3 slaapkamersquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het goed te bewonen is met 4 kinderen?
gewoon samen hokkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 slaapkamers
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-heekstraat-374/
Niet dat ik er zou willen wonen met een drukke straat voor de deur en een parkeerprobleem...
De sneeuw op de foto's van dit huis is ook van iig 3 winters geleden. Ook nog nooit in prijs gedaald die lui.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Best erg, kom net een huis tegen waar ik drie jaar geleden al heb gekeken, nieuwbouw, en hij is nog steeds niet verkocht.
Ben je dan dood ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:48 schreef DrMarten het volgende:
Kak, 20 juni zijn er weer huizen met een open dag, maar dan ben ik er niet
Stervende dusquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb voor een aanzienlijk deel Fries bloed in mijn aderen
daarover gesprekken, ben jij je twents ondertussen al een beetje kwijtquote:
Waddeneilandenquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:06 schreef stbabylon het volgende:
Volgende maand hopelijk weer in Friesland, maar niet echt, want Ameland telt niet als Friesland
Dat heb ik nou precies zo. Texel is voor mij gewoon nog een stuk Noord-Hollandse kust, niet echt een eiland.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waddeneilanden![]()
Behalve Texel denk ik. Die is wel leuk maar niet echt de charme van de rest
Tip:quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Nog nooit op de Waddeneilanden geweest
Ik ook niet volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Datquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Nou het is zo geregeld. Ga dat doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam als kind niet zo vaak buiten. Nu ook niet trouwens.
Met de bootquote:
Of eilandhoppen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de boot
Den Helder - Texel
Vlieland/Terschelling - Harlingen
Ameland - Holwerd
Schiermonnikoog - Lauwersoog
Oh, of wadlopen, maar dat kan alleen naar TAS
Alleen dan maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch niemand die met me mee wil, gekkie.
Texel International Airport!quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Texel, Terschelling en Ameland zelfs met het vliegtuig!
http://www.singlereizen.nl/singlereizen/vakantiegebied/124-Waddenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag plaatselijk referendum over koopzondagen
Het eiland op zich is mooi, maar de mentaliteit van de bewoners staat mij niet aan. Ik vind het maar een rare bedoening op dat eiland.quote:
Niet mee eens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eiland op zich is mooi, maar de mentaliteit van de bewoners staat mij niet aan. Ik vind het maar een rare bedoening op dat eiland.
Dat is op alle eilanden, dat heet inteeltquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eiland op zich is mooi, maar de mentaliteit van de bewoners staat mij niet aan. Ik vind het maar een rare bedoening op dat eiland.
Urkquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is op alle eilanden, dat heet inteelt
Ieder zijn/haar voorkeur.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ik heb een voorkeur voor Vlieland (Ameland nooit geweest) vanwege het kleinschalige maar Vlieland heeft nog wel wat meer te bieden en wat meer ruimte. Ik vond het erg prettig.
Hoi!quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch niemand die met me mee wil, gekkie.
Dat kan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan CL het misschien juist prettig vinden daar en mist ze dat door jouw advies
Ik was stikblij met koopzondagen. Maak er alleen bijna nooit gebruik vanquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag plaatselijk referendum over koopzondagen
"bijna"quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was stikblij met koopzondagen. Maak er alleen bijna nooit gebruik van
Tja... die dingen hadden kunnen wachten tot maandag of een week later...quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"bijna"
Ik maak er ook niet vaak gebruik van, maar die keren dat ik het wel deed was ik er zeker blij mee
Nou dat jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:33 schreef DrMarten het volgende:
Zolang de supermarkt maar open is op zondag. Verder zal het me jeuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |