4 % toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:42 schreef KeesHoppen het volgende:
Zo ie zo vallen de garages in box 3, of er nu spaargeld in box 3 zit of garageboxen (vastgoed), is lood om oud ijzer.
Allebei 1,2% vermogens rendementsheffing.
Is dus niets zwart aan!!!!!
30% van een verondersteld rendement van 4%.quote:
tsja daar zullen ze best een oplossing voor vinden.quote:
Hoe kom je aan die 7-9 procent?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:33 schreef KeesHoppen het volgende:
Nu hoorde ik laats het idee om een garagebox te kopen van pak hem beet 15000 euro en deze dan weer voor tussen de 100 en 125 euro per maand te verhuren.
De lasten zijn ca. 75 euro per jaar.
Kortom een rendement van ca. 7-9 %
Maar als je 10 boxen van 10k hebt ipv een huis van 100 x heb je meer opbrengst en betere spreiding, als er eens een of 2 leeg staan is het niet zon ramp.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:18 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 7-9 procent?
Ga van die 100 uit en iedere maand verhuurd, en je moet bijna 15 jaar wachten totdat je die 15000 terugverdiend hebt, en dan reken ik belasting nog niet eens mee. Uiteraard wel restwaarde van de garage
Verhuur van garageboxen lijkt mij minder stabiel dan verhuur van huizen oid, maar an sich wel interessante investering om eens te onderzoeken.
Restwaarde? Ik denk dat die garageboxen over 15 jaar meer waard zijn dan nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:18 schreef Holenbeer het volgende:
Ga van die 100 uit en iedere maand verhuurd, en je moet bijna 15 jaar wachten totdat je die 15000 terugverdiend hebt, en dan reken ik belasting nog niet eens mee. Uiteraard wel restwaarde van de garage
Verhuur van garageboxen lijkt mij minder stabiel dan verhuur van huizen oid, maar an sich wel interessante investering om eens te onderzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |