jij bent zeker zon 16jarige "bierkenner" die hertogjan drinkt ipv heineken omdat dat beter bier isquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
Oke, je hebt zelf besloten om op mannen te vallen, seks de te hebben met mannen en mannen te beminnen. Is op zich jouw goed recht, maar ga aub geen bier drinken.
Bier is voor mannen, niet voor homo's![]()
Ga maar samen met vrouwen zoete cocktails of witte wijn drinken.
Gr Gr
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
mannen mannen en mannen
Gr Gr
Ik drink Jupiler of Stella Artois.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:19 schreef muscleboy het volgende:
[..]
jij bent zeker zon 16jarige "bierkenner" die hertogjan drinkt ipv heineken omdat dat beter bier is___!
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij komt van Jupiter en drinkt daar piemelzaad.
En jij drinkt zelf zeker radler of van dat homobier?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
Oke, je hebt zelf besloten om op mannen te vallen, seks de te hebben met mannen en mannen te beminnen. Is op zich jouw goed recht, maar ga aub geen bier drinken.
Gr Gr
Want dat lijkt meer op cum dan bier ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
Radler 0.0 zeker. Alcoholvrij bier met citroen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En jij drinkt zelf zeker radler of van dat homobier?
Je snapt mijn punt toch wel na een tijdje, zeker jijquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Want dat lijkt meer op cum dan bier ofzo
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
je hebt zelf besloten om op mannen te vallen
Heb je ooit iets in je kont gehad? Nee? Zal ik er eens iets inschuiven en dan zien wie er mannelijk is?quote:
Dat is het enige homobier dat ik kan bedenken radler en:quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:30 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Radler 0.0 zeker. Alcoholvrij bier met citroen.
Wie dat heeft verzonnen mag zijn ballen bij het grofvuil gooien.
Om op mannen te vallen? Niet iemand, maar natuur. Dat heb ik zelf absoluut niet besloten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heeft iemand je verplicht dan? Neen, dus eigen keuze.
Klopt maar dan hoef je nog geen homobier te drinken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Om op mannen te vallen? Niet iemand, maar natuur. Dat heb ik zelf absoluut niet besloten.
Natuur? Wat voor onzin kraam jij uit? Hoe kan de natuur beslissen over iets onnaatuurlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Om op mannen te vallen? Niet iemand, maar natuur. Dat heb ik zelf absoluut niet besloten.
Ik drink helemaal niet. En al helemaal geen bier. De smaak van dat beschimmelde gist-water komt mijn strot niet door.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:41 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Klopt maar dan hoef je nog geen homobier te drinken.
Homo.... oh wachtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niet. En al helemaal geen bier. De smaak van dat beschimmelde gist-water komt mijn strot niet door.
Typische moslimuitspraak.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Natuur? Wat voor onzin kraam jij uit? Hoe kan de natuur beslissen over iets onnaatuurlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |