abonnement Unibet Coolblue
pi_153789327
Gelukkig hebben we de hond nog _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2015 @ 22:41:34 #277
43556 miss_dynastie
pi_153790024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

*)

Ik heb wel alle reispapieren geprint en netjes op volgorde in een mapje gestopt ^O^ En een mapje voor de verzekeringspapieren. Plus nog eentje met handige dingen en things-to-do. Dusseh... toch wel iets :7
Jep. Maar waar is nou dat mapje he? :7
pi_153790083
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Maar waar is nou dat mapje he? :7
In dat kastje en dan het rechterlaadje! :Y

Oh... toch niet. -O-
pi_153790412
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Maar waar is nou dat mapje he? :7
Ja dat heb ik dus AL-TIJD
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153792313
Strega kitten spullen shoppen! Super leuk O+. Wat heb je gekocht? Al heb ik bijna alles na een half jaar de deur uitgedaan, de katten gebruiken toch niet iets dat speciaal voor katten is. :( (en maar blijven kopen he, die katten zullen ook wel denken :') )
Ik wacht met smart op je spam!

MD gaan ze dan niet aan de deur krabben als je ze eruit zet? Hier zijn ze beneden snachts. Van de week een nacht beneden geslapen want gezellig dacht ik, slapende katjes op bed. Oh what was I wrong. Spelen x100.

Sararaats leuk!! :s)

Rewimo grappig, ik pak het liefst drie weken van te voren m'n koffer in :+ ik ben al weken aan het denken van ah dat neem ik mee.. Sucdes met pakken!
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 juni 2015 @ 06:46:51 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153795994
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:

Jep. Maar waar is nou dat mapje he? :7
Dat zit in mijn kekke handbagagekoffertje. Ik ben niet helemáál gek hoor 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 juni 2015 @ 07:43:30 #282
386633 Adnap
I love Life !
pi_153796235
Hier is de logeerkamer inpak kamer : ik heb een lijstje en dat werk ik systematisch af. Na elke was verdwijnt er eea in die kamer (en wee wie er wat uit pakt) en streep ik wat van het lijstje af.
Mijn krat met spulletjes die mee MOETEN staat al 2 weken klaar.
Ik moet alleen nog de dingen die we nu nog aan hebben (schoenen, slippers etc) toevoegen en dan in de tas. Beddegoed en zo ligt al klaar in vacuumzakken, wat een uitvinding
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:01:30 #283
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153797627
Ik heb een hoesje rond mijn reispaspoort dus kan er nog documenten in kwijt.

Ondertussen ben ik net een ontplofte egel :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_153799915
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:20 schreef Duufje het volgende:
Hoi,

Ik heb wel mee gelezen maar niet onthouden wat er gezegd is, sorry voor de egopost.

Strega heb je nog nieuwe fotos? Alles al helemaal klaar voor de komst van Bella?

Vandaag m'n laatste tentamen gehad. Portfolio gesprekken met een groep. Dit samen met het stagegesprek van afgelopen week maakt wel dat ik op het moment enorm aan het nadenken ben.. Ik weet dat ik nog veel moet veranderen aan mijzelf, maarja hoe? Advies geven aan een ander is makkelijk maar om zelf echte veranderingen te gaan maken en m'n opgebouwde veiligheid daarvoor los te moeten laten, dat is lastig.

Nu het studiejaar er bijna op zit heb ik ook weer meer tijd om lekker veel series te kijken. Normaal probeer ik dat eigenlijk niet te doen, want ik kan nooit zo goed stoppen :+. Orphan Black, Broadchurch en Rita op t moment.

Fijne nacht allemaal :*.
Fijn dat je nu eens even wat rustiger aan kan doen :*
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:58 schreef Strega het volgende:
Donderdag Bella halen! O+ O+ O+
*O* *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, lijstje langs vrijdag en alles in koffer pleuren *O*
Lijstjes O+

Hier wordt het eindelijk wat rustiger na vrijdag , ik heb nu al zin in het weekend *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 25 juni 2015 @ 07:04:05 #285
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153823259
Mn vriendin moet onverwacht vrijdag werken. Ze moest zaterdag al werken....rara wie het huishouden mag doen :') gelukkig is er vrijdag eerst nog sushi *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 25 juni 2015 @ 07:35:16 #286
386633 Adnap
I love Life !
pi_153823369
Nog 1 nachtje en dan mag ik mijn nieuwe tuf ophalen :D
en dan nog maar 8 nachtjes tot vakantie. Kan niet snel genoeg gaan ben er net als iedereen aan toe.

Strega vandaag jullie Bella ophalen !! Veel plezier !

Toek sop-ze, hier zaterdag en zondag verjaardag want zoonlief wordt 14
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_153823408
Hoor ik daar sushi?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 25 juni 2015 @ 07:44:06 #288
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153823411
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2015 07:43 schreef roos85 het volgende:
Hoor ik daar sushi?
jups
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_153823471
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 07:04 schreef Toekito het volgende:
Mn vriendin moet onverwacht vrijdag werken. Ze moest zaterdag al werken....rara wie het huishouden mag doen :') gelukkig is er vrijdag eerst nog sushi *O*
Tja dat krijg je met die emancipatie , ook huishoudelijke taken voor de man ;) :P
sushi :9

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 07:35 schreef Adnap het volgende:
Nog 1 nachtje en dan mag ik mijn nieuwe tuf ophalen :D
en dan nog maar 8 nachtjes tot vakantie. Kan niet snel genoeg gaan ben er net als iedereen aan toe.

Strega vandaag jullie Bella ophalen !! Veel plezier !

