abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2015 @ 20:00:26 #26
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153361186
Nouja zie het als iets positiefs. Als ze niet stiekem trots was geweest dat je haar hebt gevraagd had ze ook niets tegen die vriendinnen gezegt.
pi_153372501
Je moet wat lidtekenweefsel op je hart laten groeien.
Dus veel vrouwen benaderen en dan natuurlijk ook afgewezen worden.
En ook gedumpt worden enzo.

Alleen zo wordt jij een echte man.

De vrijgezellenmarkt is gewoon een grote vijver. Maar maar een enkel hengeltje heb je niet snel beet. Dus jagen!
pi_153492618
Dat ze het aan d'r vriendinnen verteld is toch niet eens zo'n ramp? Met vrienden bespreek je nou eenmaal dingen, en zeker zoiets. Hoeft niet eens kwaad bedoelt te zijn. Ik ben ooit een keer afgewezen en het bleek dat dat meisje dat letterlijk aan niemand had verteld, want toen ik me bij haar vriendinnen een keer versprak waren die helemaal verbaasd. Eigenlijk veel erger, want dan heeft het blijkbaar zo weinig indruk op d'r gemaakt dat ze niet eens de behoefte had om het te vertellen.

Maar ze zitten dus duidelijk over je te roddelen en je uit te lachen? Want dat maakt het anders...
Of heb je zelf het idee dat ze dat doen?

[ Bericht 32% gewijzigd door Roland010 op 13-06-2015 09:56:22 ]
pi_153492644
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 02:27 schreef Hjalmar86 het volgende:
Je moet wat lidtekenweefsel op je hart laten groeien.
Dus veel vrouwen benaderen en dan natuurlijk ook afgewezen worden.
En ook gedumpt worden enzo.

Alleen zo wordt jij een echte man.

De vrijgezellenmarkt is gewoon een grote vijver. Maar maar een enkel hengeltje heb je niet snel beet. Dus jagen!
Mm, zou dat zo werken? Kijk, je moet idd niet gaan zitten janken als het 1 of 2 keer gebeurt. Maar ik heb het idee dat de ene na de andere afwijzing je nou niet echt sterker/zelfverzekerder maakt, eerder onzeker. Waardoor je dus eigenlijk in een vicieuze cirkel komt, want vrouwen houden niet van onzekere/wanhopige mannen en zullen je dus nog eerder afwijzen.
pi_153572277
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:53 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Mm, zou dat zo werken? Kijk, je moet idd niet gaan zitten janken als het 1 of 2 keer gebeurt. Maar ik heb het idee dat de ene na de andere afwijzing je nou niet echt sterker/zelfverzekerder maakt, eerder onzeker. Waardoor je dus eigenlijk in een vicieuze cirkel komt, want vrouwen houden niet van onzekere/wanhopige mannen en zullen je dus nog eerder afwijzen.
Je moet ook niet wanhopig overkomen maar zelfverzekerd. Als je oogcontact hebt moet je er wel wat mee doen.
pi_153575461
Vriendinnen zijn jaloers op haar omdat ze zelf niet worden gevraagd / aandacht krijgen. Ze lachen het weg.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 10:49:18 #32
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153576702
Kom gewoon klaar op haar broodje pindakaas, die door haar moeder is gesmeerd.
graag verwijderen
  dinsdag 16 juni 2015 @ 10:50:38 #33
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153576727
Nou het is maar goed dat ze nee zei want blijkbaar heeft ze een kutkarakter. Scheelt je weer een hoop tijd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')