abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2015 @ 18:51:36 #1
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_153388408
quote:
Dode bij schietpartij J. Kruijverstraat

ZAANDAM - Op de J. Kruijverstraat in Zaandam heeft dinsdagmiddag een schietincident plaatsgevonden. Daarbij is een persoon om het leven gekomen.

Het incident vond plaats ter hoogte van een school. Veel kinderen zijn getuigen geweest van het schietincident.

Volgens omstanders zouden daders hebben geschoten met kalasjnikovs en zou het een bekende zijn van Holleeder. Dit is door de politie niet bevestigd.
(bron: Dichtbij)
Dit, dus.
pi_153388542
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 18:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meeste van die mensen niet echt met de lange termijn bezig.
Nee, klopt, maar de meeste plannen wel hun pensioen op hun ca. 40ste, denk ik. Ergens op de Bahama's. Grote kans dat je dat niet gaat halen.
Maar toch, denk ik dus dat dit wel het moment moet zijn voor die lui, om echt eens de koppen bij elkaar te steken, of iig een keer een boek te lezen over de georganiseerde misdaad in de VS. En toch een keer een soort organisatiestructuurtje aan te leggen oid. Gewoon paar families met hoofden van dienst aanwijzen, en daar bovenop een commissie, die geschillen beslecht, en een hoofd der hoofden. Ik noem maar wat hoor.
I´m back.
pi_153388586
Al wat meer bekend over de daders/?
Zonder wrijving geen glans
pi_153388716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 18:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, klopt, maar de meeste plannen wel hun pensioen op hun ca. 40ste, denk ik. Ergens op de Bahama's. Grote kans dat je dat niet gaat halen.
Maar toch, denk ik dus dat dit wel het moment moet zijn voor die lui, om echt eens de koppen bij elkaar te steken, of iig een keer een boek te lezen over de georganiseerde misdaad in de VS. En toch een keer een soort organisatiestructuurtje aan te leggen oid. Gewoon paar families met hoofden van dienst aanwijzen, en daar bovenop een commissie, die geschillen beslecht, en een hoofd der hoofden. Ik noem maar wat hoor.
Dat was er voorheen al lang al. Er was een familie in Amsterdam bij wie men conflicten kon neerleggen en zij keken er dan onpartijdig naar. Ook kon je daar terecht met grote contante bedragen om te wisselen en dergelijke.

Echter, sinds de overheid allerlei gekke spelletjes is gaan spelen is iedereen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan, vertrouwt niemand elkaar en regent het inmiddels al een jaar of tien lijken. En er van leren? Ho maar.. met de mocro's doen ze nu exact hetzelfde...
pi_153388774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:04 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat was er voorheen al lang al. Er was een familie in Amsterdam bij wie men conflicten kon neerleggen en zij keken er dan onpartijdig naar. Ook kon je daar terecht met grote contante bedragen om te wisselen en dergelijke.

Echter, sinds de overheid allerlei gekke spelletjes is gaan spelen is iedereen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan, vertrouwt niemand elkaar en regent het inmiddels al een jaar of tien lijken. En er van leren? Ho maar.. met de mocro's doen ze nu exact hetzelfde...
Mm, is dat zo?
Het is sinds Bruinsma in 1991 een kogel kopte toch eigenlijk een soort gewapende vrede? Of een koude oorlog die heel vaak weer warm wordt?
I´m back.
pi_153388861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, is dat zo?
Het is sinds Bruinstra in 1991 een kogel kopte toch eigenlijk een soort gewapende vrede?
Iedereen praat met elkaar. Er moet geld verdiend worden en dat lukt niet als iedereen steeds over z'n schouder moet kijken. Daarom zijn er bemiddelaars. Maar ja, als je die het land uitschopt en de rest tegen elkaar uitspeelt krijg je situaties zoals de huidige. Wild westpraktijken dus...
pi_153389074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:09 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Iedereen praat met elkaar. Er moet geld verdiend worden en dat lukt niet als iedereen steeds over z'n schouder moet kijken. Daarom zijn er bemiddelaars. Maar ja, als je die het land uitschopt en de rest tegen elkaar uitspeelt krijg je situaties zoals de huidige. Wild westpraktijken dus...
Mm, ik heb me er een tijdje geleden ook wel in verdiept, maar echt zo'n "vrede" als de georganiseerde misdaad bij wijlen kende in de VS is het na 1991 nooit meer geweest imo. En ja, als je rationeel bent ingesteld, streef je daar als boef natuurlijk wel naar, lijkt me. Echter zeker nu met die Noord-Afrikaanse heethoofden is een equilibrium moeilijk bereikbaar, denk ik. En ze zijn driester dan andere generaties boeven ooit zijn geweest. Ze hebben hier in NL ook nooit echte "leidersfiguren" gekend zoals ze in de VS kenden natuurlijk. Ik bedoel onze vrind Bruinsma was in zijn laatste jaren ook een ongeleid projectiel. Langs de andere kant Holleeder, heb je hem tekeer horen gaan? Astemblaft meneer, iedereen met meer hersens dan in een eierdooier past, raakt ook wel snel uitgekeken op zo'n persoon.
I´m back.
pi_153389088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al wat meer bekend over de daders/?
Licht getint.
pi_153389111
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:16 schreef Downwards het volgende:

[..]

Licht getint.
Is dit een aanname of daadwerkelijk waar?
pi_153389131
Er is iemand aangehouden volgens Burgernet
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153389149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:17 schreef Roma-Totti het volgende:
Er is iemand aangehouden volgens Burgernet
En?
I´m back.
pi_153389194
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En?
Die te maken heeft met de uitgebrande auto :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153389199
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Is dit een aanname of daadwerkelijk waar?
Nah, zeer waarsch. komt dit uit Marokkaanse hoek. Daarnaast is er in Amsterdam-Noord een auto uitgebrand en in verband daarmee zoekt de politie een licht getinte, vadsige man van 1.80m.
pi_153389226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:18 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Die te maken heeft met de uitgebrande auto :9
Die heeft staan blussen zeker? :9.
I´m back.
pi_153389239
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:18 schreef Downwards het volgende:

[..]

Nah, zeer waarsch. komt dit uit Marokkaanse hoek. Daarnaast is er in Amsterdam-Noord een auto uitgebrand en in verband daarmee zoekt de politie een licht getinte, vadsige man van 1.80m.
Oké ^O^
pi_153389247
quote:
De politie heeft rond 18.00 uur een man aangehouden aan de Zeevaarthof in Noord. De man wordt verdacht van het in brand steken van de vermoedelijke vluchtauto van de liquidatie in Zaandam.

In verband met die brand was de politie op zoek naar een vadsige man van 1.80 meter lang met een blanke of licht getinte huid. Hij droeg een blauw trainingspak en heeft een petje op. De verdachte, die aan dat signalement voldeed, kon door agenten worden ingerekend.

Hij zit vast voor verhoor.

http://www.at5.nl/artikel(...)stichting-vluchtauto
pi_153389306
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die heeft staan blussen zeker? :9.
:')
pi_153389341
Waarom moet dat 'vadsig' erbij? Een marokkaanse cartman? :') :')
pi_153389650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:21 schreef Roma-Totti het volgende:
Jij denkt dat er geen vadsige Marokkanen zijn dan?
I´m back.
pi_153389724
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:21 schreef Roma-Totti het volgende:
Het gaat meer om de Marokkaanse Terror Jaap (Ahmed).
pi_153389819
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij denkt dat er geen vadsige Marokkanen zijn dan?
Zet dan gewoon dik neer
pi_153389889
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:31 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Zet dan gewoon dik neer
Zit een subtiel verschil tussen gewoon dik en vadsig, volgens mij.
I´m back.
pi_153390105
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:31 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Zet dan gewoon dik neer
Ze zullen wel voor vadsig hebben gekozen omdat het dik en lui betekent. Zullen beiden wel van toepassing zijn op hem.
pi_153390197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:39 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ze zullen wel voor vadsig hebben gekozen omdat het dik en lui betekent. Zullen beiden wel van toepassing zijn op hem.
_O- _O-
pi_153390210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:39 schreef Downwards het volgende:

[..]

Lui waren ze an sich niet toch?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')