Toek sop-ze, hier zaterdag en zondag verjaardag want zoonlief wordt 14
!4 alweer :o , dat is je jongste toch ?

Belladag vandaag *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_153823504
Poezekind dag!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153823559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:20 schreef Duufje het volgende:
Hoi,

Ik heb wel mee gelezen maar niet onthouden wat er gezegd is, sorry voor de egopost.

Strega heb je nog nieuwe fotos? Alles al helemaal klaar voor de komst van Bella?

Vandaag m'n laatste tentamen gehad. Portfolio gesprekken met een groep. Dit samen met het stagegesprek van afgelopen week maakt wel dat ik op het moment enorm aan het nadenken ben.. Ik weet dat ik nog veel moet veranderen aan mijzelf, maarja hoe? Advies geven aan een ander is makkelijk maar om zelf echte veranderingen te gaan maken en m'n opgebouwde veiligheid daarvoor los te moeten laten, dat is lastig.

Nu het studiejaar er bijna op zit heb ik ook weer meer tijd om lekker veel series te kijken. Normaal probeer ik dat eigenlijk niet te doen, want ik kan nooit zo goed stoppen :+. Orphan Black, Broadchurch en Rita op t moment.

Fijne nacht allemaal :*.
Fijn he, dat zelfreflectie gedeelte, herkenbaar hoor! Succes!

En Broadchurch O+
(Ik ben net begonnen met die serie. Wilde na Dr. Who meer van Tennant zien :D O+ :P . Totaal andere sfeer alleen natuurlijk; in Dr. Who speelde hij een heel vriendelijke, meestal vrolijke 'jonge hond', nu dus meer een 'iets' minder tactvolle meneer. Hou er wel van, haha)


En inpakken....... ik moet nog bedenken waar we precies heen gaan met vakantie. 'Ergens in Oostenrijk.... of als het baggerweer is Italie of anders Slovenie...'
:+
pi_153828392
Vandaag de dag dat Bella komt Strega?

Voor de rest eigenlijk niet bijgelezen sorry nogal druk met van alles en nog wat en wat ik lees vergeet ik voor een deel weer. Echt mijn geheugen is stuk.

Dinsdag kreeg ik een briefje dat een leerling later zal zijn i.v.m. doktersbezoek in de pauze hoorde ik dat ze was opgenomen met acute diabetes. Ik ben er nog van slag door.
  Moderator donderdag 25 juni 2015 @ 13:49:21 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_153829887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag de dag dat Bella komt Strega?

Voor de rest eigenlijk niet bijgelezen sorry nogal druk met van alles en nog wat en wat ik lees vergeet ik voor een deel weer. Echt mijn geheugen is stuk.

Dinsdag kreeg ik een briefje dat een leerling later zal zijn i.v.m. doktersbezoek in de pauze hoorde ik dat ze was opgenomen met acute diabetes. Ik ben er nog van slag door.
Heftig zeg, maar wel goed dat ze naar de dokter gingen dan :o Hopen dat ze snel weer opknapt :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_153830393
Ze ligt er nog. Ik had ook geen symptomen oid gezien bij d'r maar goed het is niet voor niets een sluipmoordenaar.

En vanmorgen schoot het in mijn nek. Ik deed niks geks maar het doet wel zeer en nu ga ik maar eens een poging doen de katten te kammen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 juni 2015 @ 16:55:17 #295
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153833877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze ligt er nog. Ik had ook geen symptomen oid gezien bij d'r maar goed het is niet voor niets een sluipmoordenaar.

En vanmorgen schoot het in mijn nek. Ik deed niks geks maar het doet wel zeer en nu ga ik maar eens een poging doen de katten te kammen.
Schrikken zeg :{

Kusje op je nek! Vinden ze kammen fijn? Onslow vindt het heerlijk, hij staat alleen niet stil dus dat is lastig :D

Vakantie *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 juni 2015 @ 21:11:48 #296
386633 Adnap
I love Life !
pi_153840571
Ja 14, de jongste. De oudste wordt 16 in oktober.

FR was sneu. Heb zelf mentorkind met diabetes en soms is het echt ff puzzelen voor ze goed zijn ingesteld. Ze heeft nu een pomp, erg fijn.
wij zijn wel allert, maar zij ook
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 25 juni 2015 @ 21:13:08 #297
386633 Adnap
I love Life !
pi_153840607
Fijne vakantie rewimo, doe ze de greoten daar en als je nog iets avn de minions vind....
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 juni 2015 @ 21:22:10 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153840867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:13 schreef Adnap het volgende:
Fijne vakantie rewimo, doe ze de greoten daar en als je nog iets avn de minions vind....
Als ik er eentje tegen het lijf loop prop ik hem wel in de koffer.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153841122
Rewimo veel plezier!! Echt gaaf ik ben wel een beetje jaloers.

FR dat is heftig, ik heb wat mensen in mn omgeving die vanaf kids af aan diabetes hebben. Idd een pompje.

Er is vanavond een ernstig ongeluk geweest in het oude gedeelte van de plaatst waar ik woon, het is een plek waar ik super vaak kom en het komt wel binnen zo dichtbij. Een tiener jongen, overleden door aanrijding met een bus.. ;(
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 juni 2015 @ 21:54:49 #300
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153841631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:34 schreef Duufje het volgende:
Er is vanavond een ernstig ongeluk geweest in het oude gedeelte van de plaatst waar ik woon, het is een plek waar ik super vaak kom en het komt wel binnen zo dichtbij. Een tiener jongen, overleden door aanrijding met een bus..
Triest ja, ik las het -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')