Gelukkig is die vervelende wind van gister wegquote:
Whehehe, neequote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig is die vervelende wind van gister weg
Frituur ende vooral ook bier, zijn ook goeie redenen om geen liefde nodig te hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik las "enkel omdat je zelf friet hebt"
Tijd voor meer koffie
Heb je je kat al aangeschaft?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Frituur ende vooral ook bier, zijn ook goeie redenen om geen liefde nodig te hebben.
Meer een slechte organisatie van het soort van stagetraject waar ik im zit op het moment. Begeleider 1 met vakantie. Begeleider 2 bijna nooit aanwezig ivm cursus en andere dingen. Verder veel wachten op informatie van buiten voordat ik verder kan met dingen. En afspraken ingepland voor over 2 weken waar nauwelijks voorbereiding in zit.quote:
Geen zuchtje wind hier maar lekker is het nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:21 schreef Samzz het volgende:
Sjonge, het blijft waaien. Het is wel lekker weer
.
Iedereen moet verder!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leugens! Je moet een zuigwijf en kinderen!
Joehoe!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok KT! En rap een beetje! Neem anders een lelijk mokkel wat nog beschikbaar is
Lijkt me afhankelijk van t soort zaak. Of ze dat ook verder standaard als behandeling aanbieden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Even een vraagje aan de heren. Is het normaal dat een kapster je vraagt of ze ook ff je wenkbrauwen bij moet werken?
Werkelijk nog nooit meegemaakt. Nou weet ik dat ik enigszins de Bert-look rock, maar toch.....
Kan ik geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Even een vraagje aan de heren. Is het normaal dat een kapster je vraagt of ze ook ff je wenkbrauwen bij moet werken?
Werkelijk nog nooit meegemaakt. Nou weet ik dat ik enigszins de Bert-look rock, maar toch.....
Kapper waar ik altijd heen ga (zo'n inloopding met meerdere kapsters) maar heb het nog nooit eerder gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me afhankelijk van t soort zaak. Of ze dat ook verder standaard als behandeling aanbieden.
Dat is wel een standaardvraag. Ze moeten het ook niet wagen om die compleet weg te scherenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien had je het gewoon echt heel hard nodig?![]()
Heb het zelf ook nog nooit meegemaakt. Wel de vraag gehad wat ik met mijn bakkebaarden wou toen ik me net een week niet geschoren had.
Hmm nieuwe kapster?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kapper waar ik altijd heen ga (zo'n inloopding met meerdere kapsters) maar heb het nog nooit eerder gehad.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien had je het gewoon echt heel hard nodig?![]()
Heb haar daar idd nog niet eerder gezien.quote:
Is mij nog nooit gevraagd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |