Tip:quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Nog nooit op de Waddeneilanden geweest
Ik ook niet volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Datquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Nou het is zo geregeld. Ga dat doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam als kind niet zo vaak buiten. Nu ook niet trouwens.
Met de bootquote:
Of eilandhoppen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de boot
Den Helder - Texel
Vlieland/Terschelling - Harlingen
Ameland - Holwerd
Schiermonnikoog - Lauwersoog
Oh, of wadlopen, maar dat kan alleen naar TAS
Alleen dan maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch niemand die met me mee wil, gekkie.
Texel International Airport!quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Texel, Terschelling en Ameland zelfs met het vliegtuig!
http://www.singlereizen.nl/singlereizen/vakantiegebied/124-Waddenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag plaatselijk referendum over koopzondagen
Het eiland op zich is mooi, maar de mentaliteit van de bewoners staat mij niet aan. Ik vind het maar een rare bedoening op dat eiland.quote:
Niet mee eens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eiland op zich is mooi, maar de mentaliteit van de bewoners staat mij niet aan. Ik vind het maar een rare bedoening op dat eiland.
Dat is op alle eilanden, dat heet inteeltquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eiland op zich is mooi, maar de mentaliteit van de bewoners staat mij niet aan. Ik vind het maar een rare bedoening op dat eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |