abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2015 @ 16:25:03 #1
227785 kanem0chi
martijnwester.com
pi_153355859
Hoi!

Eventjes een korte snelle vraag. Ik moest als onderdeel van mijn studie, naar het buitenland om daar te studeren (Gestudeerd in EU ERASMUS). Nu staat er bij de DUO de volgende melding:

"Ga je voor een verplicht onderdeel van je studie naar het buitenland, bijvoorbeeld voor een stage? Dan kun je een maandelijkse vergoeding aanvragen.
Je situatie op de eerste dag van de maand is bepalend voor het ontvangen van de maandelijkse vergoeding. Begint je stage of studie bijvoorbeeld op 2 maart, dan heb je pas vanaf 1 april recht op de OV-vergoeding. Begint je stage of studie op 1 maart, dan heb je er in maart al recht op."

Mijn terugkomst is deze week, dus mijn situatie op 1 Juni was dat ik nog studeerde in het buitenland en een OV vergoeding krijg voor deze maand (YAY :D). Als ik deze week terug ben, mag ik dan mijn stopgezette reisproduct weer aanzetten (zonder verlies van de OV vergoeding)? En zo ja, waar kan ik die dan aanzetten?

Thnx! :)
pi_153356934
Ik neem deze even mee naar SES.
Ja doei.
  maandag 8 juni 2015 @ 19:38:25 #3
227785 kanem0chi
martijnwester.com
pi_153360621
Bedankt voor het verplaatsen :)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 10:24:29 #4
401329 verified  DUO-Webcare
Dienst Uitvoering Onderwijs
pi_153375658
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:25 schreef kanem0chi het volgende:
Hoi!

Eventjes een korte snelle vraag. Ik moest als onderdeel van mijn studie, naar het buitenland om daar te studeren (Gestudeerd in EU ERASMUS). Nu staat er bij de DUO de volgende melding:

"Ga je voor een verplicht onderdeel van je studie naar het buitenland, bijvoorbeeld voor een stage? Dan kun je een maandelijkse vergoeding aanvragen.
Je situatie op de eerste dag van de maand is bepalend voor het ontvangen van de maandelijkse vergoeding. Begint je stage of studie bijvoorbeeld op 2 maart, dan heb je pas vanaf 1 april recht op de OV-vergoeding. Begint je stage of studie op 1 maart, dan heb je er in maart al recht op."

Mijn terugkomst is deze week, dus mijn situatie op 1 Juni was dat ik nog studeerde in het buitenland en een OV vergoeding krijg voor deze maand (YAY :D). Als ik deze week terug ben, mag ik dan mijn stopgezette reisproduct weer aanzetten (zonder verlies van de OV vergoeding)? En zo ja, waar kan ik die dan aanzetten?

Thnx! :)
Hoi,

Van beide regelingen tegelijk gebruik maken is niet mogelijk.

Wanneer je in juni gebruik wilt maken van het studentenreisproduct moet je de buitenlandvergoeding per 1 juni stopzetten. We zetten dan het studentenreisproduct weer voor je klaar bij een automaat. (Houd er rekening mee dat het inmiddels 9 juni is en waarschijnlijk ongeveer een week duurt voordat je het product weer op je kaart kunt activeren)

Wanneer je er voor kiest de buitenland vergoeding door te laten lopen in juni, dan kun je half juni het product weer laden op je kaart en er weer mee reizen vanaf 1 juli.

^CN
We geven alleen algemene informatie op Fok!. Voor persoonlijk contact klik hier.
Volg je ons al op: Twitter of Facebook: mbo * hbo en universiteit * debiteur?
Op PM en DM gaan we niet in. www.duo.nl
  dinsdag 9 juni 2015 @ 16:30:54 #5
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153384987
DUO-Webcare _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')