen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach. Gelukkig van je op moslimse meisjes, anders had je echt serieuze problemen om een leuk meisje vast te kunnen houden.
1. Nog een zonde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik moet niet verplicht iets met een moslima's hebben om mijn eigen normen en waarden te eerbiedigen.
Moslimse meisjes....![]()
Ik heb toch nooit gezegd dat mijn vriendin of vrouw expliciet homo's moet afkeuren? Zolang zij er vrede mee heeft dat ik er niks mee heb is alles oke.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
1. Nog een zonde.
2. Normale leuke chicks snappen de meerwaarde van homo's.
Jij weet dat het echt chill is voor jou als homo's je mogen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit gezegd dat mijn vriendin of vrouw expliciet homo's moet afkeuren? Zolang zij er vrede mee heeft dat ik er niks mee heb is alles oke.
Ik heb zoals ik ooit zei 1 vriend die homo is en dit is best zo. Hoef geen enkele extra te kennenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij weet dat het echt chill is voor jou als homo's je mogen?
Ik bedoel voor je positie bij je vriendin. Maar dat maakt niet uit. Veel plezier man, als anderen even tollerant waren als jij bent zou jij continue KLB topics openen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb zoals ik ooit zei 1 vriend die homo is en dit is best zo. Hoef geen enkele extra te kennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |